Stran 1 od 1
Obnova ventilov
Objavljeno: So apr 01, 2006 11:30 am
Napisal/-a Blinder
Pozdravljeni.
Mene pa zanima, ce in kdaj je potrebno obnovit ventile na motorju(nasplosno). Mehanik mi govori o brusenju ventilov, o vodilih, pa se nekaj, jaz pa ne vem za kaj se gre

ops:
Drug mehanik mi je rekel, da ventili se je obnavljalo pri starih motorjih, pri sodobnih pa da so hidravlicni in da jih ni vec potrebno obnavljat.
Ker je tale obnova zelo draga, in ker pri delovanju motorja ne opazim posebnosti, mislim da jih ne bi dal obnavljat(velik strosek!).
Ventili pri mojem niso bili zabiti.
Je ze kdo dal obnavljat ventile(ali zamenjat)? Ce ja, zakaj ja? Pri kolko kilometrih se to dela?
Lp
Objavljeno: So apr 01, 2006 12:41 pm
Napisal/-a zcmr
ventile obnovis ko ti gre tesnilo od glave ali motor in si primoran podirat glavo.v nobenem primeru pa ne bos razdiral dobrodelujocega motorja da bi samo ventile obnavljal.
hidravlika pa nima nobene veze s tem . ona opravlja nalogo drzanja distance -zracnosti , kar se je nekoc nastavljalo rocno.
ce ventili niso popokani se jih lahko obrusi drugace se menja. vodila se obvezno menja ,sedeze ventilov se ravno tako obdela ce so se dovolj dobri drugace se tudi sedeze zamenja. so pa to dela za katera je treba imeti posebna orodja in tudi cena za to delo je temu primerna.
Objavljeno: So apr 01, 2006 5:51 pm
Napisal/-a Blinder
zcmr je napisal/-a:ventile obnovis ko ti gre tesnilo od glave ali motor in si primoran podirat glavo.v nobenem primeru pa ne bos razdiral dobrodelujocega motorja da bi samo ventile obnavljal.
hidravlika pa nima nobene veze s tem . ona opravlja nalogo drzanja distance -zracnosti , kar se je nekoc nastavljalo rocno.
ce ventili niso popokani se jih lahko obrusi drugace se menja. vodila se obvezno menja ,sedeze ventilov se ravno tako obdela ce so se dovolj dobri drugace se tudi sedeze zamenja. so pa to dela za katera je treba imeti posebna orodja in tudi cena za to delo je temu primerna.
Kdaj pa postane potrebno obnovit ventile, priblizno pri kolko kilometrih?
Kaksni so znaki, da so ventili v slabem stanju?
lp
Objavljeno: So apr 01, 2006 6:11 pm
Napisal/-a lublancan
ko daš glavo brust pa menjat vodila, ti on itq vzame ventile ven in vidi kakšni so, potem ti pa svetuje kako naprej
pa to se ne dela časovno - glede na km, ampak glede na obrabljenost motorja, ki pa je odvisna od samega motorja, načina vožnje in vzdrževanja
Objavljeno: So apr 01, 2006 7:19 pm
Napisal/-a Maxx
Če pa so oz.je ventil zažgan ga je potrebno zamenjat in ležišče pobrosit,to pa se dela ko avto izgubi moč-na ventilu spušča kompresijo.Če jo je mehanik zmeril in jo ni potem je treba razdret glavo in zamenjat ostali pa se zrihtajo.
Objavljeno: So apr 01, 2006 7:42 pm
Napisal/-a omega2.3td
na ventilih se nabirajo saje zaradi izgorevanja itd in jih zato čistimo, defekt ventilov pride zaradi slabega izgorevanja, recimo če maš motor na osvinčen bencin peleš se pa z neosvinčenim ti po določenem času zgorijo ventili oz bati, drgač se ventili načeoma pobrusijo z finim šmerglom pa avtopolir pasto ob menjavi tesnila glave
lp
Objavljeno: Ne apr 02, 2006 8:00 am
Napisal/-a xyxyxy
avtopolir pasto
Ventili se ne obnavljajo ali vzdržujejo. Dokler delajo delajo pol pa se jih zamenja. Pobrusi se jih samo v primeru, da razdiraš glavo, naprimer ob menjavi teflonov ali brušenju glave.
seveda se jih pobrusi z brusilno ne pa z avtopolirno pasto.
Objavljeno: Ne apr 02, 2006 11:17 am
Napisal/-a lexuss
hahahaha avtopolirna pasta, okej sam se je poštekal
Objavljeno: Ne apr 02, 2006 1:53 pm
Napisal/-a omega2.3td
počas mišljena je tista zelena [bolj stara verzija] z večjimi granulami , ne pa solex mleko za poliranje, verjemnte da se tista zelena ZELO dobro obnese sam je ne prodajajo več, vsaj jest je nism nikjer zaslediu
lp
Objavljeno: To apr 25, 2006 8:39 pm
Napisal/-a Blinder
Torej...
Na avtu moram menjat tesnilo od glave. Motor drugace ima ze kr precej kilometrov.
Mehanik pravi, da se ponavadi spotoma se ventile obnovi(ker je masina razdrta). Ne ve mi povedat, v kaksnem stanju so ventili, ker jih ni pogledal.
Popravim tudi ventile(+70k sit), ali jih pustim stat in riskiram, da kaksen od njih "zgori" in da pol moram vse skup se enkrat delat. Kaj naj naredim?
PS: pri menjavi tesnila glave se menja tudi olje?
lp
Objavljeno: To apr 25, 2006 9:42 pm
Napisal/-a zcmr
naj jih samo pobrusi ce ze noces menjat ti in porezka sedisca. ker si z obale ti priporocam da neses celo glavo na ratifica udinese v udine in tam ti bodo postimali za manj denarja ! imamo z njimi dobre izkusnje .
Objavljeno: To apr 25, 2006 9:47 pm
Napisal/-a Blinder
zcmr je napisal/-a:naj jih samo pobrusi ce ze noces menjatin porezka sedisca. ker si z obale ti priporocam da neses celo glavo na ratifica udinese v udine in tam ti bodo postimali za manj denarja ! imamo z njimi dobre izkusnje .
Kolko stane pri njih? Udine je predalec za en avto, ki pije tolko hladilne tekocine...
Objavljeno: To apr 25, 2006 9:48 pm
Napisal/-a GorazdO
Popravim tudi ventile(+70k sit), ali jih pustim stat in riskiram, da kaksen od njih "zgori" in da pol moram vse skup se enkrat delat. Kaj naj naredim?
Če ti avto ne kuri več kot +/-- liter olja na 10.000 km, pusti tako kot je.
Objavljeno: Sr apr 26, 2006 12:16 am
Napisal/-a Mad
zcmr je napisal/-a:ventile obnovis ko ti gre tesnilo od glave ali motor in si primoran podirat glavo.v nobenem primeru pa ne bos razdiral dobrodelujocega motorja da bi samo ventile obnavljal.
hidravlika pa nima nobene veze s tem . ona opravlja nalogo drzanja distance -zracnosti , kar se je nekoc nastavljalo rocno.
ce ventili niso popokani se jih lahko obrusi drugace se menja. vodila se obvezno menja ,sedeze ventilov se ravno tako obdela ce so se dovolj dobri drugace se tudi sedeze zamenja. so pa to dela za katera je treba imeti posebna orodja in tudi cena za to delo je temu primerna.
Hidravlika odpira ventile...
Objavljeno: Sr apr 26, 2006 6:14 am
Napisal/-a zcmr
Mad je napisal/-a:
Hidravlika odpira ventile...

fant ne mi s takimi.......ne zavajat ljudi da ne bo kdo se verjel
Objavljeno: Pe apr 28, 2006 9:48 am
Napisal/-a omega2.3td
Mad je napisal/-a:zcmr je napisal/-a:ventile obnovis ko ti gre tesnilo od glave ali motor in si primoran podirat glavo.v nobenem primeru pa ne bos razdiral dobrodelujocega motorja da bi samo ventile obnavljal.
hidravlika pa nima nobene veze s tem . ona opravlja nalogo drzanja distance -zracnosti , kar se je nekoc nastavljalo rocno.
ce ventili niso popokani se jih lahko obrusi drugace se menja. vodila se obvezno menja ,sedeze ventilov se ravno tako obdela ce so se dovolj dobri drugace se tudi sedeze zamenja. so pa to dela za katera je treba imeti posebna orodja in tudi cena za to delo je temu primerna.
Hidravlika odpira ventile...
hidravlika nastavlja ventile (OHC)
lp
Objavljeno: Sr maj 03, 2006 12:20 am
Napisal/-a Mad
xyxyxy je napisal/-a:avtopolir pasto
Ventili se ne obnavljajo ali vzdržujejo. Dokler delajo delajo pol pa se jih zamenja. Pobrusi se jih samo v primeru, da razdiraš glavo, naprimer ob menjavi teflonov ali brušenju glave.
seveda se jih pobrusi z brusilno ne pa z avtopolirno pasto.
Tudi z pasto za zobe gre samo traja malo dlje ...

sej sm rekl - MAd