Stran 1 od 1

Spet klima

Objavljeno: Ne apr 23, 2006 10:26 pm
Napisal/-a phoebus
Saj ne morem verjet, spet problem z mojim avtom :roll:

Vglavnem, klima mi ne hladi. Safrane, avtomatska klima, septembra je bila filana in delala OK, pozimi se je avtomatsko vklapljala (A.C. znakec na računalniku), tako da ni stala pri miru mesece, zdaj mi pa ne hladi.

Kaj dela:
- sklopka vklopi kompresor (se sliši "kot je treba" klik in tudi obrati zanihajo)
- po vožnji z a.c. je lužica pod avtom (kondenz). ne preveč, ne premalo po izkušnjah.

Zanimivo:
pri ne-toplem vremenu sem opazil, da ko lepo pospešim na AC (da mašina lepoooo zapoje) zapiha malo mrrrzlega zraka.

Sicer pa piha zrak z zunanjo, ali pa _malenkost_ nižjo temperaturo.

Šel bom pokazat na klima-servis, samo čudno mi je- a ni tako da bi ob premalo plina kompresor ostal izklopljen zato da ne zariba? Pa računalnik jokal in stokal? Če bi bilo premalo plina, a ne bi bilo brez lužice?

A je možno da je kompresor bogi in da da od sebe dovolj pritiska samo ob visokih obratih? Kakšni so optimalni obrati za komp?

Na kratko- kaj bi vi sumili da je šlo? :)

Objavljeno: Ne apr 23, 2006 10:32 pm
Napisal/-a phoebus
Aha, še tole, zdaj zvečer na poti domov (po cca. 1km vožnje z "ročno" vklopljeno klimo) sem odprl pokrov in potipal cevi od klime. Ena bi mogla bit topla, druga pa mrzla.

Kako mrzla bi morala biti mrzla? Ker ena se mi je zdela malo topla (bi rekel par stopinj več kot zunaj), druga pa je bila praktično na zunanji temperaturi (10C zunaj). A bi mogla bit mrzla "fejst bolj" mrzla?

Objavljeno: Ne apr 23, 2006 10:55 pm
Napisal/-a DrMr
... poišči raje serviserja...

Objavljeno: Po apr 24, 2006 10:34 am
Napisal/-a vincent
če si plin nafilal potem plin sam po sebi ne more biti.

rahlo pa sumim sam kompresor - da je žepri koncu. Zdaj kako točno pa so izvedeni ti kompresorji se mi pa ne sanja, tako da nemorem ugibat ali je kaj takega možno.

Objavljeno: To apr 25, 2006 8:23 am
Napisal/-a Nekdo
Lahko, da je sistem zabit in ni kroženja plina......to pa lahko takoj ugotovijo ko priklopijo sistem na aparat. Mislim pa tudi, da kompresor ne ustvarja pritiska! :roll:

Objavljeno: To apr 25, 2006 8:32 am
Napisal/-a skeey
no že ker je tema odprta bi jaz nekaj izkoristil.

A mi lahko ki ma Avtodata pošlje naprintane (pdf) ali kako drugači podatke, za filanje klima (količino, plin.....), in sicer za avto
Renault Safrane 2.2dT, letnik 98, dvojna avtomatska klima.
Mislim da bo dovolj podatkov

LP

PS: lahko pošljete na PS ali mail

pa hvla

Objavljeno: To apr 25, 2006 9:23 am
Napisal/-a phoebus
Original safrane service manual pravi tole, samo se zadnjič stric na polnjenju sploh ni hotu pogovarjat češ da njemu piše avtodata 800-pa nekaj. Mogoče mi zato ne dela klima, danes imam servis pa bomo vidli.

Še opozorilo, tale manual je od saf phase 1, tako da so lahko kake malenkosti drugačne in ne odgovarjam za točnost :) Samo količine plina pa res pomojem niso spreminjali.

Sken:

Slika

Objavljeno: To apr 25, 2006 10:03 am
Napisal/-a darwin
phoebus je napisal/-a:Original safrane service manual pravi tole, samo se zadnjič stric na polnjenju sploh ni hotu pogovarjat češ da njemu piše avtodata 800-pa nekaj. Mogoče mi zato ne dela klima, danes imam servis pa bomo vidli.

Sporoči, ker me zanima, kaj je narobe. Se mi zdi, da tudi meni klima ne dela tako kot bi morala.

Objavljeno: To apr 25, 2006 11:08 am
Napisal/-a st-maverick
Ena možnost je tudi, da je ventilator(ta za kabino), ker je baje full žičk gor zvezanih in pol če ventilator ne dobi signala, potem ne začne pihati tko ko bi mogu in ti napiše SERVICE na klimi in klima ne hladi!

Najboljš da peleš na tester pa boš videl!

Objavljeno: To apr 25, 2006 2:20 pm
Napisal/-a phoebus
Nene, ventilatorčki ipd niso bili, bom dal navodila za vse ostale, sem že doma probal (računalnik od klime to pove).

Drugače glede količine plina:
stari safrani (92-97): 1100g "starega" plina
novi safrani (98-00): 800g "novega" plina

Bil na servisu (pri beji), so pogruntali da imam samo še 80g (ca. 10%) plina noter tako da nekje pušča. Je nafilal z barvnim, nikjer ni "vidno" puščalo, se bom vrnil čez 14 dni pa bomo vidli kje bo pustil flek. Upam samo da je na kakem tesnilu ali gumici in ne na kakem dragem delu :pray:

Aha, zdaj pa self-test.
3 sekunde se drži (istočasno) oba minusa (voznik in sovoznik) in "STOP"; torej 3 gumbe. Potem bo naredil diagnostiko in izpisal na zaslon rezultat.

Diagnostika:
- računalnik je pri novem drugačen (položaj STOP gumba)
- prevodi : babelfish.altavista.com

http://www.apollonus.net/m/diag1.jpg
http://www.apollonus.net/m/diag2.jpg
http://www.apollonus.net/m/diag3.jpg