Stran 1 od 1
Napaka menjalnika
Objavljeno: Pe maj 19, 2006 6:47 pm
Napisal/-a opelčk
Imam, težavo z avtomatskem menjalnikom.Zadeva je sicer taka, da mi po nekaj km kar sam prestavlja ali pa se sploh ne da prestaviti.Na enem servisu so dejali da je težava v računalniku menjalnika.Na servisu , ker pa je avto sedaj so ugotovli , da računalnik v menjalniku ne deluje pravilno zaradi različnih dimenzi gum ,ki sem jih pred kratkim zamenjal.
Spredaj imam namreč 215/45/17 zadaj pa 215/50/17.
Sedaj me pa zanima, če kdo mogoče ve ali je res možno ,da računalnik menjalnika ne deluje zaradi različne višine pnevmatike.( baje , ker ima avto aktivno podvozje)[/b]
Objavljeno: Pe maj 19, 2006 7:02 pm
Napisal/-a dobek
ne zaradi visine gume, ampak kotalnega obsega
a je mogoce stalni 4kolesni pogon?
Objavljeno: Pe maj 19, 2006 7:55 pm
Napisal/-a Mate
Če se je to pojavilo, ko si zamenjal gume je razlog očiten.
Tudi sicer, bi to znal bit razlog, ker računalnik meri hitrost vseh 4 gum in potem te podatke uporablja za regulacijo ABSa, ASRa, ESPja, 4-kolesnega pogona, menjalnika, ... In je potem čist zmešan, ker ne ve, kako hitro se res premika in "misli" da ga čudno odnaša oz. da sprednje gume malenkostno zdrsujejo.
Podobno sem opazil pri sebi pri Golfu IV brez 4 kolesnega pogona a z ASRom. Če grem skoz ovinek in zategnem ročno, da zadnja kolesa zablokirajo, začne avto bremzat še sprednjo zunanjo gumo, ker se glede nazadnja kolesa in sprednje notranje kolo vrti prehitro... na kratko, ASR ob teh pogojih "misli" da sprednje zunanje kolo koplje in ga zato bremza.
Objavljeno: Pe maj 19, 2006 8:02 pm
Napisal/-a opelčk
Ne avto ima pogon samo spredaj. Napaka se pa je pojavila kakšen teden po menjavi gum.
Objavljeno: So maj 20, 2006 3:42 pm
Napisal/-a BBoss
računalnik kontrolira vrtenje vseh koles neglede, da je pogon samo na prednji kolesi. Ker imaš različne dimenzije (obseg) gum in so prednje manjše se morajo za isto pot večkrat zavrteti kot zadnje.
Tako kot je že Mate napisal to računalnik zaznava kot rahlo spodrsavanje in temu primerno "motovili" z menjalnikom.
Zadevo boš rešil tako, da daš na vsa 4 kolesa enake dimenzije gum.

Objavljeno: So maj 20, 2006 7:40 pm
Napisal/-a sonček
BBoss je napisal/-a:računalnik kontrolira vrtenje vseh koles neglede, da je pogon samo na prednji kolesi. Ker imaš različne dimenzije (obseg) gum in so prednje manjše se morajo za isto pot večkrat zavrteti kot zadnje.
Tako kot je že Mate napisal to računalnik zaznava kot rahlo spodrsavanje in temu primerno "motovili" z menjalnikom.
Zadevo boš rešil tako, da daš na vsa 4 kolesa enake dimenzije gum.

k sm jest bil v enem salonu v lj. sem vidu da ma avto spredaj manjše dimenzije kot zadaj (mercedes-avtomatic), ...
lp
Objavljeno: So maj 20, 2006 9:14 pm
Napisal/-a Mate
Razlika je, če je avto prirejen za tako konfiguracijo ali pa če se to zgodi "slučajno". Poleg tega dvomim, da je bila opazna razlika v obsegu gume, kar je verjetno tudi zakonsko sporno, ampak samo v širini gume. Veliko RWD avtomobilov ima zadaj širše gume kot spredaj (BMWji, Porscheji, ...) Kljub temu, da so gume širše pa nimajo večjega premera.
Objavljeno: So maj 20, 2006 9:52 pm
Napisal/-a lost1
Mate je napisal/-a:Razlika je, če je avto prirejen za tako konfiguracijo ali pa če se to zgodi "slučajno". Poleg tega dvomim, da je bila opazna razlika v obsegu gume, kar je verjetno tudi zakonsko sporno, ampak samo v širini gume. Veliko RWD avtomobilov ima zadaj širše gume kot spredaj (BMWji, Porscheji, ...) Kljub temu, da so gume širše pa nimajo večjega premera.
Pa ti sploh ves kaj govoris?
Ce je guma dimenzij 215 45 , potem to pomeni da je visina te gume 45% od 215, ce je pa dimenzija 235 45 , je pa to 45% od 235 .
Torej je razlika med prednjimi in zadnjimi gumami,ker je tako ze proizvajalec predvidel in so tudi tako homologirane dimenzije ( z razlogom, ne samo zaradi policaja).
Objavljeno: Ne maj 21, 2006 5:52 pm
Napisal/-a cruiser1
Tudi jaz mislim ,da so krive različne dimenzije gum. Računalniki pač!! zemraj so bolj pametni od nas!