Stran 1 od 1
Nekaj narobe z elektriko pri Fiesti letnik 93
Objavljeno: Po mar 20, 2006 6:58 pm
Napisal/-a Tero
Kolega ima z Fiesto neki čudn problem. Namreč med vožnjo se mu je motor in vsa elektrika začela izklapljat, vrtljaji včasih naenkrat poskočijo, in avto crkne. Včasih se sploh ne zaštarta. Danes sma probala ugotovit napako. Ugotovila sma da je v kabini (recimo pri stropni luči) napetost samo 10V

Na akumulatorju pa kaže nekaj čez 12. Ko avto dela pa ponavadi kaže okol 13V(kaj se mi zdi premalo) Is tega sma prisla do sklepa da naj bi bil alternator hin na nek čudn način. Ko sma izklopla in se malo pelala je pa res vse delovalo.
Ampak čudi me kako alternator če je hin izklopi vso elektriko? In včasih polni z tako čudno napetostjo...
Torej kakšna ideja? vsekakor boma zdaj en dan vzela ven alternator in pogledal kaj je z njim...
Objavljeno: Po mar 20, 2006 7:01 pm
Napisal/-a milankregar
kaj je sedaj vse v redu ali ni? Če je, potem je verjetno bil zgolj salb stik kleme na akumulatroju ... malo pobrosit in počistit kleme, da bo boljša prevodnost.
Objavljeno: Po mar 20, 2006 7:08 pm
Napisal/-a Tero
Preberi si kaj sem napisal. Ko avto dela BREZ alternatorja in samo na akumulator zadeva deluje! Ko pa priklopimo gor alternator pa začne trokirat vse skup.
Objavljeno: Po mar 20, 2006 7:50 pm
Napisal/-a Drocky
mogoče pa alternator parazne namesto poune akumolator???
tut to sm že vido

Objavljeno: Po mar 20, 2006 9:11 pm
Napisal/-a Neo32
ja varjanta je da ima alterantor kej stik z maso oziroma se na case dotakne mase, glede na to pa da je kar debel kabel od akkuja do alternatorja potegne kar nekaj toka in naredi kretek stik na akuja zarad tega se pa masina ugasne
samo ce imas v notranjosti za 2 volta manjso napetost kot na akuju poj je tud slab stik z klemo akkuja al pa je mogoce clo kej instalacija poskodovana
uglvanem preveri akku brez da je vzgan avto bi mogu kazat okol 12,5V ko pa prizges avto bi se napetost mogla dvignit vsaj na 13,5V in tudi ob vklopu luci in ventilacije ne bi smela past pod 13V. Ce je pa napetost od akkuja man kot 13V pa preveri kaksna je napetost na alternatorju to se prav na vijaku na katerga je pritrjen kabel ki gre na akku, ce je tam normalana neptost pol je tezava v kablu do akkuja (slab spoj, poskodovana izolacija, ipd...)
ce je pa napetost na alternatorju visja od 14,5V pa pomen da je z alternatorjem nekej narobe (lahko je regler skurjen al pa je kaksna dioda zanic)
drugace pa nej nebi notranja instalcija imela vec kot 0,5 padca tudi ko je porabnik vkljucen, ker ce ne je neki narobe z samimi kabli al pa porabnik zre prevec toka in se kabel segreje in mu zaradi povecanja upornosti pade napetost