Stran 1 od 2
Skorajda zmanjkalo olja ... kaj bi bil vzrok?
Objavljeno: Sr mar 29, 2006 6:28 pm
Napisal/-a dunker
Lepo pozdravljeni!
Na mojem Puntu 1.2 letnik 2001 se že odkar ga imam rado nakaplja nekaj kapljic olja pod avtom, kadar parkiram. Zaradi tega sem nivo olja pogosto preverjal, ampak ni kazalo, da bi se to odtekanje na nivoju sploh poznalo.
Sedaj kakšne 3 tedne olja nisem preveril (sem imel toliko drugega dela, da sem nekako pozabil) in danes zjutraj, ko sem avto vžgal, je vse to spremljal grd kovinski zvok, ki se je sicer po nekaj sekundah umiril. Kljub temu sem avto takoj ustavil in preveril olje - ki je bilo povsem na minimumu ali še malo pod njim.

Lučka pa ni nič svetila ...
Torej, po dolitju 1 litra olja avto lepo deluje naprej, mislim da se mu ne pozna čisto nič, ampak seveda sedaj pridno kaplja naprej. Zanima me predvsem, ali so možne kakšne resnejše posledice tega incidenta in seveda kaj bi lahko bil vzrok tega kapljanja olja?
Ko avto zaparkiram, v momentu nastane 2x2 cm velika lužica, potem pa avto ne izpusti nič več olja ...
Hvala za vse nasvete!
Anže
Objavljeno: Sr mar 29, 2006 6:43 pm
Napisal/-a marko01
lukna v tesnilu ko je avto fejst segret se raztegne tece ven ko je hladn zacne tesnit kupi posebn silikon taki rdeci ki je odpron na olje pa zamazi kartet in cev za pretok olja iz posode(kartera) v motor ce ves kje je to !

Objavljeno: Sr mar 29, 2006 7:56 pm
Napisal/-a Slide
V bodoče najprej preveri olje in potem zaženi motor, tako boš dobil bolj točno informacijo koliko olja je dejansko še v karterju. Ko enkrat zaženeš ga nekaj "razmeče po motorju"

Vsaj tako so mene vsi učili.
Objavljeno: Sr mar 29, 2006 8:20 pm
Napisal/-a Nejko87
zahec poglej če imaš zategnjen filter, da ni kaka taka malenkost...
Objavljeno: Sr mar 29, 2006 8:30 pm
Napisal/-a samekk
Isto se je meni zgodilo na mojem puntotu!Tisti grd zvok iz motorja ki si ga slišal pa je po vsej verjetnosti bil ležaj na ročični gredi,ki ga boš po moje moral zamenjati.
Fiata maš??!Pa ne veš da morš pr fiatu vsak dan olje gledat :P :P :P
Objavljeno: Sr mar 29, 2006 8:49 pm
Napisal/-a andrazzupan
Vedno se meri nivo olja takrat ko je motor hladen in avto stoji na vodoravni podlagi. Ko avto zaženeš pa motor požene olje v glavo motorja iz koder se le počasi izteka, ter po batnicah. Zato je bilo na šibki tako malo olja ko si preverjal nivo. Kovinski zvok pa je bilo slišati, ker olje ni takoj prišlo v glavo motorja in so se ventili odpirali na suho (brez olja). Večkrat se sliši tudi klenkanje.
Mislim da ne bo hudega!
Če ti avto spušča olje nikoli ne čakaj da pride nivo do minimuma ampak ga dolij že prej. Sploh če se voziš hitro. Pa ne šparat z denarjem pri olju. Imam zelo slabe izklušnje z Petrolovim oljem - zaribala mašina ( Petrolovo olje na minimumu, gas do konca

)
Objavljeno: Če mar 30, 2006 9:16 am
Napisal/-a dunker
Okey, hvala lepa za vse odgovore.
Se bom jst kar zdele zapeljal do mehanika, da bo poskusil ocenit, kaj bi bilo ...
Prav lepo se imejte,
Anže
Objavljeno: Če mar 30, 2006 11:40 am
Napisal/-a Nu-NRG
marko01 je napisal/-a:lukna v tesnilu ko je avto fejst segret se raztegne tece ven ko je hladn zacne tesnit kupi posebn silikon taki rdeci ki je odpron na olje pa zamazi kartet in cev za pretok olja iz posode(kartera) v motor ce ves kje je to !

Nja, ravno obratno, olje se pogreje in potem se lazje "muza" cez razne spranjice .. iz tle tudi zakaj ne mrzlega avta tiscat ..
LP, Klemen
Objavljeno: Če mar 30, 2006 1:46 pm
Napisal/-a PiLLLe
Plastiko z avta dol pometat, pa ksn tolarcek na mlicek vrzt

Objavljeno: Če mar 30, 2006 2:29 pm
Napisal/-a phoebus
Ma če ni prižgala lučka (in ti drugače dela ob kontaktu), si imel še nekaj olja noter, ker marsikje je tako da tudi ko je šipka suha, je še nekaj olja noter.
Objavljeno: Če mar 30, 2006 2:36 pm
Napisal/-a dunker
Hehehe, a pri Fiatih je treba posebej poudariti, da sicer lučke ob kontaktu delajo?

Hecam se, vem, da je bil dobronameren komentar.
Žal vas ne morem obvestiti, kdo ima prav, ker ne utegnem skočit do mehanika ... Jutri dopoldne se bom zapeljal tjakaj.
Lepo se imejte!
Objavljeno: Če mar 30, 2006 6:51 pm
Napisal/-a tešo
če bi mogoče povedal koliko imaš prevoženih bi blo tudi fajn.
če jih imaš okrog 100.000 je možno tudi da je šlo tesnilo na glavi. to se rado dogaja pri teh motrojih.
Objavljeno: Če mar 30, 2006 7:39 pm
Napisal/-a andrazzupan
Ko bo zasvetila lučka za olje se ti že zdavnaj ne boš mogel več peljati.

Objavljeno: Če mar 30, 2006 8:34 pm
Napisal/-a Templar
Zdej to je long shot ampak znancu je prerostal oljni filter in je tam vn puščalo.
Objavljeno: Pe mar 31, 2006 3:55 pm
Napisal/-a dunker
Hmnja, sej sem res en buto ... Kilometrov imam 80'200 km, avto je pri mehaniku in nekak mam občutek, da bo šel kar mal na slepo menjat tesnilo na glavi ... Jst upam, da bo pol dobro - če pa ne bo, bo pa treba kj ukrenit, ker to niso poceni špasi. Btw, koliko okvirno stane taka reč, jaz bi rekel kakšnih 30k?
Hvala za odgovore!
Objavljeno: Pe mar 31, 2006 4:47 pm
Napisal/-a black
Če ti kej pomaga:
Fiat Tipo-menjava teflonov,menjava vseh tesnil,brušenje glave in menjava jermenov je blo 80.000sit
Pomoje boš dal malenkost več kot 30.000

Objavljeno: Pe mar 31, 2006 5:31 pm
Napisal/-a lublancan
dunker je napisal/-a:Hmnja, sej sem res en buto ... Kilometrov imam 80'200 km, avto je pri mehaniku in nekak mam občutek, da bo šel kar mal na slepo menjat tesnilo na glavi ... Jst upam, da bo pol dobro - če pa ne bo, bo pa treba kj ukrenit, ker to niso poceni špasi. Btw, koliko okvirno stane taka reč, jaz bi rekel kakšnih 30k?
Hvala za odgovore!
puntoti majo probleme s tesnili na glavi, tko da to je lahko vzrok
drugače pa odpreš pokrov in pogledaš kje je mastno, če je mastna cela mašina jo najprej očistiš, potem pa zalaufaš in vidiš od kje pride olje
če je na pokrovu motorja ali na karterju je to hitro rešeno, novo tesnilo ali tesnilna masa in je to to
če je oljni filter, ga zategneš oz zamenjaš
če pa bo problem na glavi, bojo stroški višji, ker je dobr dat glavo brusit, pa traja kar neki časa, da vse razdreš pa nazaj sestaviš, cena pa odvisna od tega kam pelješ
Objavljeno: Ne apr 02, 2006 11:23 am
Napisal/-a lexuss
haha ja najprej poglej vizuelno motor č je kej mastn, pol pa poglej še filtr če je zategnen
Objavljeno: Ne apr 02, 2006 11:42 am
Napisal/-a slobender
No, meni na Tipotu tudi rahlo canka. Zdaj tesnilo od ventil dekla je že blo menjano. Kolk okvirno bi me prišla menjava tesnila od karterja ?
P.S. Avto ima prevoženik preko 200k km (po števcu 110k).. ne vem točno, ker so se s števcem poigravali. Pije pa (s cankanjem vred) nekje 1l na 10k km.
Objavljeno: Ne apr 02, 2006 12:02 pm
Napisal/-a andrazzupan
Zamenjava tesnila na karterju ne pride veliko. Dela je za pol ure plus tesnilo. Zraven pa boš gotovo zamenjal še olje. Vse skupaj mislim da ne bo čez 10k.