Stran 1 od 1
Kolesni ležaj - vw polo 2002
Objavljeno: Sr apr 12, 2006 11:58 am
Napisal/-a drrai
Pozdravljeni!
Prosim vas za koristen nasvet. Naj na kratko opišem problem.
Verjetno bom moral zamenjati prednji kolesni ležaj pri mojem polotu 1.2 letnik 2002, pa čeprav ima le 60 000 km .Nima ABS. Pri vožnji in zavijanju na levo se sliši takšno globoko brnenje, nad 60 km/h.
Na vw-servisu so mi rekli, da moram menjati komplet s pestom (?), kar stane 33 jurjev. Zakaj ni možno menjati le ležaja, ki naprimer pri cliotu stane 6 jurjev, pri golfu IV pa 12 jurjev, v obeh primerih ni treba menjati kompleta v celoti, ampak le del?
Ima kdo ali je imel podoben primer?
Pa še nekaj. Na števcu-displayu se mi občasno prižiga lučka - oblika motorja, oranžno sveti. Lučka je v povezavi z izpušnimi plini. Včasih po tankanju ugasne. Je kriva vlaga, slab bencin ali je kaka druga napaka, recimo katalizator, lambda sonda, ... Če kdo ve, zakaj gre, ga res prosim da mi pove.
Vnaprej hvala za odgovore.
p.s. Odličen forum

Objavljeno: Sr apr 12, 2006 12:59 pm
Napisal/-a alexmazda
ležaj kot samostoj del bi se lahko dal menjati, vendar želi nekdo pač več zaslužiti. je pa res, da če menjaš celotno zadevo, verjetno plačaš manj ur dela. glede lučke pa nevem, kaj bi naj bilo. kako pa natančno izgleda?
Objavljeno: Sr apr 12, 2006 4:24 pm
Napisal/-a drrai
Ne vem če delo pokrije razliko med ležajem in ležajem v kompletu (s pestom), ta razlika znaša več kot 24 jurjev. Bom še razmislil malo, ker nimam trenutno toliko denarja. Če še malo počakam dokler se zvok ne ojača najbrž ne bo hudega.
Res pa je čudno, da je to treba tak hitro menjat, avto je ja 3 leta star!
Glede lučke, oranžna je, prikaže pa se motor - sličica motorja, zasveti takoj ko prižgem avto. Včeraj in danem mi gori nonstop, je pa nekaj v zvezi z izpušnimi plini. Ne vem, če je morda kaj lambda sonda povezana s to lučko. Na servisu so mi pred letom, ko se mi je prvič prižgala in svetila 150 km, potem pa ugasnila, rekli, da je lahko kriva slaba kvaliteta bencina. Jaz pa dvomim, to se je zdaj že večkrat zgodilo, da mi sveti, tak da mora biti kaj drugega. Ne morem pa zdaj spet na servis, ker sem rednega opravil pred mesecem, takrat se začuda ni prižgala.
Objavljeno: Sr apr 12, 2006 11:41 pm
Napisal/-a Polo78
Ah ja, tole me spomne na čase, ko sem imel sam polota. :P In to skoraj isti problemi. Še preden sem z avtom naredil 50.000 km, je na prednjem desnem kolesu ležaj postajal vse glasnejši, na "light show" z zgoraj omenjeno lučko sem bil pa navajen že od novega avta.

Ene parkrat me je zarad tega tud na cesti pustil, na pooblaščenem servisu jim pa nikol ni nič pokazal. Tele polote j**e elektronika, poleg vseh drugih problemov z menjalniki itd.
BTW, tistega ležaja nisem dal nikol popravljat, ker sem potem avto kmalu tud prodal.
Objavljeno: Če apr 13, 2006 8:47 am
Napisal/-a drrai
Vidiš hudiča, danes mi pa lučka ne sveti več. Lahko je res kriva slaba kvaliteta bencina ali pa zgolj elektronika, ki opozarja da ni nič narobe
Priznam pa, da sem od polota več pričakoval pred tremi leti in pol, ko sem ga kupil.
Trikrat je bil avto na popravili zaradi tega, ker sem po dežju-nalivu imel vodo pod prednjimi tepihi in desnim senčnikom. Trikrat! Seveda so popravili na pooblaščenem servisu zastonj, čeprav je bil avto že zunaj garancije, ampak letanja in živcev pa me je vseeno stalo, pa še občutek da ni avto več isti kot je bil (nov).
Te kolesne ležaje bom moral menjati, ker nimam plana menjat avta. Nikakor pa ne na uradnem servisu, ker tam znajo vsak drek mastno računati, tam samo menjava olja in oljnega filtra stane 25-30 jurjev.
Ko bi edino vedel ali lahko menjam le ležaj ali moram menjat komplet s pestom. Razlika je res velika (okrog 25 000).
Objavljeno: Če apr 13, 2006 10:15 am
Napisal/-a Maco
Za ležaj je res tko, da boš moral menjat komplet s pesto. Sem tudi sam imel Polo-ta. Jaz sem neoriginalnega dobil pri I.S.T. -ju mislim da za cca. 14.000 do 17.000 tisočsit (se ne psomnim točno). Bil je pa od firme FAG.Najbolj da pokličeš in boš zvedu ceno. Od SKF-ja jih takrat enostavno ni bilo za dobit, če jih ta sploh proizvaja. Glede lučke pa tole: ker praviš, da ko tankaš ponavadi ugasne zna biti to, kar je bilo pri meni. Sem šel na tester potem in je bil kriv nek ventil oz. nekaj podobnega za prezračevanje tanka goriva. Neki mi je šmuglu na levi strani pod haubo čist v levem kotu. Od takrat je blo ok. Ni pa nič hudega. Upam, da sem kej pomagal. Lp
Objavljeno: Če apr 13, 2006 9:09 pm
Napisal/-a drrai
Hvala za nasvete Michael Knight
Malo bom še počakal, da se ležaj začne glasneje oglašat, potem pa grem v akcijo za komplet s pestom in verjetno bom iskal kaj neoriginalnega. Sem si zapisal to firmo.
Ob priliki pa grem na tester zaradi omenjene lučke.
Zaenkrat sem edino vesel pri tem polotu izredno majhne porabe, to je od 6 do 6,3 litra na 1000 prevoženih km (primestna vožnja). Pa da ima barva še vedno močen sijaj - ko je čist, je kot nov.
Objavljeno: Če apr 13, 2006 9:12 pm
Napisal/-a drrai
6 do 6,3 na 100 km, drugače bi obogatel s prodajo polota

Objavljeno: Pe apr 14, 2006 7:57 am
Napisal/-a frenk
nč čakat, najbol da ležaj čimprej zamenaš...men je ležaj v menjalniku nekj cajta cvilu pa so mehankarji rekl da nej se kr vozm, k bo pa crknu bom pa zamenou...pol sm pa skor na cesti ustou, pa če srečo sm meu da ni šlo nč med zobnike
jest ti svetujem da menjaš čimprej