Stran 1 od 1

Golg IV TDI ne potegne več kot prej...

Objavljeno: Če mar 23, 2006 12:27 pm
Napisal/-a rekorder
Izgubil je začetno štartnost oz. potegne s približno eno sekundno zamudo in malenkost slabše oz. ne tako sunkovito kot prej. Ima 110KM in 200.000Km. V hiši imamo še enega, prav tako s 110KM. Probal sem že zamenjati merilec pretoka zraka iz enega na drugega, vendar ni pomagalo. Turbino je prav tako slišati. Ne cuka na obrate in na končne gre tako kot prej 190km/h. Kadar peljem nekoga in mu povem zakaj gre, sploh ne opazi razlike, češ, da je vse v redu, vse dokler se ne zapeljeva s ta drugim Golf-om, kjer opazijo razliko. Kaj ima kdo kakšne izkušnje s tem, kaj bi lahko bilo narobe?

Objavljeno: Če mar 23, 2006 12:33 pm
Napisal/-a no_name
mogoče to, da ma 200kkm, pa so šobe mal zapacane pa turbina. :D

Objavljeno: Če mar 23, 2006 2:19 pm
Napisal/-a Milč
menjaj vložke šob in daj črpalko nastavit,al pa probaj če ti tubina dovolj polni,mogoče je ventil na tubini.

Objavljeno: Če mar 23, 2006 2:45 pm
Napisal/-a Dejch
Poglej tudi LMM... Ti kej cuka, avto komi potegne, kot da ga kaj bremza? Ce ti to dela ni nujno, da je kaj resnega...

Objavljeno: Če mar 23, 2006 4:05 pm
Napisal/-a Mate
LMM zelo verjetno ni nič kriv, ker bi se sicer poznalo na končni hitrosti in pri vpadu moči v višjih vrtljajih.

Jaz bi preveril turbino... verjetno se prepocasi zavrti in prepozno ustvari potreben pritisk, zato tudi ne butne, kot je vcasih.

Objavljeno: Če mar 23, 2006 4:19 pm
Napisal/-a reXton
filter spihi ;)

Objavljeno: Če mar 23, 2006 5:49 pm
Napisal/-a INFINITI
Turbina je ista od prvega dne? - Lahko in verjetno je to, da so lopatice že bolj boge in potrgane, pa ne more narediti tlaka; preveri še to razen vsega kar so ti fantje našteli ;)

Objavljeno: Sr mar 29, 2006 12:13 pm
Napisal/-a vincent
zamenjaj filtre (zračni, naftni) ter vlij v rezervoar additiv za šobe. Pa boš videl če bo kaj razlike.

S samo turbino mislim da ne bi smelo biti kaj dosti nareobe....bolj sumim na zmanjša pretok...zdaj ali zraka ali nafte...oz. kaj v zvezi z zamašenostjo vbrizgalnega sistema.

LP

Objavljeno: So apr 01, 2006 6:52 pm
Napisal/-a rekorder
Filtra sta zamenjana. S turbino ni nič narobe, vsaj na računalniku pokaže, da ima dovolj pritiska in da je vse Ok, prav tako pokaže za ostale releje, da delajo. Z elektroniko naj bi bilo vse vredu. Kot so mi povedali naj bi ostali še dve možnosti: Bosch pumpa za "nastavit" (poštelat) in/ali šobe za ščistit...

Objavljeno: So apr 01, 2006 7:48 pm
Napisal/-a omega2.3td
turbine ponavadf ne crkavajo na 200 000 km k večjemu pri 250000+ km
šobe pa se z nucajo po 200 000, boš pumpa je pomoje tud ok ker se tud ta znuca ponavad pr čez 300 000 km, dogaja se tudi da je zamaknjen vžig zaradi starosti zobatega jermena samo to so taki mejhni premiki, kateri se na nekaterih motorjih poznajo na nekaterih pa ne.


lp

Objavljeno: To maj 09, 2006 8:20 am
Napisal/-a rekorder
Za tiste, ki bodo imeli podoben primer...napaka je bila na turbini in sicer šla je "vakum doza", ki se nahaja v turbini. Turbina je drugače vredu. Ker se tega kosa ne da kupit posebej (ali pa se zelo težko dobi), je blo treba najt eno turbino v okvari, ki pa je imela ta kos cel. Vse skupaj, z delom vred me je stalo 40kSIT.

Objavljeno: To maj 09, 2006 10:18 am
Napisal/-a MANDZO
Glede na to da si izgubil začetni štart poglej filter pa pretok zraka. Mogoč se je kj zabasal notr. Odpri pa mal poglej.

Objavljeno: Ne maj 14, 2006 7:58 pm
Napisal/-a Mate
Kdo pa ti je to popravil in ugotovil?