Stran 1 od 1
Volvo V40 - Jermen problem
Objavljeno: Ne maj 07, 2006 10:21 pm
Napisal/-a FerrariFan
LP.
Torej problem je sledeč: Moj avto je Volvo V40, l 2000,(jaz sem lastnik 4 leta) 1.9 Dti, 95km in mi vsake toliko časa strga oz. natrga jermen alternatorja, do zdaj mi ga je že sedemkrat in na uradnem servisu nič ne vejo kaj bi bilo, avto je namreč iz uvoza in se noben noče ukvarjati z njim. Na tem jermenu so še tri druge jermenice. Nekateri so mi rekli da so mogoče jermenice preostre ali da je katera pokrivljena. Imel sem že več jermenov različnih kakovosti in znamk pa je pri vseh isto. Vsak zdrži od 15 do 25kkm. Če bi bil samo jermen za zamnjat bi blo še ok ampak potem preskoči zobati jermen in enkrat mi je že pokrivilo ventile kar pa ni poceni. Lepo bi prosil koga če ima kakšne izkušnje s tem avtom oz. s tem motorjem (mislim da je od renaulta) da mi opiše kaj je narobe.
Hvala za odgovore in LP, FerrariFan.

Objavljeno: Ne maj 07, 2006 10:29 pm
Napisal/-a čare
to je renojev motor a ne baje da so mel renoji probleme z jermenico alternatorja ker jim je te jermene trgal dej pejt se mal na reno servis pozanimat lahko pa da maš že tok zmahano jermenico glavne gredi z antivibratorjem da ti opleta pa ti jih cufa pa za razne dele za motor ti priporočem da jih kupuješ pri renoju ker so bistveno cenejši (primer. jermenica glavne gredi na volvo servisu 60 jurjev na reno servisu 27 ) zdej pa misl
Objavljeno: Ne maj 07, 2006 10:59 pm
Napisal/-a Mad
čare je napisal/-a:to je renojev motor a ne baje da so mel renoji probleme z jermenico alternatorja ker jim je te jermene trgal dej pejt se mal na reno servis pozanimat lahko pa da maš že tok zmahano jermenico glavne gredi z antivibratorjem da ti opleta pa ti jih cufa pa za razne dele za motor ti priporočem da jih kupuješ pri renoju ker so bistveno cenejši (primer. jermenica glavne gredi na volvo servisu 60 jurjev na reno servisu 27 ) zdej pa misl
Pri nekaterih avtomobilih zna avtomatski napenjalec biti prešvoh - peugeot 406 1.9 td l - 97 in Vektra 2.0 16v l - 96 ... poizkusi dati močnejšega, ker se ti lahko zaganja jermenica in mogoče - napisal sem mogoče - ( to se je dogajalo meni osebno ) boš z tem rešil problem... L.p. Mad
Objavljeno: Ne maj 07, 2006 11:10 pm
Napisal/-a lisko
Če je res renojev motor..... pol ima mogoč celo isto foro ko moj...
Ma klimo? Poglej za glavno jermenico (tisto ko poganja vse skupi..... ponavad je največja) torej dobro si jo oglej če je slučajn sestavljena iz dveh delov ( kao pesta jermenice..... u mes je prešana guma... pol pa je jermenica kamor prilega jermen).
In tista guma se stroši..... jermenica začne opletat in to trga jermene..
Men jih je trgal vsake 14 dni..... dal gor novo jermenico in je mir.
Torej to poglej povej če je to to in se bomo menli dalje..... ker je ziher u tem problem.
Objavljeno: Po maj 08, 2006 11:12 am
Napisal/-a FerrariFan
lisko je napisal/-a:
Men jih je trgal vsake 14 dni..... dal gor novo jermenico in je mir.
A zobati jermen ti ni pa nikoli preskočil ko ti je strgalo jermen?
Objavljeno: Po maj 08, 2006 1:08 pm
Napisal/-a omega2.3td
FerrariFan je napisal/-a:lisko je napisal/-a:
Men jih je trgal vsake 14 dni..... dal gor novo jermenico in je mir.
A zobati jermen ti ni pa nikoli preskočil ko ti je strgalo jermen?
in zakaj bi? če je kriva jermenica klinastega (alternator, servo..) oz mikro jermena ne pomeni da je kriva jermenica zobatega , ker pač mal bolj masivna in se boš kar ornk moral potrudit da jo boš skrivil
lep dan še naprej
Objavljeno: Po maj 08, 2006 4:49 pm
Napisal/-a lisko
FerrariFan je napisal/-a:lisko je napisal/-a:
Men jih je trgal vsake 14 dni..... dal gor novo jermenico in je mir.
A zobati jermen ti ni pa nikoli preskočil ko ti je strgalo jermen?
Sej je zaščiten z zasščitnim pokrovom....sploh pri novejših avtih.