Stran 1 od 1
polo - pušča olje
Objavljeno: To maj 09, 2006 7:34 pm
Napisal/-a jony
ok že en cajt mi malo kaplja olje na mojem polotu sdi letnik 98. Šel sem k mehaniku pa mi je rekel da je krivo tesnilo na karterju. Ker je tesnilo dokaj drago 10 000 SIT se je mehanik odločil da bo malo zasilikonal. Spet je začelo kapljati zato sem šel po nasvet še k dvema mojstroma in oba sta mi rekla da je to tesnilo. Zamenjali smo tesnilo in zadeva naj bi morala držati. Ampak očitno da olje priteče od drugod. Semering ni ker smo pogledal. Ali ima mogoče kdo od vas kakšno rešitev, ker me zadeva že pošteno živcira?
Še eno vprašanje, nivo hladilne tekočine je zmerom malo pod minimumom. Če jo dolijem in se maloc peljem, spet odprem pokrov motorja in opazim da je tekočina spet pod nivojem. Spušča nikjer saj bi že opazil. Kam torej gre?
LP
Objavljeno: To maj 09, 2006 7:45 pm
Napisal/-a TUNING_BOY
za olje mislim da lahko da maš karter zvit pa ti zato tesnilo ne drži, al pa res kje drugje spušča. Za hladilno pa poglej če ti kje spušča drugače pa možno da maš tesnilo na glavi hin, to bi lahk blo krivo tud za olje ki ti teče po motorju! Mislim da sm kaj pomagal
Objavljeno: To maj 09, 2006 7:49 pm
Napisal/-a Mad
Poglej tudi tesnilo pokrova ventilov to pa se vidi po bloku ker bi bil potemtakem masten pa še to poglej kje ti pušča - daj en kos kartona pod motor pa boš videl približno kje... da ne boš potem ugotovil tudi zakaj imaš trd volan :P :P :P
L.p. Mad
Objavljeno: To maj 09, 2006 7:52 pm
Napisal/-a Damjan19
olje ti lahk teče le še pri filtu (če ni karter res zvit, sam to ne vrjamem) skoz prluftano dihtongo na glavi pa ne. sploh pa pri ugasnjenem avtu ne more tečt olje navzgor, je tak?
pa ne vem od kod tesnilo na vijaku na karterju 10jurjev, 100sit največ.
Objavljeno: To maj 09, 2006 7:55 pm
Napisal/-a jony
olje priteče po sprednji strani karterja, če to kaj pove
Objavljeno: To maj 09, 2006 7:55 pm
Napisal/-a TUNING_BOY
sej js nism reku da olje teče navzgor, sam ko pa avto ugasneš je še nekaj olja zmeraj na zgornjem koncu motorja in ta pol seveda teče v karter!
Objavljeno: To maj 09, 2006 7:58 pm
Napisal/-a jony
dihtnga karterja je 10 000 SIT, 100 SIT je tist tal mal tesnil pri čepu. Olje kaplja ob ogretem motorju.
Objavljeno: To maj 09, 2006 8:02 pm
Napisal/-a Damjan19
jony je napisal/-a:olje priteče po sprednji strani karterja, če to kaj pove
preveri oljni filter. sicer tam teče le ko avto laufa in oljna pumpa dela.
obriš cel karter predn greš nekam za neki časa in to res celga, vse ob straneh, da bo čist. pol boš pa vidu s kere strani teče, ko se zju3 vrneš. šrauf za spuščanje olja je tak najnižja točka in vse olje teče pol prek njega in lahk kr hitr, če ne pogledaš dobr nardiš napačno diagnozo.
edit: aja, spregledu sm da gre za to dihtongo

ops: my bad
Objavljeno: To maj 09, 2006 8:07 pm
Napisal/-a jony
karter smo že spucal, čez dan sem zopet pogledal in opazil sledi kapelj na sprednji strani
karterja. Je pa mastno od karterja navzgor na sprednji strani motorja.
Objavljeno: To maj 09, 2006 8:10 pm
Napisal/-a TUNING_BOY
ja daj povej od kje naprej je pa mastno
Objavljeno: To maj 09, 2006 8:16 pm
Napisal/-a jony
od karterja pa do šipke
Objavljeno: To maj 09, 2006 8:24 pm
Napisal/-a TUNING_BOY
ja lahk da je pr šipki kaj hin! Da tam spušča
Objavljeno: To maj 09, 2006 8:47 pm
Napisal/-a Maxx
Ne vem kako ste preverili semering na glavni gredi(ste menjalnik dol vzel) ker ti lahko tud tam spušča.Glede šipke pa je gumijasti oring ki preprečuje kaplanje olja iz motorja,zamenjaš ga pa tako da odšravfaš sipko potegneš vn in zamenjaš ta oring.Se je že zgodilo da je tam puščal sploh na 1.6D z ki so bili že malo dotrajani.
Objavljeno: Če maj 11, 2006 4:15 pm
Napisal/-a dirkač85
LP.A si pogledal da če ti mogoče olje priteče na glavi kar je možno.Glej če ti tudi vode zmanjkuje in da ti lje teče je možno da je tesnilo na glavi bogo in ti spušča.Kr kje drugje pa je mal težje da ti spušča olje res.
Ajde uživaj pa lep dan še naprej.
Objavljeno: Ne maj 14, 2006 9:08 am
Napisal/-a jony
ja hvala vsem za pomoč. Smo pogledal, kriva je ena cev ki gra od šipke gor in je bla na stiku že razpokana. Stane cca 12000 SIT (obstaja samo original kos)
LP
Objavljeno: Ne maj 14, 2006 3:52 pm
Napisal/-a jony
še eno vprašanje, da ne bom odpiral nove teme. Mehanik mi je rekel da so vsi trije nosilci motorja zanič in da jih moram zamenat. Avto pri speljevanju s sklopko samo malo cukne. Kdaj je nujno zamenat nosilce in kakšen je strošek?
Objavljeno: Ne maj 14, 2006 4:23 pm
Napisal/-a fifi
Če ti je mehanik rekel, da so nosilci za nič, bi jih jaz menjal takoj, če nimaš krize z denarjem. Kasneje se ti bo zadeva samo stopnjevala, mašina se bo bolj tresla itd..
Objavljeno: Ne maj 14, 2006 5:35 pm
Napisal/-a sonček
jony je napisal/-a:še eno vprašanje, da ne bom odpiral nove teme. Mehanik mi je rekel da so vsi trije nosilci motorja zanič in da jih moram zamenat. Avto pri speljevanju s sklopko samo malo cukne. Kdaj je nujno zamenat nosilce in kakšen je strošek?
Strošek odvisen za kateri avto jest k sem mel swifta sem šel na servis uprašat in pridejo trije dobrih 50.000 sit ter montaža med tem ko za golf 2 npr stanejo 10.000 sit,zamenjaš jih takrat ko občutiš cukanje ob speljevanju drugač pa sam probaj doma prva in na rahlo spust če se ti ful rukne motor računaj na popravuli sam to se ti ne modi sej ti nov motor vn padu . Al pa nekam prim za motor in pozibaj z roko motor......lp