Stran 1 od 2
passat 1.9tdi problem
Objavljeno: So mar 25, 2006 1:26 pm
Napisal/-a zip
Moj prjatu ima passata higlan 1.9tdi pa je nastal en hud problem, ko se je pelov po avto cesti s hitrostjo 160 je nenadoma obrate nabilo do konca kot da bi saltal v nizjo pretstavo nato seje spotkadil bev dim. Zdej ko ga pa probas zaverglat pa nima nobene kompresije.kaj bi to lahko bilo.
zobat jermen pa je ostal cel
Objavljeno: So mar 25, 2006 10:44 pm
Napisal/-a sinkov65
Ste kej dal turbino prevert? Je mel kolega en podoben problem ko mu je turbino v espace razgnalu na avtocesti, istu obrate nabilu, isto podkadu se bel dim. Taku da dejte nekam prevert turbino.
lp
Objavljeno: So mar 25, 2006 10:53 pm
Napisal/-a 51M3K
Jaz bi tudi reko turbina

Objavljeno: So mar 25, 2006 11:32 pm
Napisal/-a TITan
Če bi bla turbina bi ševedno normalno vžgal, sam cevi bi že v prostem teku bile vse skup potegnene.
Objavljeno: Ne mar 26, 2006 9:44 am
Napisal/-a zip
Stvar je taka motor je totalno unicen,noter je vse potrgal tko da bate stopil ventile potrgal zlo globoki rajsi po celindrih odmicna fuc blok motorja skratka vse.
A mogoce kdo prodaja motor al pa ve za kasnga
Objavljeno: Ne mar 26, 2006 12:19 pm
Napisal/-a zip
A je mozno da je prišlo do okvare motorja zaradi ne kvalitetne nafte.pret okvaro motorja smo tankal poven tanka na bencinski lom. pol seje pa zgodilo kar se je razgnal masino
Objavljeno: Ne mar 26, 2006 12:40 pm
Napisal/-a monster_d
fack, motor razturalo v nulo
Dvomim da je tole zaradi nekvalitetne nafte...
Ce stopi bate pol je verjetnost da je motor dobil premalo goriva... oz prevec lufta
Objavljeno: Ne mar 26, 2006 12:47 pm
Napisal/-a jay
uf to pa je res hudo

Objavljeno: Ne mar 26, 2006 4:57 pm
Napisal/-a zip
Kako misls prevec lufta
Objavljeno: Ne mar 26, 2006 8:45 pm
Napisal/-a SIMY001
ka je bil avto čipan mogoče ???
Objavljeno: Ne mar 26, 2006 8:50 pm
Napisal/-a CUPRA
Moje mišljenej je da je tole vozilo čipirano in da so poškodbe značilne za preveč navit motor, ki je v Sloveniji pri TDI motorjih pravi hit. Na žalost so posledice vidne.
Preverite krmilnik motorja če niste prvi lastnik, ker se Vam isto lahko zgodi tudi z novim motorjem. Kalkulacija ni pozitivna!!!!!!!!
Objavljeno: Ne mar 26, 2006 8:54 pm
Napisal/-a Walker_P
Po moje je tole blo tut čipan, in teran do onemoglosti. In če se bo pokazal, da je to vzrok čipanja, se mi zdi, da bo tole čipanje začelo upadat. Sam moje mišljenje da ne bo pomote.
Objavljeno: Ne mar 26, 2006 9:08 pm
Napisal/-a zip
To nevem ce je biv cipan imev pa je prevozenih 280 tisoc km tko da se mi ne sanja kako in kaj.a ve kdo za ksn ugoden motor.lp
Objavljeno: Ne mar 26, 2006 9:57 pm
Napisal/-a Mate
Za motor ne vem, preglejta oglasnik, avto.net, bolho, ...
Me pa zanima, kako je bil ta avto vozen, ce je bil cipan, in katera TDI masina je tole. Ce bi se dalo zvedt.
Objavljeno: Ne mar 26, 2006 11:58 pm
Napisal/-a denzl
ce se je cipal tale motor se je treba tudi malo vprasat kako je bil serviseran in meni sezdi da je tale motor zelo preteran.
Objavljeno: Po mar 27, 2006 10:44 am
Napisal/-a hermand
Jaz sem imel podoben primer, ko je crknil dročnik in je potem ventil dobesedno zarilo v bat. Meni je crknil samo en cilinder, ostali pa so bili še v redu. Moral sem pa menjati bat, pušo cilindra, glavo motorja, dročnike, odmično gred in ventile.
LP
Objavljeno: Po mar 27, 2006 1:00 pm
Napisal/-a super98
Še nikol slišal za iberture pri dizlu????
280kkm, najbrž ne realnih se pravi cca 400kkm, zluftan motor, tišanje, zalaufu na olje...kabooom
Objavljeno: Po mar 27, 2006 1:26 pm
Napisal/-a Bosko001
Ne da se mi bart vseh komentarjev, ampak kako hudiča lahko "vsi" krivite čip? Do tega lahko pride zaradi 1001 razloga!!!! Je pa najlažje krivit čip, to pa itak! Pa če se je tip pelu 160, za to hitrost ne rabiš ravno čipanga avta.
Pa še to, če je bat res stoplen, pol je velika vrjetnost okvare šobe, ki je špricala na tist del bata že zlo dolgo!
Objavljeno: Po mar 27, 2006 1:32 pm
Napisal/-a subi92
super98 je napisal/-a:Še nikol slišal za iberture pri dizlu????
280kkm, najbrž ne realnih se pravi cca 400kkm, zluftan motor, tišanje, zalaufu na olje...kabooom
Se podpisujem, sploh pa ne vemo za kateri letnik gre pri tem passatu
Folk še vedno živi v časih ko mislijo da če ima avto 200k je konec z njim, zato se jih vrti na smešne km-je in smo vsi veseli in kupujemo. Npr. logika passat letnik 2003 z 260.000 (vem za enega - kot nov vsaj kar se karoserije tiče - kot večina seveda iz Nemčije), in drugi pasat letnik 1996 z 205.000km MY ASSS
Objavljeno: Po mar 27, 2006 1:44 pm
Napisal/-a super98
subi92 je napisal/-a:super98 je napisal/-a:Še nikol slišal za iberture pri dizlu????
280kkm, najbrž ne realnih se pravi cca 400kkm, zluftan motor, tišanje, zalaufu na olje...kabooom
Se podpisujem, sploh pa ne vemo za kateri letnik gre pri tem passatu
Folk še vedno živi v časih ko mislijo da če ima avto 200k je konec z njim, zato se jih vrti na smešne km-je in smo vsi veseli in kupujemo. Npr. logika passat letnik 2003 z 260.000 (vem za enega - kot nov vsaj kar se karoserije tiče - kot večina seveda iz Nemčije), in drugi pasat letnik 1996 z 205.000km MY ASSS
Passat je max '01. Na eni izmed slik je jasno vidna bosch pumpa, novejši so že pumpe-duse.