Stran 1 od 1
TEŽAVE z oljem na ax-u
Objavljeno: Če maj 04, 2006 9:57 pm
Napisal/-a AX_member
Imam en "majhen"problemček..vozim citroen ax-a..avto v dobrem stanju a problem je olje,kako je možno da mi spije 2litra olja na 100km??????Bil sem pri lokalnem mehaniku in napake ni odkril,oz opravil je kratek pregled in rekel da verjetno že nekje pušča

A doma sem preveril in vse kaže OK,kje bi bila napaka?
LP

ops:
Objavljeno: Če maj 04, 2006 10:01 pm
Napisal/-a AX_fanatik
LP to je normalno meni tudi tak požere mam pa 90 letnik...kupi poceni olje pri petrolu pa ne bo sile...

Objavljeno: Če maj 04, 2006 10:36 pm
Napisal/-a phoebus
DVA litra na STO?
to je
20 L na 1000
to je 200L na 10k
Ne, to ni normalno. Mašina rabi generalko.
...lahko pa je tesnilo pri karterju slabo, to ti je še najcenej

Re: TEŽAVE z oljem na ax-u
Objavljeno: Če maj 04, 2006 11:12 pm
Napisal/-a sonček
AX_member je napisal/-a:Imam en "majhen"problemček..vozim citroen ax-a..avto v dobrem stanju a problem je olje,kako je možno da mi spije 2litra olja na 100km??????Bil sem pri lokalnem mehaniku in napake ni odkril,oz opravil je kratek pregled in rekel da verjetno že nekje pušča

A doma sem preveril in vse kaže OK,kje bi bila napaka?
LP

ops:
Post si malo poprav, ker nisem še vidu-slišu avta da bi spil 2 l ola na 100km.....
Če ti pije olje je ponavadi zrel za manjše generalko zlasti tefloni, v najslabšem primeru generalka(100 t sit), kar se ti ne splača,kupi drug motor za 20 t sit in ga daj montirat.
lp
Objavljeno: Pe maj 05, 2006 5:24 pm
Napisal/-a čare
ja 2 litra na 100 je mal bosa že 2 na 1000 je velik men ga je ax pil liter na 1000 sam je bil motor čist zdihan grejo pa zelo radi tefloni pri citroenih sam če ti res tok pije pol se more za tabo kadit kot za lokomotivo tko da al generalna al pa menjava motorja
Objavljeno: To maj 09, 2006 4:50 pm
Napisal/-a STJEPAN
POZDRAVLJEN,MISLIM DA 2 LITRA NORMALNO,PRIJATELJEV ZX(1.6) JE PIL 2.5 L OLJA NA 100KM,OPRAVIL GENERALKO A SE JE STVAR KMALU PONOVILA,stari citroeni imajo vsi neprestano probleme z oljem,vozil sem CITROEN BX-a,več na servisu kot na cesti in sem ga bil prsiljen menjat za kadetta,Citroen je navadno.......Kadetta si kup,nikol nobenih problemov..
PA LP

Objavljeno: To maj 09, 2006 6:23 pm
Napisal/-a Pro2Type
lej jaz mam ax-a sicer letnik 97/98, pa mi ne pije niti najmanj olja, ko ga menjam tam pri 12k km se ne opazi da bi ga kej manjklalo. Kar se pa tiče izjave da pr vseh citroenih olje pušča pa ni res, poznam velik citroenov in njihovih lastnikov pa je bla to zadna stvar ki bi jo kdo potožil
Tko da mislim da je 2 litra olja na 100k mal pretirano, pismo boš več dal za olje kot bencin :S
tKO DA TEGa tvojga lokalnga mehanika pošl nekam k te sam nateguje :P
Objavljeno: To maj 09, 2006 6:50 pm
Napisal/-a Mad
STJEPAN je napisal/-a:POZDRAVLJEN,MISLIM DA 2 LITRA NORMALNO,PRIJATELJEV ZX(1.6) JE PIL 2.5 L OLJA NA 100KM,OPRAVIL GENERALKO A SE JE STVAR KMALU PONOVILA,stari citroeni imajo vsi neprestano probleme z oljem,vozil sem CITROEN BX-a,več na servisu kot na cesti in sem ga bil prsiljen menjat za kadetta,Citroen je navadno.......Kadetta si kup,nikol nobenih problemov..
PA LP

Ma ne govorit tega ... 1.6 motor je imel v eni seriji napako na oljnih obročkih - pri avtomobilih ZX in Peugeot 405 ... če si kupil tiste od gates pa je bilo vse ok... POZOR treba jih je tudi prav obrniti - na gornji strani ima vtisnjeno črko T - top oziroma vrh... Če jih obrneš narobe potem ti olje iz sten poriva namesto iz kompresijskega prostora nazaj v karter obratno torej pobira iz karterja v kompresijski prostor kjer olje zgori ... ko razdreš motor se to vidi, ker je spran rob batov - imaš čisto - svetlo okrog batnih obročev drugače oz. normalno pa so črni ... L.p. Mad
Objavljeno: Če maj 11, 2006 7:49 am
Napisal/-a Kritik
Ja jest imam tud Ax-a, letnik 93, pa nimam težav z oljem. Če mi ga spije kakšen deci ali dva na 10k km pa je to FUL velik. Imam pa težave z vsem drugim, kot recimo z tesnilom na glavi, pa z zavorami, pa....... no sem vse porihtal, zdej pa dela brez težav. Predlagam te, da se malo uležeš pod avto in pretipaš mašino kjer bi bila mokra. Meni je mehanil rekel, da če ti poči tesnilo glave, na pravem koncu seveda, da ti najprej samo kaplja ven, potem malo več, na koncu pa kar lije ven.
Lahko pa da ti karter slabo tesni....... No sporoči ko boš porihtal....
Objavljeno: Če maj 11, 2006 1:02 pm
Napisal/-a dirkač85
LP neki bi ti sam povedal.Vem da so meli določeni citroenovi in peugeutovi motorji to napako.To je finta sam v tem da ti olje vgre mimo batov in batnih obročkov ter gre skozi izpuh ven.To pa zato dokler se ti motor ne segreje na delovno temperatu in dokler se batni obročki ne raširijo je zračnost malo večja kot bi morala biti.Predlagam ti da probi z malo gostejšim oljem.Pol pa javi kak je kr tega ne moreš popravit.Sm delal na renaultu in je ena stranka mela iste probleme pa je blo finta sam v tem in nič druga.Kr drugje pa se ne vidi da ti spuša.To je to.Gostejše olje daj not.
Ajde uživaj.
Objavljeno: Pe maj 12, 2006 12:45 am
Napisal/-a Nejko87
STJEPAN je napisal/-a:POZDRAVLJEN,MISLIM DA 2 LITRA NORMALNO,PRIJATELJEV ZX(1.6) JE PIL 2.5 L OLJA NA 100KM,OPRAVIL GENERALKO A SE JE STVAR KMALU PONOVILA,stari citroeni imajo vsi neprestano probleme z oljem,vozil sem CITROEN BX-a,več na servisu kot na cesti in sem ga bil prsiljen menjat za kadetta,Citroen je navadno.......Kadetta si kup,nikol nobenih problemov..
PA LP

Pojdita ti pa tvoj prjatu raje na per pa se umiru pogovorta med sabo.
ker to ni možno.
če zx pije 7,5L/100 + 2,5/100 (olja je to tako kot da bi v moped natočil liter olja +3 litre bencina. še užgal nebo!