Stran 1 od 1

Menjava zobatega jermena in vodne pumpe

Objavljeno: To apr 25, 2006 7:57 am
Napisal/-a Blinder
Pozdravljeni.

Obcutek imam, da potem, ko je bil menjan jermen(in kar pase zraven) ne gre vec tako kot prej(zgubil moc).
Je res, da pri menjavi jermena je treba ponovno nasvatit vzig?

Lp

Objavljeno: To apr 25, 2006 8:18 am
Napisal/-a kaWsk
pri meni je bilo tako, ker mi je mehanik falil fazo oz. po domač povedano ni prav namestil jermena. AVto ni šel nikamor in pil kar precej več.

Objavljeno: To apr 25, 2006 8:45 am
Napisal/-a rover416
lahko tudi da je vzig sam pooje to.ot je rekel kawsk narobe postavil fazo jermen.lahko tudi zariba ce prevec fali.tako da kr nazaj mehaniku naj popravi

Objavljeno: To apr 25, 2006 9:35 am
Napisal/-a Blinder
V mojem primeru je jermen pravilno postavljen, saj so ga pogledali na pooblascenem servisu.
Zanima me, ce je treba pri tej menjavi tudi kaksen vzig stelat, da bi lahko bilo tole narobe.

lp

Objavljeno: To apr 25, 2006 10:19 am
Napisal/-a Dariooo
Blinder je napisal/-a:V mojem primeru je jermen pravilno postavljen, saj so ga pogledali na pooblascenem servisu.
Zanima me, ce je treba pri tej menjavi tudi kaksen vzig stelat, da bi lahko bilo tole narobe.

lp


hmm...prvo bi lahko povedal kak avto oz vsaj tip motorja ter letnik...
drugace ce ni bilo nic tikano (poleg jermena) je problem lahko samo v jermenu ki ni v fazi.To pomeni da recimo ti je zobato jermenico na odmicni ali glavne gredi zasukal za en zob in se vec delovni procesi v motoju ne ujemajo tako kot so se prej.Drug problem nebi vedel kiri bi lahko bil poleg tega.A ti avto tudi kej cuka al samo gre slabse???
LP ;)

Objavljeno: To apr 25, 2006 12:25 pm
Napisal/-a Blinder
Pol pa ni problema.

Drugace se gre za dva avta :D , ki bi morala it boljse, pa sem mislu da je mogoce kaksen vzig narobe nastavljen. Za en zob pa ne fali. Tolko ze ne.

lp

Objavljeno: To apr 25, 2006 4:27 pm
Napisal/-a Mad
Blinder je napisal/-a:Pol pa ni problema.

Drugace se gre za dva avta :D , ki bi morala it boljse, pa sem mislu da je mogoce kaksen vzig narobe nastavljen. Za en zob pa ne fali. Tolko ze ne.

lp

Dostikrat ti na poobleščenem servisu povozijo kar iz čistega miru elektroniko in rečejo, da je zaradi karakteristik in kvalitete našega goriva tako bolje... samo ti kot uporabnik avta ki je bil rojen kot euro 1 ali 2 ne želiš euro4 norm ker so zelo stisnjene - avto izgubi precej odzivnosti in moči ...vprašajo pa te ne če se strinjaš ...
L.p. Mad

Objavljeno: To apr 25, 2006 4:31 pm
Napisal/-a TUNING_BOY
odvisno ker avto je! vžig se ne nastavlja ob menjavi jermenov, drugače se pa tudi sliši če slučajno jermen nebi biu vredu nastavljen (razen če ne veš kakšen glas ima tvoj avto). Vrni se nazaj na servis in se pozanimaj (lahko tudi na drugega).

Objavljeno: To apr 25, 2006 4:42 pm
Napisal/-a Asprex
Lahko da so ga premalo napeli, kar pa zna bit tud usodno za motor! Pelji na reklamacijo!

Objavljeno: To apr 25, 2006 4:56 pm
Napisal/-a monster_d
pomoje se ti samo dozdeva :)

Objavljeno: To apr 25, 2006 5:08 pm
Napisal/-a Blinder
monster_d je napisal/-a:pomoje se ti samo dozdeva :)


Se podpisem :D
Point teme je bil, kaj gre lahko narobe pri menjavi jermena.
V primeru "mojih" avtov je pol vse ok, za en zob ziher ne fali ;)

lp

Objavljeno: To apr 25, 2006 5:32 pm
Napisal/-a slobender
Lol, meni avto vedno gre bolje, ko ga od mehanika pripeljem. Mi ga vedno stera ven. :lol: