Stran 1 od 2
Dihtunga na glavi ?
Objavljeno: Po mar 20, 2006 11:46 pm
Napisal/-a djarty
Začelo mi je piti hladilno tekočino (skoraj 1 liter) in pa približno 1 liter olja na 1000 km. Prav tako se je na motorju spredaj nabral kondenz. Je to znak, da bo šlo tesnilo na glavi ?
aRTy
Objavljeno: To mar 21, 2006 12:03 am
Napisal/-a subi92
Nisem ravnopoznavalec roverjev ampak slišal sem že kar nekaj primerov da se pri teh letnikih to rado dogaja tako da najbolje da obiščeš mehanika predenj gre še kaj drugega.
Kar si naštel je vsekakor posledica netesnjenja.
Objavljeno: To mar 21, 2006 12:04 am
Napisal/-a Vaillante
Možno je!Poglej najprej kakšne imaš svečke če je na njih kaj vode to boš opazil kot kapljice ob olju olje pa bo bolj rjavo.No usaj ponavadi je tko
LP
Objavljeno: To mar 21, 2006 12:17 am
Napisal/-a tony1
Ponavadi je tako:
- v 99% primerih ti pušča kje drugje (cevi, kiler, pečka gretja,...)
-v 1% primerov pa pušča glava.
Razen, če imaš seveda kako problematično mašino (Rover s strateško postavljenim termostatom ipd.)
Objavljeno: To mar 21, 2006 4:22 am
Napisal/-a Stole
99% dihtnga,mam soseda mehanika in kar mu pride roverjev na popravilo je dihtunga,on prav vesel ko ga kupiš,kje pocen še bolj vesel ko se ga odkrižaš.
Objavljeno: To mar 21, 2006 8:23 am
Napisal/-a djarty
Ja mašina je 1.8, te naj ne bi bile problematične pri roverjih. A je potem potrebno menjat še kaj drugega, ko se menja tesnilo ?
aRTy
Objavljeno: To mar 21, 2006 8:25 am
Napisal/-a Nu-NRG
djarty je napisal/-a:Ja mašina je 1.8, te naj ne bi bile problematične pri roverjih. A je potem potrebno menjat še kaj drugega, ko se menja tesnilo ?
aRTy
Vsa tesnila okoli glave (inatke, exaust .. etc)
Vijake po potrebi ..
LP, Klemen
Objavljeno: To mar 21, 2006 9:50 am
Napisal/-a Blinder
Sem novopeceni lastnik enakega avta(200 vi), in sem se ze opekel.
Tudi moj pusca hladilno tekocino, se vidi tudi v prostoru motorja, ki je ponekod moker. Hladilno tekocino jo pusca le ko motor dela, ce je ugasnjen ne pusca.
Z avtom sem prevozil le ~400km, in nisem se opazil, da bi pil olje. Tesnilo glave mi ze zdaj malo pusca, ker se vidi olje ki uhaja. Cep od olja je cist. Verjetno bo mehanik odlocil, ce je treba menjat tesnilo ali ne.
Nekaj me zanima. Avto bom peljal h mehaniku, da ga pregleda, in me zanima kolko $ bi me moralo stat popravilo. Avto sem pravkar kupil, tako da ne vem v kaksnem stanju je motor. Koliko stane zamenjava naslednjih stvari(material + delo)?
- (olje in oljni filter si sam menjam

)
- jermeni
- vodna pumpa
- kaksni filtri
- tesnilo glave(vijaki, tesnila, antifriz)
- se kaj?
Glih tako da vem, kaksno ceno naj pricakujem, in ce slucajno me hoce "uzgat", da najdem drugega mehanika
Se nekaj: med voznjo, ponavadi ko mocno pritisnem gas, se slisi zadaj kot neko vibriranje, spominja na vibro mobitela, in slisi se jo za cca~ sekundo. Verjetno je to crpalka od bencina? Je to slab znak, da se jo slisi, ali je to normalno pri teh avtih?
Lp
Objavljeno: To mar 21, 2006 1:32 pm
Napisal/-a Kritik
Lej, jest sem dal podobno popravilo čez pred 3 meseci in sicer na AX-u pa ti povem da me je prišlo vse skupaj 63.000 SIT, s tem da mi je to naredil en sosed, k mi je dal mal popusta na delu. Pomojem da te bo prišlo to tam okoli 100 kSIT +/- 20 kSIT.
Dražji avto - dražji servis, žal.
Objavljeno: To mar 21, 2006 3:20 pm
Napisal/-a Nu-NRG
Blinder je napisal/-a:Tesnilo glave mi ze zdaj malo pusca, ker se vidi olje ki uhaja.
Pokrov ventilov ali glava? Ker ce bi ti tolk na glavi puscal tesnilo, pitaj boga ce bi tebi avto sploh normalno delal, tako da tle si verjetno misll pokrov ventilov.
To pa je normalno za skoraj vse, ker guma rata cez cas trda in dihta vec.
Blinder je napisal/-a:Se nekaj: med voznjo, ponavadi ko mocno pritisnem gas, se slisi zadaj kot neko vibriranje, spominja na vibro mobitela, in slisi se jo za cca~ sekundo. Verjetno je to crpalka od bencina? Je to slab znak, da se jo slisi, ali je to normalno pri teh avtih?
Ce slisis benz pumpo, potem je na smrtni postelji. Ponavadi se benz pumpa zasuka za par sekund ko das kontakt. Tak zelo nezen "bzzzzzzz" zvok.
LP, Klemen
Objavljeno: To mar 21, 2006 3:53 pm
Napisal/-a Symon
Stole je napisal/-a:99% dihtnga,mam soseda mehanika in kar mu pride roverjev na popravilo je dihtunga,on prav vesel ko ga kupiš,kje pocen še bolj vesel ko se ga odkrižaš.
Hmmm spomnili ste me, da sem kupoval Roverja 216 za katerega je lastnik govoril, da je bil čisto malo ruknjen pa smo izvedeli, da je bil kar precej (voznik drugega avta umrl

). Še dobro, da so me žlahtniki odvrnili od nakupa...

Par mesecev je pa firma propadla.
Objavljeno: To mar 21, 2006 3:53 pm
Napisal/-a omega2.3td
na Roverju je sigurno šla dihtunga na glavi vse je očitno, vodo žre mulj se nabira kaj je še potrebno, edino če kadi belo na izpušnem loncu, ni pa obvezno
lp
Objavljeno: To mar 21, 2006 4:35 pm
Napisal/-a Blinder
Nu-NRG je napisal/-a:Pokrov ventilov ali glava? Ker ce bi ti tolk na glavi puscal tesnilo, pitaj boga ce bi tebi avto sploh normalno delal, tako da tle si verjetno misll pokrov ventilov.
To pa je normalno za skoraj vse, ker guma rata cez cas trda in dihta vec.
Ce slisis benz pumpo, potem je na smrtni postelji. Ponavadi se benz pumpa zasuka za par sekund ko das kontakt. Tak zelo nezen "bzzzzzzz" zvok.
LP, Klemen
Emm... ne vem ce je pokrov ali glava... evo fotko
Je res benz.pumpa na koncu zivljenja? Kolko pa stane bencinska pumpa, in kolko dela je za jo zamenjat?
Lp
Objavljeno: To mar 21, 2006 5:44 pm
Napisal/-a lexuss
po sliki sodeč se ni treba bat, to je pokrou ventilou in stroški bojo manši kokr pa č bi dal menat tesnilo med blokom motorja in glavo
da pa slišiš neko vibriranje so verjetno vžigalni kabli, k ti prebijajo
z bencinsko pumpo je pa use uredu- gre to takrt h vragu ko čutš kilometr predn gre h vragu da motor zgubla moč pa četud maš gas do konca u treji ine peleš mn k 50km/h in ko ti crkne auta ne užgeš več
za svojo pumpo sm dau 80 jurjou vr6 mašina, za 4 cilindre pride mn okol 60čukou
Objavljeno: To mar 21, 2006 6:47 pm
Napisal/-a čare
Blinder je napisal/-a:Nu-NRG je napisal/-a:Pokrov ventilov ali glava? Ker ce bi ti tolk na glavi puscal tesnilo, pitaj boga ce bi tebi avto sploh normalno delal, tako da tle si verjetno misll pokrov ventilov.
To pa je normalno za skoraj vse, ker guma rata cez cas trda in dihta vec.
Ce slisis benz pumpo, potem je na smrtni postelji. Ponavadi se benz pumpa zasuka za par sekund ko das kontakt. Tak zelo nezen "bzzzzzzz" zvok.
LP, Klemen
Emm... ne vem ce je pokrov ali glava... evo fotko
Je res benz.pumpa na koncu zivljenja? Kolko pa stane bencinska pumpa, in kolko dela je za jo zamenjat?
Lp
ni ne pokrov ventilov ne pod glavo ampak vmes na mostičkih odmične gredi se prav da je treba jermenico odmične stran vzet pa tis deklc snet pa zamenat dihtngo ki se mi zdi stane 7 jurjev original bencinska pumpa je pa tko dokler še piska pol dela ko neha piskat tud dela ne več je pa okol 20 jurjev pa rezervar je treba dol vzet jo je glih kolega menju 2 tedna nazaj pa glih tko mu pušča olje tam kot teb pa dihtnga pod glavo mu je šla pri 60000 km je pa slabo tesnilo glave napaka pri dostih roverjih če je roverjev motor če ma pa hondin motor pa dela brez problemov
Objavljeno: To mar 21, 2006 6:49 pm
Napisal/-a Symon
lexuss je napisal/-a:z bencinsko pumpo je pa use uredu- gre to takrt h vragu ko čutš kilometr predn gre h vragu da motor zgubla moč pa četud maš gas do konca u treji ine peleš mn k 50km/h in ko ti crkne auta ne užgeš več
Govoriš iz iskušenj?

Jaz sem se peljal od BTCja na obvoznico ter potem zavil na AC proti MB. Pred ovinkom je avto enostavno zgubil dotok bencina (nenadoma) in samo še peljal sem se kot v štantgasu do konca ovinka....
lexuss je napisal/-a:za svojo pumpo sm dau 80 jurjou vr6 mašina, za 4 cilindre pride mn okol 60čukou
Original?

Če sem jaz dal za svojo 20 sem dal veliko. Točno se ne spomnim. Avto je bil pa P106 1.1 l.93 Aja pa neoriginalna pumpa je bila.
Kako zamenjati pumpo? Hja zadnji zic vzdignt, vzetoriginal ven pa zamenjati. V času nimam pojma ni pa ponavadi nevemkakšna j**a to zamenjat.
Objavljeno: To mar 21, 2006 6:50 pm
Napisal/-a čare
lexuss je napisal/-a:po sliki sodeč se ni treba bat, to je pokrou ventilou in stroški bojo manši kokr pa č bi dal menat tesnilo med blokom motorja in glavo
da pa slišiš neko vibriranje so verjetno vžigalni kabli, k ti prebijajo
z bencinsko pumpo je pa use uredu- gre to takrt h vragu ko čutš kilometr predn gre h vragu da motor zgubla moč pa četud maš gas do konca u treji ine peleš mn k 50km/h in ko ti crkne auta ne užgeš več
za svojo pumpo sm dau 80 jurjou vr6 mašina, za 4 cilindre pride mn okol 60čukou
ta je pa dobra od kdaj se pumpa prodaja po cilindrih je pa res da za VR& najbrž ne boš dubu kopije za roverja je original res ene 50 jurjev kopija pa dobrih 20 pa tud to ni res da čutiš da bo crknila tik pred zdajci jest sm se z zjebano vozu 2 mesca (enkrat dela enkrat ne) kolegu je pa na roverju 2 leti brenčala pa jo je zamenju ker jo ni mogu več poslušat
Objavljeno: To mar 21, 2006 7:06 pm
Napisal/-a lexuss
sej ne vem če se prodaja po cilindrih, tko sm se z mehanikom pogovarju, je pa res da je porsche slovenija podn od podna, tko da tm sm jim šenku velik dnarja, čeprou bi lohk sam zamenu pumpo a kva k me je pustila na cedilu glih na križišču z listostrojsko in celouško- najbl prometna, in kva sm hotu, zdej ne vem men se je tko zgodil kokr sm napisu da je nenadoma nehala delat in pol kokr je še šlo bencina od tlaka(prej) v cilindre, govorim iz lastnih izkušen, pomoje je od automobila do automobila različno kko crkne itd
automobili so pomoje res tko k ludje, vsi različni vsi enakopravni (skor-pr regisrtraciji) hehe
Objavljeno: To mar 21, 2006 7:11 pm
Napisal/-a lexuss
Symon je napisal/-a:lexuss je napisal/-a:z bencinsko pumpo je pa use uredu- gre to takrt h vragu ko čutš kilometr predn gre h vragu da motor zgubla moč pa četud maš gas do konca u treji ine peleš mn k 50km/h in ko ti crkne auta ne užgeš več
Govoriš iz iskušenj?

Jaz sem se peljal od BTCja na obvoznico ter potem zavil na AC proti MB. Pred ovinkom je avto enostavno zgubil dotok bencina (nenadoma) in samo še peljal sem se kot v štantgasu do konca ovinka....
lexuss je napisal/-a:za svojo pumpo sm dau 80 jurjou vr6 mašina, za 4 cilindre pride mn okol 60čukou
Original?

Če sem jaz dal za svojo 20 sem dal veliko. Točno se ne spomnim. Avto je bil pa P106 1.1 l.93 Aja pa neoriginalna pumpa je bila.
Kako zamenjati pumpo? Hja zadnji zic vzdignt, vzetoriginal ven pa zamenjati. V času nimam pojma ni pa ponavadi nevemkakšna j**a to zamenjat.
ja tko se je tut men zgodil ane, blo je še mau štantgasa ja sam ne za doug pol pa ni več užgau,
ja original pumpa ja in clo za novejši letnik (moj92'- pumpa za 96'), kr neki ampak važn da dela, je pa res da so neoriginal pumpe kokr made in korea in podobno velik cenejše in verjetn clo bolše
haha pod mojim zicom sicr nism nč vidu
Objavljeno: To mar 21, 2006 7:26 pm
Napisal/-a čare
lahko crkne takoj al pa postopoma kakor si napisu kot ljudje drgač pa pozanimi se mal za foro kaj paše pa kok košta kakšna kopija čese jo dobi pa boš vidu kok so te nategnil pa še šola za drugič bo a ne