Stran 1 od 1

Golf IV 1.4 16V - sinhron

Objavljeno: Če apr 13, 2006 9:48 pm
Napisal/-a Maco87
Lp !

Zanima me kolk kaj stane popravilo sinhrona če je to sploh možno ?
ker prejšni teden sem kupi golfa veni lep ni kaj smo se poskusili peljat vse lepo in prav. Sem prišel domov in valda probal kak gre prva druga in mi je vsakič pri menjavi iz 1 v 2 zaškrtalo nisem mogo normalno menjat in tudi zaj samo do 2000 obratov lahko brez tega škrtanja menjam. Ali se da tudi živet z tem ? :P

Objavljeno: Pe apr 14, 2006 9:08 am
Napisal/-a peters
vse se da popravit in v tvojem primeru se mi to zdi neizbežno.

Glede na napako predvidevam, da avto več ni mlad in da ma že kar nekaj km. Zato ti bo napako odpravil kakšen lokalni mehanik, ki mora menjalnik vzeti dol (nekaj ur dela), ga razstaviti in menjati sinhron, ter lepo sestaviti nazaj in zmontirati gor. To je še dodatnih nekaj ur. Torej, dela je za več kot cel dan, sam sinhron pa verjetno stane nekaj jurjev (predvidevam da do 10).
Original servist ti toplo odsvetujem, predvsem zaradi drage ure dela...

Objavljeno: Pe apr 14, 2006 1:14 pm
Napisal/-a Maco87
ja na oni uradni servis ga valda nebom peljal :) se mi tak ne splača avto pa že ima od začetka baje sinhron zanič. Ker mi je zadnjič en mehanik reko da ga pozna in je reko da ga je takrat vozo in da je bil že takrat hin. vglavnem avto ma okol 135 000 km star pa je 5 let vbistvu ne vem kaj je on počel z avtom da ima tolk km :) drugače pa gre avto normalno, razen iz 1 v 2 brzino in iz 3 v 2 me zeza. no saj vbistvu menjavam na nizjih obratih do 2000 pa pol pač ne bremzam z motorjem :p v 2 dokler ne pade malo pod 2000 obratov.


KAj pa homologacija ? kaj je to res da je v lj ceneje kot v mb? ker bi si mogo dat vse spojlerje homologirat :roll: dobil sem takega pa mi je reko da njega so policaji ustavli pa mu niso nič rekli za homologacijo itd.

Objavljeno: Pe apr 14, 2006 4:52 pm
Napisal/-a sonček
Maco87 je napisal/-a:ja na oni uradni servis ga valda nebom peljal :) se mi tak ne splača avto pa že ima od začetka baje sinhron zanič. Ker mi je zadnjič en mehanik reko da ga pozna in je reko da ga je takrat vozo in da je bil že takrat hin. vglavnem avto ma okol 135 000 km star pa je 5 let vbistvu ne vem kaj je on počel z avtom da ima tolk km :) drugače pa gre avto normalno, razen iz 1 v 2 brzino in iz 3 v 2 me zeza. no saj vbistvu menjavam na nizjih obratih do 2000 pa pol pač ne bremzam z motorjem :p v 2 dokler ne pade malo pod 2000 obratov.


KAj pa homologacija ? kaj je to res da je v lj ceneje kot v mb? ker bi si mogo dat vse spojlerje homologirat :roll: dobil sem takega pa mi je reko da njega so policaji ustavli pa mu niso nič rekli za homologacijo itd.


Če si kupu avto nekaromboliran se ni treba sekirat, ker mehanske dele se da za male pare popravt a karoserija je draga če boš imel dolgo časa avto ker po 10 letih naj bi začel rjavet, tist če je sinhron ga meni(težko rečem da bi bil že sinhron), kje si ga kupil,mal probaj poklicat kakšnega mehanika......lp

Objavljeno: Pe apr 14, 2006 6:49 pm
Napisal/-a Maco87
Ne ne avto sploh ni bil karamboliran. Samo sinhron ga malo jezi. to pa je tudi vse.

Objavljeno: Pe apr 14, 2006 8:51 pm
Napisal/-a marko01
zanimivo imas enak problem kot jaz na fotrovem safranu :D pac pocakas da padejo obrati ne sam pri tebi je to prva pa druga na fotrovem pa samo tretja ne sicer pa pri 2.5 mašini nena rabis tretje kar iz druge v cetrto saltas :D

Objavljeno: So apr 15, 2006 11:04 am
Napisal/-a Maco87
Ja ne :D te pa ga v 2 naturiras pol pa menjas v 4 pa padejo obrati na 2500 ne ?:D tak jas vcasih naredim :D v prvi do 5 pol pa mi pade na 1500 celo :D :lol: samo mi je skoda benza:) pa raje vozim ... do 2000 pol pa menjam :)tak da varčno vozim. včeraj me je ravno policija dobila z radarom grr sem jezn. No jezn nase po eni strani sem pa policistki hvalezn da mi je dala opozorilo :D čeprav sem 14 km preveč vozil. :twisted: v centru mesta.

Objavljeno: So apr 15, 2006 12:33 pm
Napisal/-a marko01
ma ne v 2 ga soravim na 3500 pa dam v cetrto je dokaj mocna masina tak da ni blema: :D

Objavljeno: So apr 15, 2006 2:02 pm
Napisal/-a phoebus
Kaj pa je, če:
-> zajebava za v rikverc. Pa ne da noče noter, ampak je trd, če daš malo gasa pa gre ko puterček noteR?
-> 2 --> 1 isto

-> 1 --> 2 pri mrzli mašini malo na trdo (trdo "spusti" in trdo "vzame")?

Sklopka?

Objavljeno: So apr 15, 2006 3:50 pm
Napisal/-a _YUGO-GVX_
phoebus je napisal/-a:Kaj pa je, če:
-> zajebava za v rikverc. Pa ne da noče noter, ampak je trd, če daš malo gasa pa gre ko puterček noteR?
-> 2 --> 1 isto

-> 1 --> 2 pri mrzli mašini malo na trdo (trdo "spusti" in trdo "vzame")?

Sklopka?


nekaj podobnega v blagi obliki se meni dogaja na cliotu, ampak v glavnem pri mrzlem, ko se segreje je vredu. tako da verjetno ma kako vlogo tudi mrzlo olje. se pa to dogaja recimo enih 60-70k km...v blagi obliki, nič slabše nič boljše v tem času... :roll:

Objavljeno: So apr 15, 2006 4:27 pm
Napisal/-a Mate
Če se ti menjava upira, poskusi voziti tako, da pri prestavljanju navzdol dodaš vmesni gas, da dvigneš obrate in da jih lepo "ujameš". Za navzgor jih pa tud poskusi lovit, se boš verjetno hitro naučil, čeprav moraš počakati, da mašini obrati padejo, kar pomeni da ne moreš ravno dirkati.

Objavljeno: So apr 15, 2006 6:08 pm
Napisal/-a fifi
Prestavljanje z vmesnim gasom je del zgodovine. Treba je zrihtat menjalnik oz. sklopko, če se ne da oz. ne splača, se zamenja avto. Kdo se bo pa v 21. stoletju še mučil z vmesnim gasom, potem si še manj skoncetriran na samo vožnjo, ker moraš pazit, da še obrate loviš in na sploh rabiš kar nekaj občutka za takšno prestavljanje. No, res pa je, da v primeru, da je fuč samo sinhron na 2. prestavi in ti je avto zelo všeč, morda prestavljanje z vmesnim plinom niti ni tako slaba ideja. Za eno do 2 prestavi še nekako gre, da bi moral pa za vseh 5 tako prestavljati, je pe nesmisel. To so mel včasih tovornjaki nesinhrone menjalnike pa avtobusi pa kakšni danes že predpotopni starodobniki, samo takrat še ni bilo toliko prometa na cestah in si se lahko malo bolj ubadal z menjalnikom, dans to več ne gre pr konstantnem speljevanju in šaltanju! Vozniki dirkalnikov to še uporabljajo, da jim turbine ne izklopi med šaltanjem in pa mačoti, ki hočejo izpast frajerji. ;)

Objavljeno: So apr 15, 2006 8:49 pm
Napisal/-a phoebus
Nene, sej pri meni se samo ko je mrzel, tako da mogoče res olje počasi za zamenjat. Avto ima 165k km in "originalno" vzdrževan na pooblaščenih servisih. Kar pomeni, da olje ni bilo menjano, ker "je za celotno življenjsko dobo avta".

No, bomo dali zamenjat olje naslednjič na rednem servisu pa bom poročal.

Objavljeno: So apr 15, 2006 11:01 pm
Napisal/-a fifi
Jaz sem tudi menjal olje v menjalniku na svojem avtu in se zdaj bistveno bolje šalta.

Objavljeno: Sr apr 19, 2006 1:34 pm
Napisal/-a Maco87
am ja ..ne ko je mrzl.. mi bolj se slisi .. pa mas prav z tem vmesnim gasom :) to delam pomaga ..samo je jebeno ker mores non-stop na to mislit..pa tak jebat ga :) zaj tak ni denarja za kako popravilo pa avto sem komaj dobil nebom ga menjal takoj pa tak avto mam za vozit in ne za divjat:D

ce pa ze hocem hitro peljat se pa dam iz prve takoj v drugo pred 1500 pol pa pohodim :D :twisted: