Stran 1 od 2
Pri zaviranju trese
Objavljeno: Pe maj 05, 2006 1:50 pm
Napisal/-a Maco
Torej, ko sem dal na avto lita platišča je bil problem, ker mi je pri zaviranju avto tresu. Zdej sem dal zadaj gor 15mm distančnike od FK-ja. Da boste vidl, kakšni so bom prlepu slikco. Spredaj pa je feltna direkt na pesto dana in se tudi lepo usede gor. Je luknja ista (razen, če moram še tukaj dat kej gopr-obročke?). Mi je pa danes na avtocesti ko sem bremzal iz cca. 120 na 60 začelo kr nekako ropotat že spredaj. Feltne sem dal zategnit z 90NM moči, kot je pisalo v TUV-u. In nad cca. 70 na uro avto pri bremzanju nenormalno trese. Največ se pozna na armaturki, ki kar skače. Zdej res ne vem, kaj mi je še preostalo za naredit, da ta problem rešim. Zanima me, če tisti, ki imate morda na podobnem avtu take feltne teh problemov nimate? Drugače na avtu po menjavi feltn ni bila narejena optika, tako, da mi samo to še ostane, pa seveda še enkrat centrirat gume. Me pa kr ma, da vse skupi vržem dol in prodam. Ker kolkr mam pa kle sranja pa ne pomnim. Ok, hvala za kakršnokol pomoč.
Gre se pa za Fiat Punto 1.2 16V letnik 2004
Gor so feltne 6,5jx15 - 195/50/15
Pero

Objavljeno: Pe maj 05, 2006 2:39 pm
Napisal/-a EX-B
Ce ti trese res samo pri bremzanju, ne pa tudi pri speljevanju in normalni voznji, potem je verjetno samo ena moznost.. Zviti diski. Pelji na BHS hitri servis, ti bodo takoj povedali ce je to to.
Objavljeno: Pe maj 05, 2006 2:53 pm
Napisal/-a Maco
EX-B je napisal/-a:Ce ti trese res samo pri bremzanju, ne pa tudi pri speljevanju in normalni voznji, potem je verjetno samo ena moznost.. Zviti diski. Pelji na BHS hitri servis, ti bodo takoj povedali ce je to to.
Tako je kot praviš. Ko speljem in do končne hitrosti kolikor avto pač gre ni nobenega niti najmanjšega tresenja. A kej veš mogoče, kako to na BHS sploh pogleda?
LP
Re: Pri zaviranju trese
Objavljeno: Pe maj 05, 2006 2:55 pm
Napisal/-a Symon
Maco je napisal/-a: Mi je pa danes na avtocesti ko sem bremzal iz cca. 120 na 60 začelo kr nekako ropotat že spredaj.
Zviti diski.

Daj jih podrejati, če so še dovolj ohranjeni, drugače pa nove.Če misliš pogosto bremzati iz 120 km/h ali več pa kupi Brembo MAX ali pa EBC športne
Drugače pa pohvale, res si natančno opisal težavo.
Mogoče še razmišljanje. Mogoče zavore bolj trpijo, ker si dal večje gume in imajo večjo vztrajnost ali kakorkoli se že reče. Morda nisi zaviral na polno ampak vseeno je možno, da so zavore bolj obremenjene.
Skratka Brembo MAX pa gas UPS, bremza!!!

Objavljeno: Pe maj 05, 2006 3:00 pm
Napisal/-a momo
Ja to se je men tut zgodilo pa so bli diski zviti kupi nove mislim da se jih nesplača drejat ker ne stanejo velik...
Objavljeno: Pe maj 05, 2006 3:45 pm
Napisal/-a EX-B
Maco, ko kolo dol vzame lahko zelo hitro vidi, ce je disk zvit, oz. neenakomerno rabljen. In ce je to to, sem enakega mnenja kot lenivec, ce je bil disk pregret, ni vec tak kot bi moral biti, kupi novega.
Objavljeno: Pe maj 05, 2006 3:45 pm
Napisal/-a Symon
No o ceni bi lahko debatirali. Če so dvojni potem so lahko 10x dražji od drejanja.

Objavljeno: Pe maj 05, 2006 3:57 pm
Napisal/-a Maco
Diski so enojni, čist navadni. Kakor sem gledal, bi pri Olef-u dal 4.300 po komadu za diske. Torej še nekako ok cena. Je pa fora, da imam avto še skoraj eno leto v garanciji. Mogoče kdo ve, katera znamka zavor je dobavitelj fiata?
Objavljeno: Pe maj 05, 2006 4:05 pm
Napisal/-a odeQ
prvo poglej ce mas se kej mesa na paknah. Ce ja, se pol naprej z diskom ubadi. Ce ne, problem resen.
Objavljeno: So maj 06, 2006 10:07 am
Napisal/-a lexuss
Maco je napisal/-a:Diski so enojni, čist navadni. Kakor sem gledal, bi pri Olef-u dal 4.300 po komadu za diske. Torej še nekako ok cena. Je pa fora, da imam avto še skoraj eno leto v garanciji. Mogoče kdo ve, katera znamka zavor je dobavitelj fiata?
a ti sprašuješ po zavornih ploščicah al zavornih bobnih, drgač majo u Anet-u katalog od vsh automobilov in miljon takih ploščic, zares dobr, in še ugodne cene
Objavljeno: So maj 06, 2006 4:15 pm
Napisal/-a matjaz19
diski so zviti ker mam jaz tud puntota l97 pa mi tudi trese pa je reku mehanik da so diski zviti sam se to na prosto oko ne vidi
Objavljeno: So maj 06, 2006 4:17 pm
Napisal/-a SAVINJCAN
diske stružit je brezveze, ker potem hlajeni niso dobro
Objavljeno: So maj 06, 2006 5:59 pm
Napisal/-a TUNING_BOY
DISKI SO! PA NE SPLAČA SE TI DREJAT, KUPI NOVE! VARNOST JE LE VARNOST
Objavljeno: So maj 06, 2006 9:41 pm
Napisal/-a Subison
Najprej preveri disk ploščice(če so slabe,ti bo avto trslo nenormalno,sploh pri večji brzini),če so ploščice ok pol pa so ziher diski(ne struži jih se ne splača,sploh če maš malo bolj težko nogo).Najprej pa še preveri ali se ti felgne vsedejo vredo na pesto(če je na felgni luknja večja kot na pesti ,pol ti felgna sedi samo na vijakih in ti bo
garantirano treslo.lp
Objavljeno: So maj 06, 2006 10:14 pm
Napisal/-a Dras
koliko pa pridejo BREMBO MAX????
LP
Objavljeno: So maj 06, 2006 10:27 pm
Napisal/-a kljukec_
To so diski v kurcu, če se platišče ne bi vsedlo vredu, bi avto skoz treslo, ne samo pri zaviranju

Objavljeno: So maj 06, 2006 11:24 pm
Napisal/-a Mad
momo je napisal/-a:Ja to se je men tut zgodilo pa so bli diski zviti kupi nove mislim da se jih nesplača drejat ker ne stanejo velik...
ko to opaziš probaj naslednje - z še segretimi diski pojdi ne počivališče za kamione ob avtocesti ali večji parkirni plac pa v rikverc pohodi z avtom in zabremzaj kolikor moreš dva tri krat ... če to storiš, ko prvič opaziš da trese mogoče celo rešiš problem ... Ko zaviraš poskusi večkrat močno stisniti pedal ne držat skozi do konca - z tem spustiš kritično temperaturo dol ... L.p. Mad
Objavljeno: So maj 06, 2006 11:36 pm
Napisal/-a Mad
Dras je napisal/-a:koliko pa pridejo BREMBO MAX????
oidvisno od avtomobila za Audi A4 so okrog 200 eur...
LP