Stran 1 od 2
Vztrajnik - kako vedet kdaj je v okvari?
Objavljeno: So mar 18, 2006 9:36 pm
Napisal/-a cuoresportivo
Ne vem sicer, če je dejansko to v okvari. V eni temi sem prebral, da če ti avto trese pri speljevanju, da obstaja možnost, da je kaj narobe z vztrajnikom. Imam hyundai pony, pa me zanima kdaj približno to crkne ter približen strošek . Hvala za odgovor/-e.
Objavljeno: So mar 18, 2006 9:38 pm
Napisal/-a lublancan
a to k na hard speljuješ??
k to ponavad pomen da so hin nosilci motorja
Objavljeno: So mar 18, 2006 10:09 pm
Napisal/-a cuoresportivo
ne na hard. Če recimo sklopko spuščaš brez da dodajaš plin, mi tak trese pa udarja.
Kak to misliš, da ne more crknit, mi lahko razložiš prosim. Hvala.
Objavljeno: Ne mar 19, 2006 12:23 am
Napisal/-a 51M3K
Ja menda da se trese če samo sklopko spuščaš pa ne dodajaš gasa ne..
Objavljeno: Ne mar 19, 2006 1:15 am
Napisal/-a alanq4
Lahko je tut lamela sklopke kriva za tresenje.
Objavljeno: Ne mar 19, 2006 1:59 am
Napisal/-a TrijoAdijo
1.Sklopka al pa
2.nosilc mašine
LP!
Objavljeno: Ne mar 19, 2006 8:14 am
Napisal/-a xyxyxy
cuoresportivo je napisal/-a:ne na hard. Če recimo sklopko spuščaš brez da dodajaš plin, mi tak trese pa udarja.
Kak to misliš, da ne more crknit, mi lahko razložiš prosim. Hvala.
Vztrajnik je masiven okrogu kos jekla in na njemu nima bit kaj dosti hin. Lahko sicer spoka na površini kjer po njem drsi lamela sklopke, vendar so šanse, da imaš problem z vztrajnokom manjše kot da te poč strela.
Če čutiš tresenje predvsem na pedalu sklopke, potem je sklopka, drugače je pa lahko še marsikaj drugega.
Objavljeno: Ne mar 19, 2006 10:20 am
Napisal/-a lexuss
lahko so res nosilci motorja
Objavljeno: Ne mar 19, 2006 12:06 pm
Napisal/-a sebaveh
Pri vsaj malo starejših avtih res ne, vztrajnik je samo težko kolo, ki v bistvu duši vibracije od batov. Kaj pa če je kaki takšen, kot pri Peugeotu 307? V neki objavi tu so bile slike od njega, videlo pa se je da ima v sebi še neke teleskopske blažilce ali kaj takega.
Objavljeno: Ne mar 19, 2006 12:22 pm
Napisal/-a RedBull™
Vztrajnik ne crkne....razen dvomasni (npr. pri močnejših VW) aja pa pri navadnih vztrajnikih se naredi (predvsem škodah favoritkah) da so uničijo zobje,tako da je potrebno zamenjati venec...
Objavljeno: Ne mar 19, 2006 1:11 pm
Napisal/-a lexuss
vztrajnik je zato da se bati premikajo še potem v 3. in 4. takt, temu rečeno enakomerno delovanje motorja, in če le-tega ne bi bilo bi ble vibracije neznosne, sej bi bat zabilo v dolno mrtvo točko in bi tam tut ostau,
Objavljeno: Ne mar 19, 2006 1:37 pm
Napisal/-a cuoresportivo
hvala za nasvete, sem kar pomirjen

. Bom mehaniku rekel naj preglede vse te dele kaj ste omenili. Hvala še enkrat.
Objavljeno: Ne mar 19, 2006 9:21 pm
Napisal/-a omega2.3td
jest mislim da je počla košara
Objavljeno: Ne mar 19, 2006 11:48 pm
Napisal/-a TrijoAdijo
Če b košara počla,pol tut šaltat ne bi mogu.
Vrjetn res ali nosilci ali lamela.
LP!
Objavljeno: Po mar 20, 2006 10:24 am
Napisal/-a sitar
potrebno je samo pravilno nastavit zajlo za sklopko pa ne bo več tresu
mam izkušnje s tem....
Objavljeno: Po mar 20, 2006 3:21 pm
Napisal/-a omega2.3td
eh tist štelanje zajle je namenjeno pravilnemu odvajanju ko ti stisneš pedalo da lamelo doknoca razmakne>se lepše šalta, drgač vemo kako rado melje k daš v R

Objavljeno: Po mar 20, 2006 4:51 pm
Napisal/-a andrazzupan
@lexuss! Ali mi lahko poveš kako ne naslov in avtor te knjige ki si jo skenirov? Zgleda zelo dobra zadeva.
Objavljeno: Po mar 20, 2006 4:52 pm
Napisal/-a andrazzupan
@lexxus! Ali mi lahko poveš kako ne naslov in avtor te knjige ki si jo skenirov? Zgleda zelo dobra zadeva.
Objavljeno: Po mar 20, 2006 5:16 pm
Napisal/-a peroa
OK, mam isti problem na protonu (mitsubishi):
Ko speljujem moram dat dost gasa
(2k rpm), če ne, se začne cel avto trest. Olja je dost.
A to pomeni, da je sklopka že na koncu?