Stran 1 od 1
tresenje pri speljevanju
Objavljeno: Po apr 17, 2006 7:32 pm
Napisal/-a modello
Zivjo,
imam puntota 1.2 letnik 2002. Pri speljevanju mi pogostokrat zatrese. Ali kdo ve, v čem je problem (mogoče sklopka???). Avto ima 40000 km in ni bil nikoli zaleten. Pa še to, dostikrat mi utripne lučka za servo volan. Kot da bi bil kje slab stik. Ali kdo ve, kako rešiti ta problem.
Hvala, lp
Objavljeno: Po apr 17, 2006 7:40 pm
Napisal/-a Walker_P
Cel avto trese in posledično tut volan, al sam volan. Če cel avto trese in posledično tut volan, je šla sklopka, na hitr povedan drsi in zato trese. Če pa trese sam volan, pa najprej gume prevert, kolk so napumpane, pa to.
Objavljeno: Po apr 17, 2006 9:45 pm
Napisal/-a modello
Ne trese volan, ampak prednji konec avta - kot da bi se prednja os oz. mašina zatresla. Verjetno je nekaj s sklopko, vendar ne vem, če gre za lamelo (ta po mojem še ni izrabljena), ker je včasih zatresel že ko je bil nov, vendar redko.
lp
Objavljeno: Po apr 17, 2006 10:17 pm
Napisal/-a Templar
emm če bolj šarf speljuješ in imaš gume iz hofferjapovrh vsega pa je mokrko potem ti zdrsujejo kolesa. Nauči se normalno speljevat pa zamenjaj gume in pomaga.
Objavljeno: To apr 18, 2006 12:21 am
Napisal/-a phoebus
To ma isto bejba na puntiču 1.2, l2000. Mehankar pravi: "sklopka u kurcu, je mela cela serija slabe, kupi ponaredek, zamenjaj pa bo delalo bolje, original so slabe"
Kar me ZELOOOOO moti pri tej fiatovi sklopki pa je, da če jo posmodiš, ne prime več (dokler je vroča). In je bla huuuuuuuda pizdarija. Sem peljal malo bolj obtežen avto gor v kar hud klanec, malo nenavajen avta, malo nenavajen tako male moči in sem ga pod sklopko "malo" predolgo speljeval (če p*** ni hotla povlečt). Najprej je posmrdelo, potem pa se je avto začel peljat nazaj, pri čisto spuščeni sklopki in gasu!
Enostavno ko se je posmodila, ni več N-I-Č prijela in ni ostalo drugega kot ročno pa vse 4 žmigavce dokler se ni shladila.
Za moje pojme avto s tako napako nikakor ni varen (smo že kje drugje posmodili kako sklopko pa je vseeno prijela!)...
Objavljeno: To apr 18, 2006 5:03 am
Napisal/-a elvisr
to ti je sklopka vsaj pri meni to dela tako da nslednji teden sem dogovorjen da jo zamenjajo (garancija avto pa je punto 05 )
Objavljeno: To apr 18, 2006 6:48 am
Napisal/-a slobender
Hm, mene zdaj čaka menjava sklopke na Tipotu. Je pa še orginalna pri ca. 200k prevoženih.

ops:
Kolk mi lahko kasira delo? Sklopko mam že doma.

Objavljeno: To apr 18, 2006 8:31 am
Napisal/-a fifi
Po mojem ti delo ne bi smel računat več kot 15 čukov.
Objavljeno: To apr 18, 2006 10:27 am
Napisal/-a Mumbley
Možno je tudi da gre za blažilec motorja, ki se je odlomil. Opazuj menjalno ročico če se preveč premakne ko speljuješ ali dodaš gas v nižji brzini.
Objavljeno: To apr 18, 2006 10:34 am
Napisal/-a URŠA
Točno tako ja lahko je kaki nosilec motorja ša !!
Objavljeno: To apr 18, 2006 11:08 am
Napisal/-a [DocX]
Mam puntona 2001 letnik, in mi včasih, še posebi če je hladen pri prvem speljevanju s parkirišča zatrese. Amapak se kasneje to tresenje ne pojavlja več. Razloga do sedaj nisem iskal, sem pač mislil, da je sklopka tud potrebna ogrevanja :P
Kar se lučke za volan tiče, je čisto OK in normalno (pač tako je

), da se ti med vožnjo za trenutek prižge. Problem bi bil, če bi ti gorela delj časa. Zaradi lučke se ti ni treba sekirat.

Objavljeno: To apr 18, 2006 12:11 pm
Napisal/-a dj_em
te fiati so šli v falus men tut pr speljevanju trese

Objavljeno: To apr 18, 2006 12:15 pm
Napisal/-a modello
phoebus je napisal/-a:To ma isto bejba na puntiču 1.2, l2000. Mehankar pravi: "sklopka u kurcu, je mela cela serija slabe, kupi ponaredek, zamenjaj pa bo delalo bolje, original so slabe"
Kar me ZELOOOOO moti pri tej fiatovi sklopki pa je, da če jo posmodiš, ne prime več (dokler je vroča). In je bla huuuuuuuda pizdarija. Sem peljal malo bolj obtežen avto gor v kar hud klanec, malo nenavajen avta, malo nenavajen tako male moči in sem ga pod sklopko "malo" predolgo speljeval (če p*** ni hotla povlečt). Najprej je posmrdelo, potem pa se je avto začel peljat nazaj, pri čisto spuščeni sklopki in gasu!
Enostavno ko se je posmodila, ni več N-I-Č prijela in ni ostalo drugega kot ročno pa vse 4 žmigavce dokler se ni shladila.
Za moje pojme avto s tako napako nikakor ni varen (smo že kje drugje posmodili kako sklopko pa je vseeno prijela!)...
A pa je to treba zamenjat celo sklopko ali zgolj lamelo?
lp
Objavljeno: To apr 18, 2006 12:16 pm
Napisal/-a modello
Mumbley je napisal/-a:Možno je tudi da gre za blažilec motorja, ki se je odlomil. Opazuj menjalno ročico če se preveč premakne ko speljuješ ali dodaš gas v nižji brzini.
Prestavna ročica se nič ne premika v nobenem režimu vožnje, zato verjetno ni kriv nosilec.
Objavljeno: Sr apr 19, 2006 7:53 pm
Napisal/-a omega2.3td
modello je napisal/-a:phoebus je napisal/-a:To ma isto bejba na puntiču 1.2, l2000. Mehankar pravi: "sklopka u kurcu, je mela cela serija slabe, kupi ponaredek, zamenjaj pa bo delalo bolje, original so slabe"
Kar me ZELOOOOO moti pri tej fiatovi sklopki pa je, da če jo posmodiš, ne prime več (dokler je vroča). In je bla huuuuuuuda pizdarija. Sem peljal malo bolj obtežen avto gor v kar hud klanec, malo nenavajen avta, malo nenavajen tako male moči in sem ga pod sklopko "malo" predolgo speljeval (če p*** ni hotla povlečt). Najprej je posmrdelo, potem pa se je avto začel peljat nazaj, pri čisto spuščeni sklopki in gasu!
Enostavno ko se je posmodila, ni več N-I-Č prijela in ni ostalo drugega kot ročno pa vse 4 žmigavce dokler se ni shladila.
Za moje pojme avto s tako napako nikakor ni varen (smo že kje drugje posmodili kako sklopko pa je vseeno prijela!)...
A pa je to treba zamenjat celo sklopko ali zgolj lamelo?
lp
če že razdiraš je logično da vzameš komplet pa zamenjaš in lamelo in košaro ter ležaj
če so nosilci celi pa terse najverjeteneje ker je košara počena
lp