Stran 1 od 1

Tresenje pri pospeševanju ter rožlanje pri zaviranju

Objavljeno: Po maj 08, 2006 10:34 pm
Napisal/-a WiseMan
Sm najdu kr ene par tem s "tresenjem" v naslovu, samo pa v nobeni temi nism najdu podobne situacije... Zato odpiram to temo...

Zadeva je pa v tem, da ko pospešujem (normalno), se začuti iz prvega dela avtomobila nekakšno tresenje... Stvar se začne pojavljat pri prbližno 65 km/h ko hočem pospešit na 90 km/h in prestavim iz 4. v 5. prestavo... Trese samo med pospeševanjem... Ko ujamem hitrost 90 se avto ne trese oz. je tresenje minimalno... Sevede se avto tud rahlo trese če v 5. prestavi pospešujem iz 90 na 100 km/h... Pod 65 km/h pa tresenja ni opazit!

Kaj bi to lahko bilo? Sam sicer sumim sklopko? Da rahlo popušča...

Avto je mazda 121 letnik '91 (jajček-kot v avatarju)...

Je pa še en problem, sicer ne vem če je povezan z zgoraj omenjenim problemom... Ko avto ustavljam... Recimo v križišču... Ko je hitrost že skorajda nična (pod 20km/h), ko imam pritisnjeno sklopko oz. je avto v leru, pritiskam pa na zavoro se zasliš nekakšno rožljanje dokler se avto pololnoma ne ustavi... Ko se ustavi, tud neha rožlat... Minimalno rožlanje pa je slišat tud pri zaviranju z mašino, ko daš nogo dol z gasa...

Za kakršnkol nasvet se vam že vnaprej zahvaljujem... ;)

LP, WiseMan

Re: Tresenje pri pospeševanju ter rožlanje pri zaviranju

Objavljeno: To maj 09, 2006 11:29 pm
Napisal/-a Mad
WiseMan je napisal/-a:Sm najdu kr ene par tem s "tresenjem" v naslovu, samo pa v nobeni temi nism najdu podobne situacije... Zato odpiram to temo...

Zadeva je pa v tem, da ko pospešujem (normalno), se začuti iz prvega dela avtomobila nekakšno tresenje... Stvar se začne pojavljat pri prbližno 65 km/h ko hočem pospešit na 90 km/h in prestavim iz 4. v 5. prestavo... Trese samo med pospeševanjem... Ko ujamem hitrost 90 se avto ne trese oz. je tresenje minimalno... Sevede se avto tud rahlo trese če v 5. prestavi pospešujem iz 90 na 100 km/h... Pod 65 km/h pa tresenja ni opazit!

Kaj bi to lahko bilo? Sam sicer sumim sklopko? Da rahlo popušča...

Avto je mazda 121 letnik '91 (jajček-kot v avatarju)...

Je pa še en problem, sicer ne vem če je povezan z zgoraj omenjenim problemom... Ko avto ustavljam... Recimo v križišču... Ko je hitrost že skorajda nična (pod 20km/h), ko imam pritisnjeno sklopko oz. je avto v leru, pritiskam pa na zavoro se zasliš nekakšno rožljanje dokler se avto pololnoma ne ustavi... Ko se ustavi, tud neha rožlat... Minimalno rožlanje pa je slišat tud pri zaviranju z mašino, ko daš nogo dol z gasa...

Za kakršnkol nasvet se vam že vnaprej zahvaljujem... ;)

LP, WiseMan

Ne vem kaj bi ...premalo vem a se mi zdi, da se mi je to zgodilo pri golfu2 pred leti in sicer pojdi pod avto in probaj obračati polosi (poglej če je luft na homokinetičnem zglobu - zavrtiš os levo in desno in če občutiš da med obemi stranmi počasi obrne - daje odpor in ko pride na konec čutiš da je mehko sedla je ok če pa ti skoči za pol cm v eno smer in v drugo smer in ima pri tem kovinski zvok pol je slaba in mogoče so polosi tvoj problem ) ... lahko so tudi nosilci motorja ali menjalnika lahko je počen disk ... poizkusi pogledati tudi auspuh, da ti kam ne tika karoserije pa poglej polosi če imajo gor kake uteži - balansirne... preširok je ta jarek da bi ga z enim skokom ... L.p. Mad

Re: Tresenje pri pospeševanju ter rožlanje pri zaviranju

Objavljeno: To maj 16, 2006 6:27 pm
Napisal/-a JoeLoe
Mad je napisal/-a:
WiseMan je napisal/-a:Sm najdu kr ene par tem s "tresenjem" v naslovu, samo pa v nobeni temi nism najdu podobne situacije... Zato odpiram to temo...

Zadeva je pa v tem, da ko pospešujem (normalno), se začuti iz prvega dela avtomobila nekakšno tresenje... Stvar se začne pojavljat pri prbližno 65 km/h ko hočem pospešit na 90 km/h in prestavim iz 4. v 5. prestavo... Trese samo med pospeševanjem... Ko ujamem hitrost 90 se avto ne trese oz. je tresenje minimalno... Sevede se avto tud rahlo trese če v 5. prestavi pospešujem iz 90 na 100 km/h... Pod 65 km/h pa tresenja ni opazit!

Kaj bi to lahko bilo? Sam sicer sumim sklopko? Da rahlo popušča...

Avto je mazda 121 letnik '91 (jajček-kot v avatarju)...

Je pa še en problem, sicer ne vem če je povezan z zgoraj omenjenim problemom... Ko avto ustavljam... Recimo v križišču... Ko je hitrost že skorajda nična (pod 20km/h), ko imam pritisnjeno sklopko oz. je avto v leru, pritiskam pa na zavoro se zasliš nekakšno rožljanje dokler se avto pololnoma ne ustavi... Ko se ustavi, tud neha rožlat... Minimalno rožlanje pa je slišat tud pri zaviranju z mašino, ko daš nogo dol z gasa...

Za kakršnkol nasvet se vam že vnaprej zahvaljujem... ;)

LP, WiseMan

Ne vem kaj bi ...premalo vem a se mi zdi, da se mi je to zgodilo pri golfu2 pred leti in sicer pojdi pod avto in probaj obračati polosi (poglej če je luft na homokinetičnem zglobu - zavrtiš os levo in desno in če občutiš da med obemi stranmi počasi obrne - daje odpor in ko pride na konec čutiš da je mehko sedla je ok če pa ti skoči za pol cm v eno smer in v drugo smer in ima pri tem kovinski zvok pol je slaba in mogoče so polosi tvoj problem ) ... lahko so tudi nosilci motorja ali menjalnika lahko je počen disk ... poizkusi pogledati tudi auspuh, da ti kam ne tika karoserije pa poglej polosi če imajo gor kake uteži - balansirne... preširok je ta jarek da bi ga z enim skokom ... L.p. Mad


Nekaj podobnega sem imel že pred časom in se je izkazalo, da je šlo za obrabljen notranji homokinetični zglob. Tega najdeš na daljši polosovini. Lahko bi bil vzrok tudi obrabljen ležaj na nosilcu , kjer je ta daljša polos podprta.

Objavljeno: To maj 16, 2006 7:07 pm
Napisal/-a ANJCI
Polosovina , del znotraj v menjalniku ... ;)
Pri pospeševanju in ti trese celotno vozilo , ko pa ga daš v nevtral je pa brez tresljajev ... ;)

Objavljeno: To maj 16, 2006 8:24 pm
Napisal/-a JoeLoe
ANJCI je napisal/-a:Polosovina , del znotraj v menjalniku ... ;)
Pri pospeševanju in ti trese celotno vozilo , ko pa ga daš v nevtral je pa brez tresljajev ... ;)


Jok, ni v menjalniku, ampak tam, kjer se daljša polosovina prvič "lomi". Sicer ne vem kako točno, če sploh je, pri Mazdi 121, ampak na ZX-u je desna polos skoraj še enkrat tako dolga kot leva. Ropota pa ravno pri pospoeševanju, zaviranju z motorjem, če zavijaš in tudi če ne, pri nizkih obratih pa ob večji obrabi skoraj "buta".

Objavljeno: To maj 16, 2006 10:19 pm
Napisal/-a WiseMan
Krasno, hvala za informacijo... ;)

Mogoče še kdo ve približne stroške?