Stran 1 od 1
hladilnik vode pušča
Objavljeno: Če mar 30, 2006 1:50 pm
Napisal/-a gasilko
zanima me če ima kdo izkušnje z popravilom hladilnika in kako se to obnese,gre za hyundai lantro
Objavljeno: Če mar 30, 2006 4:10 pm
Napisal/-a danny
To je odvisno od hladilnika do hladilnika... zato ti bi najbolje znal svetovati mojster ki to dela... Tako da se zapelješ tja, in se mogoče lahko ugotiv, če se sploh da popravit.... drgač pa novga gor...
Objavljeno: Če mar 30, 2006 4:11 pm
Napisal/-a Vaillante
Najbolš kr do kšnga majstra ti bo on njabol znau povedat.
LP
Objavljeno: Če mar 30, 2006 4:59 pm
Napisal/-a gasilko
hvala sicer sem iz maribora pa me zanima če je kakšen mojster v bližini
Objavljeno: Če mar 30, 2006 8:04 pm
Napisal/-a tony1
Popravilo hladilnika je misija nemogoče.
1. varianta je vlitje "tesnilca" v hladilnik (domača varianta bi bila paprika v prahu), ki naj bi zamašil mini luknjice... Že zdrava pamet pa pove, da boš tako zamašil tudi hladilne kanale v motorju, kar se bo poznalo, ko bo sredi poletja hladilni sistem nekega dne najbolj obremenjen in ti bo spet razfukalo vse skupaj. V totalu nisi nič naredil.
2. varianta je popravilo. Če je hladilnik počil na kakšnem spoju med aluminijem in plastiko je orenk popravilo spet nemogoče. Če je kje mini luknjica v samem kovinskem satovju hladilnika ti bi kak majster znal kaj popraviti, ampak zadeva bo držala max. kak mesec dni. Stran vržen denar, skratka.
3. varianta je nakup rabljenega kilerja, zanj boš verjetno dal kakšno tretjino cene novega. Ga boš pa kar težko dobil, ker se avto ponavadi razbije na sprednjem koncu, lanter pa še ni veliko na odpadih. Tako je zadevi rešil bratranec (prej je neuspešno poskusil še 2. varianto), po enem letu je bila zadeva hin. Spet stran vrežn denar.
4. in edina varianta. Kupi nov hladilnik (ponavadi je vsak nov ponaredek boljši od zgodnjenega starega kilerja). Ker hyundai po teoriji nima dragih delov, naj bi original (ugibam) stal cca. 30k sit. Jaz ti lahko samo svetujem, da izkašljaj $$$ in imaš mir vsaj za naslednjih 10 let.

Objavljeno: Če mar 30, 2006 9:00 pm
Napisal/-a B_M_W
Sem slišal da se da dobit neka tekočina, ki jo vliješ notri v hladilnik in se oprime sten in ti začne tesnit vsako luknjo!!
Objavljeno: Če mar 30, 2006 9:05 pm
Napisal/-a tony1
Beri mojo 1. točko

Objavljeno: Če mar 30, 2006 9:24 pm
Napisal/-a čare
imel not tesnilec
hladilnik nehu puščat
avto normalno hladil
ventilator normalno pržigu
gretje normalno delu
hladilnik spet spustu ko sem RAZBIL avto
tko da če ne pušča res velik daš komot not tesnilc sam deli po navodilih pa ne kupuj unga tesnilca od unga primorca ki je mercedes gor na flaški jest sm mel not od firme PRESTONE pa se je obnesu je pa res da se je že pri velik renojih kateri imajo vodne puše zabil hladilnik ko so dajal nit tesnilec ampak to pa zato ker od vodnih puš ful rja odstopa pa je že tko vse osran pol pa še tesnilec not je pa zabit
Objavljeno: Če mar 30, 2006 10:01 pm
Napisal/-a xyxyxy
Če je hladilnik še v dobrem stanju, se splača dat popravit, Če je popravljeno tako kot treba, ne bo držalo samo en mesec ampak je kar za stalno. Na razne tesnilce pa kar pozabi, ker boš naredil več škode kot koristi.
Objavljeno: Pe mar 31, 2006 12:15 pm
Napisal/-a gasilko
Več glav več ve danes ko smo demontirali masko in ventilator sem ugotovil da pušča kar na treh mestih na dveh sicer malo slini na enem pa kar lepo zamaka vse to je na kovinskem delu brez vidnih zunanjih poškodb zato bom verjetno nabavil novega(orginal del 45k neorginal 55k

) sem pa slišal zanimivo novico da rdeči antifriz razjeda aluminij in da se je že zgodilo več okvar na alu glavah
Objavljeno: Po apr 03, 2006 5:34 am
Napisal/-a Bele
Mislm da ti je najboljša varianta tesnilc.To ti bo zihr zatesnilo luknje...lastne izkušnje, pa do zdej ni blo težav z hlajenjem
Objavljeno: Po apr 03, 2006 10:51 am
Napisal/-a svadreb
gasilko je napisal/-a:... sem pa slišal zanimivo novico da rdeči antifriz razjeda aluminij in da se je že zgodilo več okvar na alu glavah
Barva antifriza nima veze z njegovimi lastnostmi.
Objavljeno: Po apr 03, 2006 10:58 am
Napisal/-a AgitatoR
Poskusi na kakšnem odpadu najti drug hladilnik, ki ne pušča. Sam sem ga dobil za celega jurja, skupaj s termostikalom. Ventilator pa seveda prešravfaš na novega.
Objavljeno: To apr 04, 2006 8:58 pm
Napisal/-a OG_Blaz
Punci je tud puscal na uno-tu, pa sm tesnilec dal notr, pa hladi in dela ko majka
Lp
Objavljeno: To apr 04, 2006 9:20 pm
Napisal/-a čare
svadreb je napisal/-a:gasilko je napisal/-a:... sem pa slišal zanimivo novico da rdeči antifriz razjeda aluminij in da se je že zgodilo več okvar na alu glavah
Barva antifriza nima veze z njegovimi lastnostmi.
no ja no pa ulij u novga citroena petrolov antifriz pa boš pol povedu kje ti vse pušča recimo citroen ma do enga letnika eno barvo z enimi lastnostmi od tistga letnika naprej druga barva druge lastnosti,če ma reno plavga dolivi plavga če daš rumenga obstaja možnost da se ti kej zabije,če WV nima G12 antifriza not pol bo hitr kakšno dihtngo požrlo.... sicer pa ker so cene antifriza na črpalkah in na servisih približno enake je bolš se zapeljat do servisa pa kupit liter originala kot pa čez par tisoč kilometrov kej druzga menjat zarad antifriza.A ja pa če se mogoče spomneš prve favoritke so mele vse problem z tesnili glave ker jih je antifriz prežrl in načel tud glavo ko so pri škodi to dojel so zamenjal antifriz pa teh težav ni blo več,tko da če že morte kupovat antifriz na črpalkah kupujte OMV nikakor ne PETROL to ni reklama ampak praksa
Objavljeno: Po apr 10, 2006 12:45 pm
Napisal/-a reber
Kar jaz vem, je tesnilec tekočina, ki se vlije v antifriz, in nima nobenega škodljivega vpliva na hlajenje. Tesnilec reagira šele z zrakom in zapacka špranjo, luknjico, slabo tesnilo, ... dokler je pa lepo v kanalih zalit, pa ne zamaši kanalov in črpalke.
Tesnilec je flaška cca 1-1,5 dcl in stane cca 1 jurja.
Ga ravno moram nabavit za fotrovo felicijo 1.3 ker mu pušča hladilnik, ampak to bolj malo. Avto je 10 let star in mu je počasi začelo zmanjkovati hladilne tekočine, tko po malo, recimo kakšen deci na teden ali pa še manj.
Preden kupim in vlijem noter, sem tukaj na forumu malo pobrskal če obstaja že kakšna novejša zadeva, ker tale tesnilc obstaja že vsaj 15 let, sem tesnil še 101 in yugota, čeprav se je dal kiler od teh avtov cinit, ker je bilo bakreno vse skupaj, ampak če je malo puščalo, je bilo hitreje popravljeno s tesnilcem, pa je dobro držalo in avto ni zakuhal zarad tega

Objavljeno: Po apr 10, 2006 1:20 pm
Napisal/-a Mirando
na petrolovi pumpi maš za 1.5 ksit tesnilec - dela preizkušeno!!!!
Objavljeno: Po apr 10, 2006 3:04 pm
Napisal/-a tony1
reber: a ti misliš, da v motorju pa ni zraka?
Objavljeno: Po apr 10, 2006 9:19 pm
Napisal/-a reber
Je, ampak sigurno ne toliko kot izven sistema kjer je zunanji zrak, ki ima obilo kisika.
Zakaj pa misliš, da radiatorji v hiši pri centralni kurjavi znotraj ne rjavijo? enostavno zato, ker je stara voda ki nima več viška kisika, če pa naliješ novo vodo bo pa nekaj časa rjavelo.
Vsekakor je zadeva narejena tako, da deluje, oziroma naj bi delovala tako kot pravijo, kaj pa je danes problem narediti eno kemično substanco da deluje po željah :P