Stran 1 od 3

HYUNDAI Lantra poraba olja

Objavljeno: Če maj 11, 2006 8:12 pm
Napisal/-a mmatjaz
Živjo
Pred kratkim sem kupil Lantro 1.8 16v 100.000 km.
Naredil sem veliki servis jermeni filtri sveče itd. zdaj pa kontroliram porabo olja.
Uporabljam Castrol TXT pa se mi zdi da avto malo preveč olja pije, zanima me kolko je približno normalna poraba olja pri teh motorjih.
Naprimer če imam gladino olja nekje na polovici po pribljižno 500 km mestne vožnje pade skoraj na minimum, pomeni cca 0,5L.
hvala za vse odgovore

L.P.M.

Objavljeno: Če maj 11, 2006 8:15 pm
Napisal/-a TUNING_BOY
možno da so tefloni slabi al pa da maš tesnilo bol slabo! Poznamnekoga ki ma accenta pa nalije vsakih 700km 1l olja notr! Vzrok je pa tesnilo pa tefloni!

Objavljeno: Če maj 11, 2006 8:18 pm
Napisal/-a dirkač85
Hy.To da ti povem je malo prevelika poraba olja pa ne sam za te motorje ampak tudi za vse motorje.Men focus na 20000Km spije mogoč 1dcl olja kar je normalno.Veš ka je mogoče napa pri tem motorju,da je zračnost med valjem in batom malo večja kot pri ostalih motorjih in ti zato spije več olja ker ti olje pride v zgorevalni prostor in gre skozi izpuh ven.Mislim to je moje mišljenje ker smo se v šoli tudi tak učili.Lahka pa da ti kje spušča sam če bi ti bi to tak videl.Tak da mislim da je to.
Ajde uživaj pa boš videl kaj si drugi mislijo.

Objavljeno: Če maj 11, 2006 8:25 pm
Napisal/-a mmatjaz
Isto sem mislil samo se mi zdi čudno, da za avtom nič ne smrdi po olju niti če avto dolgo časa teče pod štantgasom in pol pohodiš gas naprimer, kar je značilno za težavo s tefloni ali obročki.

Objavljeno: Če maj 11, 2006 8:30 pm
Napisal/-a mmatjaz
Aja še to.
tesnilo pokrova ventilov je bilo menjano.
res pa je da je motor rahlo masten po zadnji srtani samo nevem ali je to še od prej ali pa še vedno kje drugje pušča.
Zato me zanima če ima še kdo mogoče tak avto in kolko vam olja pije

Objavljeno: Če maj 11, 2006 8:34 pm
Napisal/-a dirkač85
Hm sam sej ni mus vedno da smrdi kr olje zgori notr.To je zaj full teško ugotavljat sam jz si mislim da je to pa še če ti malo teče odzadaj pa še je to dodatna poraba lahko.To si jz mislim kaj je lahka.
No sj boš videl.

Objavljeno: Če maj 11, 2006 9:15 pm
Napisal/-a RedBull™
Ti korejci znajo biti problem. Zna biti,da ni problem samo v teflonih,ampak tudi v obrabljenosti steblov ventilov,ali pa vodilov.

Objavljeno: Če maj 11, 2006 9:18 pm
Napisal/-a QICKSILVER®
Hehe tko je men sonata let.99 isto pije olje ko nor samo to so neunicljivi motorji samo redno olje kontrolirat!!! Za hyundai je to normalno

Objavljeno: Če maj 11, 2006 9:59 pm
Napisal/-a mmatjaz
no to je približno tak odgovor k sem ga rabil

Objavljeno: Če maj 11, 2006 10:41 pm
Napisal/-a INFINITI
Hyundaijevi motorji so precej zbirčni glede olja. Meni je coupe tudi požrl castrol txt zelo hitro. Na valvolinu mi pa laufa z zelo majhno porabo.
Glede olja res ni nič čudnega za naše korejce; le olje ki mu paše mu daj ;)

Objavljeno: Če maj 11, 2006 10:47 pm
Napisal/-a Mad
RedBull™ je napisal/-a:Ti korejci znajo biti problem. Zna biti,da ni problem samo v teflonih,ampak tudi v obrabljenosti steblov ventilov,ali pa vodilov.


...Res da malo več popijejo pa tudi stebla izpušnih ventilov gredo rada in vodila... drugače pa je vse drugo v redu malo bolj živo voziš kaj ? malo spusti nogo pa boš dajal pol manj olja ;)

Objavljeno: Če maj 11, 2006 11:59 pm
Napisal/-a Dario
To ti pije definitivno preveč!
Naša lantra ima prevoženih že 260k in še niso bili menjani tefloni niti tesnilo pokrova ventilov, čeprav slednje je odvisno od velik faktorjev in nebi smelo povzročati tolikšne porabe olja.
Če tiščiš lantro mrzlo, ti pa zna spit kar precej.
Sicer naši dotočimo mogoče kak 1l na 12k prevoženih
Je pa res da z valvoline oljem, porabi bistveno manj!
Pri mojem accentu pa glih obratno ;)
Tak da prvo probaj menjat olje za kako drugo?
Lp

Objavljeno: Pe maj 12, 2006 6:23 pm
Napisal/-a mmatjaz
Me veseli da ste se oglasili lastniki hyundajev, da lahko malo primerjamo.
meni se je poraba olja takoj zdela sumljiva. imel sem že kar nekaj avtov pa noben ni tolko olja pil razen mini L.71 ki je imel kak miljon kilometrov pred generalno :) .

No kot sem rekel tesnilo pokrova ventilov sem zamenjal ker je puščalo in je motor po zadnji strani masten zdaj pa ko je tesnilo novo pa ne vem ali še kje teče ali preprosto tolk olja pije. če še kje pušča bom videl v kratkem ko bo začelo spodaj ven tečt :), če so pa tefloni, ventili ali ležišča pa je verjetn tako al tko predrago za rihtat. Definitivno pa bom probal drugo olje.
Drugače pa nimam nevem kako težke noge in avta nikoli ne tiščim mrzlega

Objavljeno: Pe maj 12, 2006 9:15 pm
Napisal/-a doo
No še moja izkušnja . Lastnik Lantre sem približno štiri mesece, enak motor kot tvoj,karavan izvedba.Tudi meni ga je požrlo tam pri tisoč, tisoč petsto km. okoli pol litra pa tudi več.No po opravljenem servisu pa se je stanje stoprocentno izboljšalo. Poraba se je za polovico zmanjšala.Prejšnje olje je bilo Valvoline navadno,jaz pa sem dal Valvoline dura b. liter tam okoli dva tisoč.No toliko o moji izkušnji s porabo olja pri Lantri. Ja prevoženih pa ima 130.000 km. Lp

Objavljeno: So maj 13, 2006 5:30 am
Napisal/-a QICKSILVER®
Samo trgaj pa crkne nov motor not pa je :) hehe ewo men isto zacel neki ropotat:) pravjo da so ventili,droncniki da mi je su mosticek pod odmicno gredjo :) hehe ma nj je samo not masino od coupeja FX pa deri :)

Objavljeno: Ne maj 14, 2006 11:39 am
Napisal/-a mmatjaz
DOO

zanima me kaj je bilo delano ob servisu

ali si menjal teflone itd in kolko te je to koštalo ali kaj je bilo delano.

Objavljeno: Ne maj 14, 2006 11:43 am
Napisal/-a cliopowerV6
Sam sem imel Hyundai coupeja in enake tezave to je Hyundai problem poraba goriva in olja dobre masince vendar potrebne olja in bencina ;) ni druge resitve kot ta motor steraj do konca potem pa drug motor ker ni vredno vlagat v tak avto pac moje misljenje :D :D

Objavljeno: Ne maj 14, 2006 11:52 am
Napisal/-a mmatjaz
Že že ampak motor ima ravnokar narejen veliki servis in glede nato da so to kr kvalitetni motorji pomeni da bo še kar nekaj časa delal zdaj jih ima 100.000.
Potem najbolje da kupim kar SOD olja TXT pa ga mam na rezervi za nekaj kilometrov pa bo :D .
Pa nevem kako je tole kej zaradi tehničnega zadah pa to.

Objavljeno: Ne maj 14, 2006 12:44 pm
Napisal/-a Evan
RedBull™ je napisal/-a:Ti korejci znajo biti problem. Zna biti,da ni problem samo v teflonih,ampak tudi v obrabljenosti steblov ventilov,ali pa vodilov.



NISEM slepi zascitnik Hyundaia (ali katerekoli druge znamke), ampak bi prosil, da se skušamo izogibati nekim splošnim, kar tako počez ocenam, prosim.

Torej, nekateri motorji enostavno "pijejo" (beri: rabijo) več olja; kot sem že omenil v enem izmed prejšnjih postov o Hyundai, povem še tukaj; imel sem Lantro 1.6 in 1.8 in, da, 1.8 rabi malo več olja, zasnova motorja pač, je pa tudi dosti izbirčen glede olja; pri nekem rabi več, pri drug znamki pa manj, kot je nekdo že omenil. Tako pač je; ni pa to nič narobe z motorjem, sploh pa (za našega Korejskega nejevernega Tomaža) je kar dosti motorjev (ne samo Korejskih), ki rabijo malo več olja; npr. če ste pred leti kupovali najmočnejšega renaulta 19, ste zraven - če se prav spomnim -dobili dodatno olje. Prosim, da forumovce, ki so imali tak avto popravijo mojo trditev.

Toliko o tem.

Objavljeno: Ne maj 14, 2006 1:52 pm
Napisal/-a mmatjaz
Evan
Kot sem že prej opazil si zelo dobro poučen o teh avtih in se ti zahvaljujem za tvoja mnenja. Zanima me katero olje priporočaš kot alternativo za moj primer 1.8 16v, trenutno uporabljam castrol TXT 5, 40 softtec.
To, da nekateri motorji pač pijejo malo več olja vem hotel sem samo primerjavo kolk žre drugim lastnikom lanter.
To je moj prvi Hyundai in moram reč da sem z avtom v kompletu zelo zadovoljen in je super avto za svoj denar kapo dol korejcem.