Stran 1 od 1

montaža dod.opreme

Objavljeno: Ne apr 23, 2006 7:35 pm
Napisal/-a shibby
lp!
zanima me če se da in koliko je s tem stroškom če bi od nekega avtomobila ki se prodaja po delih vzel servo volan ter recimo še elektični paket ( el.pomik stekl)...da bi dau nekomu to da bi mi zrihtov v avto, ker tega nimam sedaj!

hvala za odgovore

Objavljeno: Ne apr 23, 2006 7:38 pm
Napisal/-a Sokol
ja če stvar obstaja za tvoj ovto oz. če se je to dalo dobit za tvoj avto kot doplačilo pol gre.Z šipami ni ravno dosti dela z servotom pa je mal več dela ampak se da.Vprašanje je pa če se splača.

Objavljeno: Ne apr 23, 2006 8:02 pm
Napisal/-a Marko_mx-3
Glede el. pomika, je spet dvisno če je napeljava v tvojem avtu noter, ker jaz v tipu nisem imel napeljave in sem moral sam vleči kable pod armaturko in okoli varovalk. Pa ponavadi je še nek kontrolni modul, ponavadi je v šoferjevih stikalih nekateri imajo pa ločeno, pozicijonirano nekje drugje v avtu, verjetno pod armaturo v bližini varovalk. S samimi servoti pa mislim da ni problema ker v vratih so ponavadi že narejene luknje za montažo.

Objavljeno: Ne apr 23, 2006 8:18 pm
Napisal/-a Pollo
Kaj pa glede ugraditve avtomatske klime.zdj mam ročno pa(polo 9n) pa me zanima, če bi se to dal.Če bi se dal bi verjetno to kupu kje posebi, ker če bi šou k Vw,bi me verjetn pršlo ene 2x dražji.

Objavljeno: Ne apr 23, 2006 8:54 pm
Napisal/-a lublancan
če hočš met elektriko je pomoje cenej pa bl enostavno kupt univerzalne module pa jih zmontirat

drgač pa se premontaže dela na enakih avtomobilih, ne pa npr. iz opla na renoja
servo je vprašanje kakšen je, sam verjetn je treba menat letev, volanski drog, servo črpalka...

je pa odvisn od avta do avta, nekateri majo nosilce narjene, drugi majo celo električno napeljavo narjeno, tretji pa nimajo nič

povej ker avto maš v mislih

Objavljeno: Ne apr 23, 2006 9:14 pm
Napisal/-a RKay
ele. šipe univerzalne te pridejo okol 10kSIT nove. Glede servota pa tud že jaz neki cajta razmišljam sam nism še nč ugotovu :P

Objavljeno: Po apr 24, 2006 10:35 am
Napisal/-a shibby
ja jest mam opel corso td 97. let.!pa bi rd meu elektricni pomik stekl pa servo če se sploh splača to delat!a samo 10k sit el.pomik košta al kaj?

lp

Objavljeno: So apr 29, 2006 11:54 am
Napisal/-a AS_
Pozdravljeni.

Imam suzuki swifta gti l 91. pa me zanima, kako inštaliram električni pomik stekel na kontakt. Dobil sem stikala, motorčke, konektorje in križe od enega razbitega suzukija.
Sicer sem že vse inštaliral in če priklopim direkt na akumulator, dela ampak mi lučke v stikalih stalno gorijo. Sedaj pa kako to zvezati, da se bodo stikala "prižgala", ko dam kontakt. Pri akumulatorju imam skrinjico z releji pa sem razmišljal, če se tam kje da preko kakega releja napeljat, samo me skrbi, da ga ne bi preobremenil in ga skuril. Zaenkrat sem vmes dal varovalko ampak me vseeno skrbi imet to stalno pod napajanjem.

Je pa še en problem s katerim se še nisem pretirano ukvarjal in sicer sovoznikovo stikalo ne dela. Verjetno za to, ker 5. žice nisem nikamor zvezal :lol:
Je pa sistem narejen tako:
Na voznikovem stikalu(glavnem) so trije gumbi. Eden je window lock, ki blokira premikanje obeh stekel, drug za pomik voznikovega stekla, tretji pa za pomik sovoznikovega stekla.
V/iz tega stekala pelje 6 žic. 2 sta za napajanje (+ in -), dve peljeta v motorček na voznikovi strani, drugi dve pa v stikalo/motorček na sosednji strani. Če ti žici vežem direkt na sovoznikov motorček, z voznikovim stikalom lahko bp opravljam oba stekla.
Na sovoznikovem stikalu pa je seveda samo en gumb. Iz tega stikala pelje 5 žic. Po barvah vem, da sta 2 za napajanje, dve pa peljeta na motorček. Ostane samo še modra za katero ne vem, kam naj jo vtaknem, da bo prekleta stvar delovala :D

Upam, da se kdo znajde s tega posta oz. če je kdo že delal kaj takega in ve o čem govorim please help :ue :pray:

lp

Objavljeno: So apr 29, 2006 12:32 pm
Napisal/-a sebaveh
omisli si en rele - s 4 kontakti, ki so običajno označeni s številkami 85 (kotva), 86 (kotva), 87 (izhodni preklopni kontakt), in 30 (vhodni preklopni kontakt).

30 vežeš na plus pol akumulatorja preko varovalke!
87 vežeš naprej na stikala za pomik
85 veži na maso
86 pa vežeš na neki drugi rele ali pa napeljavo, ki je pod napetostjo le takrat ko daš kontakt.

In mislim da mora sovoznikovo stikalo biti najprej povezano z voznikovim, šele nato gredo žice na sovoznikov motorček. Zato ker lahko voznik onemogoči sovoznikovo stikalo (pritisne gumb off) a še vedno lahko s svojim stikalom odpira obe okni. Torej mu prevzame komande ("override")

Objavljeno: So apr 29, 2006 2:53 pm
Napisal/-a AS_
sebaveh je napisal/-a:omisli si en rele - s 4 kontakti, ki so običajno označeni s številkami 85 (kotva), 86 (kotva), 87 (izhodni preklopni kontakt), in 30 (vhodni preklopni kontakt).

30 vežeš na plus pol akumulatorja preko varovalke!
87 vežeš naprej na stikala za pomik
85 veži na maso
86 pa vežeš na neki drugi rele ali pa napeljavo, ki je pod napetostjo le takrat ko daš kontakt.

In mislim da mora sovoznikovo stikalo biti najprej povezano z voznikovim, šele nato gredo žice na sovoznikov motorček. Zato ker lahko voznik onemogoči sovoznikovo stikalo (pritisne gumb off) a še vedno lahko s svojim stikalom odpira obe okni. Torej mu prevzame komande ("override")


:jao: :ue

Če je rele tako priklopljen, potem lahko na stikalo vežem samo + kabel(za napajanje sta dve žici..rdeča predvidevam da + in črna -), če sem prav razumel? Kaj pa -? a ta kabel od stikal pa dam kar na maso?

Sej v sovoznikovo stikalo gre napajanje z voznikovega stikala, šele potem pa gre iz sovoznikovega stikala do motorčka. Tu so porabljene 4 žice, ki visijo iz stikala(2 v stikalo in 2 iz stikala v motorček). Še kar pa ne vem, kam naj vtaknem 5.žico ki prav tako z ostalimi visi iz stikala. In tako vezano stikalo ne deluje. Če pa sopotnikovo stikalo izločim in vežem iz voznikovega stikala direkt na motorčke pa z voznikovim stikalom dela vse normalno tako da motorčki niso fuč.

Si mislil nekako tako (SAJBE)?
Meni dela edino tako(SAJBE2)

Objavljeno: So apr 29, 2006 6:26 pm
Napisal/-a sebaveh
tisti del z relejem sem mislil tako ja, ker si omenil da bi jih rad odpiral in zapiral le preko kontakta. Tak da sem ti opisal kak jih vezat k obstoječim relejem, brez da bi kateraga preobremenil. ;) Za drugi del z motorčkom nisem bil čist ziher, tam ti pa nebi znal točno povedat zaenkrat.. ;)

Objavljeno: Ne apr 30, 2006 1:38 pm
Napisal/-a AS_
aha :)

Najlepša hvala :bow

Bom danes ali pa jutri sprobal če dela :D

Objavljeno: To maj 02, 2006 8:20 am
Napisal/-a AS_
Ok..do releja še nisem prišel, sem pa ugotovil, kam moram priklopiti plavo žico na sovoznikovem stikalu.
Logično sem pomislil in ugotovil, da to stikalo potrebuje tudi svoje napajanje, ker mu ga voznikovo da samo takrat, ko preko voznikovega stikala na sopotnikovi strani pomikaš steklo.
Torej sem kabel priklopil na + in dela :D


Prilagam še slikco "napeljave", če se bo še kdo kdaj odličil za podoben "podvig" in imel podoben sistem.

dela z relejem še nisem sprobal, tako da ne morem garantirati, da bo delovalo. Lahko pa brez releja samo preko varovalke zvežete pa garantiram da bo delalo, samo bo stikalo stalno pod napajanjem.



lp