Stran 1 od 2
Zakompliciran vžig motorja
Objavljeno: Ne mar 26, 2006 10:00 pm
Napisal/-a sonček
Pozdravljeni
Moja tema sicer že obstaja na tem naslovu, glede tega sem uspešno sestavil a problem se pojavi pri vžigu motorja.
To je moja prejšnja debata o menjavi tesnila:
http://www.avtomobilizem.com/forum/view ... hp?t=41930
Simtomi pri vžiganju škode favorit
Situacija je bila taka ko sem vse setavil nazaj tako kot je bilo prej se je pojavila ena velka težava saj avto ni tel delovati s polnimi obrati. Po določenem času vžiganja se je avto prižgal pa še to s težavo, ko se je ogrela na delovno temperaturo je že v prostem teku komaj tekla, ko sem se peljal z njo ni nikamor vlekla samo z nižjo brzino se je dalo še nekam pridt, hitro se je pregrela tudi ventilator je ni mogel shladit no in pol me je pojezil zakaj nikamor ne vleče zato sem jo tiščal par sekund do konca na kar pridem že skora domov in kar naenkart začel zgubljat moč in obupno začela trokirat, tega ni bilo prej, zato sem takoj zapeljal domu in jo parkiral, po pregledu motorja sem ugotovu da je začela puščati vodna pumpa, sproti sem dolival a hitro je voda stekla ven, nato sem vse skupaj pustil in se ponovno vrnil kasneje ko se je shladila poskušal sem vžigat in le steška je vžgala za par minutk, nikom se ni dalo pelat ker ni vlekla,ter obupno trokirala,.
Kapo(frtajler) nisem nič premikal, zamenjal sem svečke,menjal uplinjač,cinkšpulo, ter kable in nič bolje,
Kaj mi svetujete ali se splača popravljat ali naj grem iskat drugo.
Če imate kakšno pripombo ali predlog pišite na PS
lp
Objavljeno: Ne mar 26, 2006 10:06 pm
Napisal/-a čare
vse to kar si napisu se dogaja ko je zamaknjen predvžig pa če praviš da ga nisi premiku je bil očitno že prej premaknjen če je prej isto delal.Kaj je pa z bencinsko pumpo a daje dost bencina??da ni mogoče membrana strgana al pa odmikač znucan pa ne pumpa zadostne količine
Objavljeno: Ne mar 26, 2006 10:14 pm
Napisal/-a sonček
čare je napisal/-a:vse to kar si napisu se dogaja ko je zamaknjen predvžig pa če praviš da ga nisi premiku je bil očitno že prej premaknjen če je prej isto delal.Kaj je pa z bencinsko pumpo a daje dost bencina??da ni mogoče membrana strgana al pa odmikač znucan pa ne pumpa zadostne količine
POzabil sem še povedat da pred tem sem imel še eno veliko težavo, kot običajno sem dolil bencin s pomočjo ročne pumpa sem pumpal ampak pumpa ni postala trda, zato sem začel razdirat pri motorju najprej če sploh vleče bencin in glejga zlomka bencin ne vleče če pumpaš z ročno zato sem pregledal če kje pušča in je puščalo točno tam ko pride cevka iz tanka(bencinske pumpa), zoto sem razdru vse to in zamenjal cevko, po tem ko sem dal vse nazaj je končno vžgala a ne splonim gasom. A ja pumpa za ročno dovajanje becina je postala trda.
lp
Objavljeno: Ne mar 26, 2006 10:19 pm
Napisal/-a čare
no zdej pa probi dat gor še eno drugo glavno pumpo pa boš vidu kako bo pol ker 101-ka naprimer je mela ta problem da ko se je znucala štangca pumpe ni dobila dost bencina pa ni nikamor šla
Objavljeno: Ne mar 26, 2006 10:43 pm
Napisal/-a Asprex
Mal offtopic!
Čare, razdrl pri moji omegi dušilno loputo in motorček prostega teka, konkretno sčistil in spihal, ter spihal tud AGR ventil in avto kaže pozitivne rezultate!

Da ne govorim kakšno je bilo vse skup preden sem vse spucal!

Objavljeno: Po mar 27, 2006 12:29 am
Napisal/-a lisko
To kar opisuješ so simptomi prevelikega prevžiga....... znaćilno da se motor pregreva.
Objavljeno: Po mar 27, 2006 9:21 pm
Napisal/-a sonček
lisko je napisal/-a:To kar opisuješ so simptomi prevelikega prevžiga....... znaćilno da se motor pregreva.
Laisko kako bi točno nastavil ta predvžig, mi lahko napišeš mal na širok.
lp
Objavljeno: Če mar 30, 2006 7:21 pm
Napisal/-a sonček
Tle imam slike in bi lepo prusu kako naj nstavim predvžig.
lp
Objavljeno: Če mar 30, 2006 7:30 pm
Napisal/-a čare
Asprex je napisal/-a:Mal offtopic!
Čare, razdrl pri moji omegi dušilno loputo in motorček prostega teka, konkretno sčistil in spihal, ter spihal tud AGR ventil in avto kaže pozitivne rezultate!

Da ne govorim kakšno je bilo vse skup preden sem vse spucal!

sej nitreba govort ker sm jest pr eni astri sesalni kolektor komi spucu ma je ni kemikalije ki je nisem probu kot da je bla not smola no sej važn da je ratal
Objavljeno: Če mar 30, 2006 7:32 pm
Napisal/-a čare
ja frtajler je treba obračat sam ne en meter čist mal pa posluš kdaj bo najlepš lavfu pa pocahnin si ga kako zdaj stoji če ne bo nič bolpš da ga boš nazaj naštelu
Objavljeno: Če mar 30, 2006 7:34 pm
Napisal/-a sonček
čare je napisal/-a:Asprex je napisal/-a:Mal offtopic!
Čare, razdrl pri moji omegi dušilno loputo in motorček prostega teka, konkretno sčistil in spihal, ter spihal tud AGR ventil in avto kaže pozitivne rezultate!

Da ne govorim kakšno je bilo vse skup preden sem vse spucal!

sej nitreba govort ker sm jest pr eni astri sesalni kolektor komi spucu ma je ni kemikalije ki je nisem probu kot da je bla not smola no sej važn da je ratal
Čare tebe sem že tokrat uprašal da sem ti dolžan že
a se ti kej svita kako bi nastavil predvžig, nimam pojma kako,kje, se nastav edino da 8 stopinj.
lp
Objavljeno: Če mar 30, 2006 7:38 pm
Napisal/-a sonček
čare je napisal/-a:ja frtajler je treba obračat sam ne en meter čist mal pa posluš kdaj bo najlepš lavfu pa pocahnin si ga kako zdaj stoji če ne bo nič bolpš da ga boš nazaj naštelu
A je slučajno treba en vijak na sredini odvit in pol premikaš al kako.
Al je treba prov oba glavna vijaka odvit al unga na sredini.
Sorry če te kr naprej sprašujem .
Tko bo še marsikdo vedel kako se nastav.
lp
Objavljeno: Če mar 30, 2006 9:29 pm
Napisal/-a čare
ponavad so te stoječi frtajlerji čist spodaj pri bloku oz. glavi prišravfani z eno U podložko in vijakom tist vijak losaš pa obračaš cel kompleten frtajler čist mal pa mal in kose ti bo zdel da ma največ obratov pod štandgasom in najbolj mirno teče zategneš in greš probat pa poglej če si sploh dal prav kable gor ker lahko si sam 2 zamenu med sabo pa bo avto kao normalnop vleku moči pa ne bo oz. kolega je mel vmes prekinjene kable in ni niti prebijal niti se ni zaganjal sam nikamr ni šlo pol ko je blo treba obrate dobit
Objavljeno: Pe mar 31, 2006 3:42 pm
Napisal/-a sonček
čare je napisal/-a:ponavad so te stoječi frtajlerji čist spodaj pri bloku oz. glavi prišravfani z eno U podložko in vijakom tist vijak losaš pa obračaš cel kompleten frtajler čist mal pa mal in kose ti bo zdel da ma največ obratov pod štandgasom in najbolj mirno teče zategneš in greš probat pa poglej če si sploh dal prav kable gor ker lahko si sam 2 zamenu med sabo pa bo avto kao normalnop vleku moči pa ne bo oz. kolega je mel vmes prekinjene kable in ni niti prebijal niti se ni zaganjal sam nikamr ni šlo pol ko je blo treba obrate dobit
ja no nasrdini je en vijak, se mi je zdelo da bo pravi,
A kam na začnem premikat kapo, ker avto trentno ne vžge.
simptomo si bili pa uni k sm jih navedu zgoraj(v klanc zmeraj slabše vleče)
lp
Objavljeno: Pe mar 31, 2006 5:10 pm
Napisal/-a shakes
posluh!! kot prvo vzem v roke tist izvijač ko ma v seb lučko (12V ) in ko je za preverjat tok v avtomobilu nato pa prklop na rumeno al črno (žal sem pozabil ker sem bil lani na praxi na zadnje v tem poslu) žico na frtajlerju drugo pa prklop na maso. frtajler losi, na menjalniku pr motorju boš videl eno manjšo luknjo (možno je da je zaprta z plastiko) v tisti luknji boš videl velik zobnik tisto je vztrajnik na njem mora bit manjša zareza oz pika ( da prideš do nje vzameš ključ 19 oz večji in ob strani ko je jermenica počasi obračaš v smer vrtenja motora dobro bi bilo da en sveti not in gleda ker jo je težko opazit)(pa ko obračaš pazi da to delaš počasa ker lahko avto na ta način vžge lahko pa tudi kontakt odvzameš in vrtiš na vso moč) na menjalniku na ohišju pri tisti luknji mora bit pa še ena zareza. ko so te 2 pike skupaj pomeni da bo preskočila iskra ( če frtajler odpreš lahko vidiš kam je skalca obrnjena in vidiš kter celinder je na vžigu) daš kontakt. Da je pa vžig pravilno nastavljen mora pa biti pika na vztrajniku za par stopinj nazaj takrat se mora prižgat lučka (če se ne premikaj frtajler) in mora svetit vse do takrat ko pride čez mrtvo lego (pike ena na drugi). upam da ti je kej jasno..pa upam da je prov tko ker sem že pozabil

Objavljeno: Pe mar 31, 2006 9:40 pm
Napisal/-a sonček
shakes je napisal/-a:posluh!! kot prvo vzem v roke tist izvijač ko ma v seb lučko (12V ) in ko je za preverjat tok v avtomobilu nato pa prklop na rumeno al črno (žal sem pozabil ker sem bil lani na praxi na zadnje v tem poslu) žico na frtajlerju drugo pa prklop na maso. frtajler losi, na menjalniku pr motorju boš videl eno manjšo luknjo (možno je da je zaprta z plastiko) v tisti luknji boš videl velik zobnik tisto je vztrajnik na njem mora bit manjša zareza oz pika ( da prideš do nje vzameš ključ 19 oz večji in ob strani ko je jermenica počasi obračaš v smer vrtenja motora dobro bi bilo da en sveti not in gleda ker jo je težko opazit)(pa ko obračaš pazi da to delaš počasa ker lahko avto na ta način vžge lahko pa tudi kontakt odvzameš in vrtiš na vso moč) na menjalniku na ohišju pri tisti luknji mora bit pa še ena zareza. ko so te 2 pike skupaj pomeni da bo preskočila iskra ( če frtajler odpreš lahko vidiš kam je skalca obrnjena in vidiš kter celinder je na vžigu) daš kontakt. Da je pa vžig pravilno nastavljen mora pa biti pika na vztrajniku za par stopinj nazaj takrat se mora prižgat lučka (če se ne premikaj frtajler) in mora svetit vse do takrat ko pride čez mrtvo lego (pike ena na drugi). upam da ti je kej jasno..pa upam da je prov tko ker sem že pozabil

Malo bolje mi je že jasno.
Imate še kakšen predlog.
lp
Objavljeno: So apr 01, 2006 12:04 am
Napisal/-a shakes
povej kje ti ni jasno?? vsa fora je v tem ,da mora bit vžig tko nastavljen. btw mehanik to ve

Objavljeno: So apr 01, 2006 1:09 pm
Napisal/-a sonček
shakes je napisal/-a:povej kje ti ni jasno?? vsa fora je v tem ,da mora bit vžig tko nastavljen. btw mehanik to ve

Škoda favorit
Ja zakomplicira se: No danes sem kot mi je reku čare odvil vijak na sredini kape to kapo sem potem lahko zelo po malem vrtel in vsakič probal vžigat a zaman.
Ja no mehanika sem poklical in je reku da zna na oko nastavt sam nima časa. A zakaj bi vozu k mehaniku ker lahko se zanesem na vas.
Kakšen aparat pa je za nastavt.
lp
Objavljeno: So apr 01, 2006 1:25 pm
Napisal/-a čare
kje na kapi je ta šravf a tm ko rotor gor pride tist ni nč morš odšravfat unga ki frtajler drži u blok in FRTAJLER premikat
Objavljeno: So apr 01, 2006 1:49 pm
Napisal/-a sonček
čare je napisal/-a:kje na kapi je ta šravf a tm ko rotor gor pride tist ni nč morš odšravfat unga ki frtajler drži u blok in FRTAJLER premikat
Ja no sej na sredini je in če ga vrtim se premika zgornji del Sam lej če je kapa pritrjena z dvema vijakoma ne morš vrtet kompletno kapo, ker pol nebi mogu nazaj prvit, zunanji plast kape se pa je vrtel, .
Ma pojma nimam kaj naj bi bilo.
Notr je tako da imaš
Tle mam neki novih slik