Stran 1 od 2
Avto trese
Objavljeno: Ne apr 09, 2006 12:02 pm
Napisal/-a Clio_16V
No zadeva je sledeca...avto ni bil nikoli karamboliran, platisca so centrirana optika ql, avto se pelje naravnost, moti me pa to da na AC pri cca. 140km/h volan zacne trest, ko pa se bolj pospesis pa neha. Kaj bi bil lahko vzrok temu?
Gre pa se za avtomobil renault clio 2004 l., prevozenih 36 000km.
Objavljeno: Ne apr 09, 2006 12:11 pm
Napisal/-a ThugBoy
ma to so najvrjetneje gume krive....
meni je treslo pri cca. 110km/h.. ko sem menjal gume , pa blo vse okey
Objavljeno: Ne apr 09, 2006 12:20 pm
Napisal/-a levak1
Kakor je rekel so lahko gume ali pa krivi diski in jih je treba brusit.

Objavljeno: Ne apr 09, 2006 12:30 pm
Napisal/-a Clio_16V
Gume so vozene 5000km, pol so ble pa skladiscene cez zimo zdj pa nazaj dane. Pa vulkanizer ko jih je gledu ni nic omenu da bi blo kej narobe

Objavljeno: Ne apr 09, 2006 12:47 pm
Napisal/-a RedBull™
katere gume pa maš?
Objavljeno: Ne apr 09, 2006 1:16 pm
Napisal/-a SkIDiver
Guma je lahko deformirana v sami sestavi in se napake z očesom sploh ne vid. Lahko je sam gostota materiala drugačna na enem delu pa guma ni uravnotežena in se takoj pozna.
Neki podobnga se mi je dogajalo pri Sava Intensa. Po menjavi gum je blo pa vse OK.
Objavljeno: Ne apr 09, 2006 1:19 pm
Napisal/-a Clio_16V
Gume so barum bravuris 195/50R15 dimenzije...letnik 04...lani kupljene nove z ALU platisci in vozene 5000km. Prejsni teden sem jih pri vulkanizerju centriral in montiral na avtu...ko sem imel jeklena platisca in zimske gume, je bilo vse normalno.
P.S.: Kdo mogoce ve, ce je ponavadi za gume tudi 1 letna garancija ob predlozitvi racuna?
Objavljeno: Ne apr 09, 2006 2:33 pm
Napisal/-a zcmr
seveda imajo garancijo ! sicer pa kaj pricakujes ko kupis gumo barum ' saj to je se 10 X slabse od save.
Objavljeno: Ne apr 09, 2006 3:34 pm
Napisal/-a 106
Jaz mam nalite gume pa mi recimo pri 150 na uro ne trese nic tak da neabo pasalo gume niso krive nic kaj pa je pa ne vem ceprav sem po profesiji mehanik hehe

Objavljeno: Ne apr 09, 2006 3:34 pm
Napisal/-a Mare9mm
Močno dvomim, da je problem v gumah, ker ti trese samo pri 140. Če se gume ne bi dale normalno zbalansirat (torej, da bi imele problem v materialu ali na kakšnem spoju), bi ti treslo več ali manj ves čas. Pomojem imaš samo resonanco.
Slaba novica pa je, da se tega u bistvu ne da čist odpravit. Lahko stvar mal razstavš, spucaš peste (del kamor se nasloni feltna, ko jo naširavfaš), po potrebi očistiš zavore ali pa zamenjaš ploščice, če imaš slabe, prosiš vulkanizerja, da ti naredi optimizacijo gume na feltni (da obrne gumo po feltni, da bo treba manj uteži dat), da ti kolesa očisti pred centriranjem in še enkrat zmontira, itd...
Konc koncev bo mogoče zginl, al pa bi začel trest pri 180, če bi se kdaj tok hitr vozu, mogoče ti bo pa potem tresl pr 90 al pa pr 120...
Z zimskimi pa je mogoče tud tresl, sam nisi tok opazu, ker so zimske gume mehkejše in vseen to še mal ublažijo.
Objavljeno: Ne apr 09, 2006 3:40 pm
Napisal/-a dj_em
men pr 50 trese sam sem opazu da mi guma spusti na 1.5 bara ko pa napumpam je pa ok... verjetno je kriv ventilček... za enkrat bom dal not zračnico pa bo... vsaj upam
torej lahko da maš kero gumo slabo napumpan
al pa da so roke zanič oz. tisti ležaji al gumi silniki al kaj je že ... to je tut ena izmed opcij
Objavljeno: Ne apr 09, 2006 4:10 pm
Napisal/-a Clio_16V
Mare hvala za dober odgovor...
Zadeva pa je taksna, da te gume so bile ze lani na avtu, pa tega ni bilo...tudi na zimskih sem 100% da tega ni bilo. Bom pa ocistil pesta ipd, pa se vseeno jutri zapeljal do vulkanizerja da mu povem kako in kaj. Je mozno da je kaka guma slabo centrirana?
Kolesa so bila pa pred centriranjem kot nova, ker sem jih pred koncem sezone temeljito ocistil.
Pa je mozno da se je ta resonanca pojavila sele zdaj, al bi naj bila prisotna ze od zacetka?
Sem pa prej sel probat spet na drugi odsek AC kot vceraj in je zdej treslo ze pri 120km/h...vceraj ko sem probaval pa tam 140km/h, pa zacuda je enkrat treslo, drugic spet ne

Objavljeno: Ne apr 09, 2006 4:31 pm
Napisal/-a just_in
na gume vpliva tud kraj izdelave! Npr. Sava intensa (delajo na poljskem in v turčiji) naj bi imela povsod kao isto sestavo, iste sestavine, skratka nj nebi blo razlike... ko pa primeš eno iz tručije pa eno iz poljske (obe novi), pa občutiš razliko... turška je mehka, poljska je trda. sestavine pa "ista"!?
možno je tud, da ti je kaka utež dol padla, da je blo slabo nabita in trese zato... nenazadnje preveri kolko so gume napumpane! mogoč si zapelju čez vijak, se ti je zapiču in ti guma počasi spušča (in zato trese)!

če najdeš vijak ga ne vleči ven, ker bo guma spustila v trenutku, pust notr pa pejt do vulkanizerja!

Objavljeno: Ne apr 09, 2006 4:55 pm
Napisal/-a Clio_16V
Ce bi se zapelju cez vijak bi mi guma spustila ze v teh parih dneh( platisca so montirana 5 dni)...gume sem gledal...tlak je 2,2bar-a, tako da res vec ne vem kaj nej nrdim...jutr bomo vidl kaj bo vulkanizer na to poreku...ce ne bo druge bom mogu nove gume vzet, ampak pol upam da ne bo treslo.
Objavljeno: Ne apr 09, 2006 5:29 pm
Napisal/-a OLI
Barum so gume za traktorje in delovne stroje.
Objavljeno: Ne apr 09, 2006 5:52 pm
Napisal/-a Pollo
Jst sm dons isto opazu na avtocesti k sm se pelu 160km/h. čim sm dodau gas se je začel volan trest, če sm pa spustu gas je pa nehal. Mam gume Dunlop Sport(185/65/14) stare so okol 3-4 leta stem da so ble 2 leti malo rabljene.
Objavljeno: Po apr 10, 2006 8:16 am
Napisal/-a shalej
@Clio_16V: Tud js sem imel enak problem lansko leto da mi je od 130 do 140 treslo potem pa ne več (zadne gume). krivo je pa bilo to da niso bile vredi nacentrirane, ker ko sem jih dal scentrirat ni nič več treslo. Gume so pa good year na alu platiščih.
Objavljeno: Po apr 10, 2006 10:03 am
Napisal/-a Clio_16V
Evo problem odpravljen...gume so bile slabo centrirane, pa so jih dons se enkrat centriral in je OK...je pa bilo tut neki lufta med distancnikom in pestom.
Objavljeno: Po apr 10, 2006 2:45 pm
Napisal/-a fifi
Mene pa zanima, če je normalno, da moj avto v prostem teku, ko stojim na primer na semaforju malce bolj vibrira zaradi mašine kot med vožnjo. Ne gre za nobene resne vibracije, kot so na primer prisotne pri starih dieslih ala Golf 2, vseeno pa se opazi razlika med vožnjo, ko teh vibracij sploh ni, in med prostim tekom, ko je avto pri miru. Malce je moteča zadeva le zaradi zadnjih sedežev, ki ne stojijo dobro v "tračnicah" in se zato zaradi teh dokaj blagih vibracij v prostem teku sliši tak kovinski zvok občasno, saj veste kaj mislim. Aja, merilnika vrtljajev moj Twingo nima, zato ne morem ugotovit, če se kej spreminja število vrtljajev motorja v prostem teku, mašina je pa tut malce pretiha, da bi to lahko ugotovil samo mislim, da ni s tem povezano.

Itak bom pa ob prliki sedeže vzel ven in jih popravil, da ne bo več lufta in ne bojo več vibriral pod nobenim pogojem. Še to, je možno, da se te vibracije pojavijo zaradi izpušne cevi? Nedavno sem jo namreč menjal in me zanima, če lahko auspuh kaj vpliva nanje.

Objavljeno: Po apr 10, 2006 3:20 pm
Napisal/-a alexmazda
gume