Stran 1 od 2
Vectra Cuka - 2.0 16V motor l. 97
Objavljeno: So maj 20, 2006 9:48 pm
Napisal/-a lost1
Torej motor je 2.0 16V X20XEV 1997 Vectra B.
Menjane so bile svečke in bencinski filter.Ociscen je bil tudi motorcek prostega teka in loputa ( koliko se pač z vrha pride).
Danes sem se probal druge kable dat gor za test,ampak razlike ni bilo.
Problem je pa v tem, da ce ti pohods gas,sploh ce ga bolj na hitro, avto trokira oz se zaletava ali kako nej povem.
Bencinska pumpa je bila menjana pred 7 meseci, pa zadnjic k smo svecke menjal so bile bele barve ( baje to pomeni da je premalo bencina; lahko kdo potrdi? ).
U glavnem avto cuka, lahko se peljes normalno in k pohods gas npr. da bi spelu hitr, kr cukne in pol potegne, ali pa na AC pohods gas in cuka oz "skače", pa tudi na obicajnih cestah, nobeno divjanje ali kej podobnega.
Zdele sm mal probavu in pri prizganem avtu lahko potegnem vn 2 ali pa 3ji kabel od sveck ( torej srednje dva,seveda ne istocasno,vsaj probal nisem istocasno) in se delovanje motorja ne spremeni v prostem teku
Any idea ???
Objavljeno: So maj 20, 2006 9:56 pm
Napisal/-a marko01
benz pumpa, premalo zraka-zracni filter, filter za bencin drugega dvomim da bi blo kaj

Objavljeno: So maj 20, 2006 10:16 pm
Napisal/-a tony1
Prvi vzrok za cukanje so vedno vžigalni kabli (ti so lahko vzrok tudi, ko cukanje ni konstantno in se npr. pojavlja le pri hladnem motorju).
Kolega, npr. je imel že vse leto težave z občasnim cukanjem, pa je šele menjava kablov rešila težavo...
Praviš, da si že probal ene kable... Si sigurno, da so bili čisto ok?
Objavljeno: So maj 20, 2006 11:07 pm
Napisal/-a Mad
...Če ni bilo spremembe ko si potegnil kable dol z druge ali tretje svečke je to vzrok - prebijajo ti ...
Objavljeno: Ne maj 21, 2006 9:51 am
Napisal/-a marko01
jap kabli so ziher

Objavljeno: Ne maj 21, 2006 10:56 am
Napisal/-a lost1
Kable sem vzel v trgovini in sel sprobat gor na parkirisce in ni bilo razlike.Seveda sem jih potem lahko vrnil nazaj.
Cukanje se pozna bolj pri toplem avtu kot pri mrzlem,saj po spomninu bi tako rekel.
Filter za zrak lahko vzamem tudi stran in je neprimerno delovanje motorja vseeno (sem ravno vceraj probal na dvoriscu brez filtra, pa brez lmm-ja, pa ni bilo nic bols.)
Objavljeno: Ne maj 21, 2006 11:08 am
Napisal/-a Mad
lost1 je napisal/-a:Kable sem vzel v trgovini in sel sprobat gor na parkirisce in ni bilo razlike.Seveda sem jih potem lahko vrnil nazaj.
Cukanje se pozna bolj pri toplem avtu kot pri mrzlem,saj po spomninu bi tako rekel.
Filter za zrak lahko vzamem tudi stran in je neprimerno delovanje motorja vseeno (sem ravno vceraj probal na dvoriscu brez filtra, pa brez lmm-ja, pa ni bilo nic bols.)
Pojdi izmeriti pritisk goriva ... lahko imaš premajhno dobavo... pa lambdo sondo bi tudi lahko pogledal pa tudi se je že zgodilo da so se prekati srednjega lonca prežgali in zaprli pot plinom ... Kaj na računalniku ti nič ne pokaže oz. - si ga testiral z testerjem? L.p. Mad
Objavljeno: Ne maj 21, 2006 12:39 pm
Napisal/-a lost1
Pritisk goriva ob kontaktu je 4 bar-e, med voznjo nisem mogel se izmeriti ker ni nastavka bilo.
Po testerju kaze lambda OK,je avto skoraj vec na testerju kot brez testerja, se dobro da je zastonj
Mozno da je tudi izpuh kriv, zato gruntam da bi spodaj ko se iz 2 cevi zdruzi v eno, da bi odsravfal stran in poskusil,samo me skrbi da nebo kej cudno lavfal ker bo premalo izpuha.Vem da bo glasen,to ni panike,samo vseeno nevem ce bo tek motorja normalen ali ne ( v primeru da je bila tukaj napaka).
Objavljeno: Ne maj 21, 2006 1:41 pm
Napisal/-a Mad
lost1 je napisal/-a:Pritisk goriva ob kontaktu je 4 bar-e, med voznjo nisem mogel se izmeriti ker ni nastavka bilo.
Po testerju kaze lambda OK,je avto skoraj vec na testerju kot brez testerja, se dobro da je zastonj
Mozno da je tudi izpuh kriv, zato gruntam da bi spodaj ko se iz 2 cevi zdruzi v eno, da bi odsravfal stran in poskusil,samo me skrbi da nebo kej cudno lavfal ker bo premalo izpuha.Vem da bo glasen,to ni panike,samo vseeno nevem ce bo tek motorja normalen ali ne ( v primeru da je bila tukaj napaka).
Na 4 bar je nastavljen pritisk? pa pri menjavi(ko spustiš med menjavo plin) ti nič ne strelja auspuh? Jaz sem pri moji Vektri povečal pritisk na 2.75 Bar kako imaš ti 4 ?
Objavljeno: Ne maj 21, 2006 3:23 pm
Napisal/-a lost1
Preberi kaj pisem.
Rekel sem da je 4 bare ko das kontakt.Torej se nabere pritisk in ni takega pritiska med voznjo, med voznjo pa nisem mogu sprobat pritiska ker nimam nastavka.
Pa tut je razlika ali meris pritisk na tisti cevi ki pride do "razdelilca" ali od tam naprej ki gre do šob.
Pumpa ima mislm da 3 bare pritiska po deklaraciji,kolk je pa realno pa nevem.
Objavljeno: Ne maj 21, 2006 9:23 pm
Napisal/-a Mad
lost1 je napisal/-a:Preberi kaj pisem.
Rekel sem da je 4 bare ko das kontakt.Torej se nabere pritisk in ni takega pritiska med voznjo, med voznjo pa nisem mogu sprobat pritiska ker nimam nastavka.
Pa tut je razlika ali meris pritisk na tisti cevi ki pride do "razdelilca" ali od tam naprej ki gre do šob.
Pumpa ima mislm da 3 bare pritiska po deklaraciji,kolk je pa realno pa nevem.
Meni se zdi da je bilo 1.8 ... bilo pa je to 6 let od tega... tako da se ne spomnem - ne trdim ... Če vzameš dol cev bo imel dovolj kontrapritiska za katalizatorjem ... pred raje ne deloval bo pa skoraj enako.... Če ni obremenjen ne bo pokazal... mogoče bo malo pokal...
Objavljeno: Ne maj 21, 2006 9:59 pm
Napisal/-a Maxx
Če sem prav razumel avto dela po 2-3 v prostem teku,pri Vectah kot sem zasledil je ponavadi kriv senzor obratov ki pomoje istočasno meri predvžig.Sam na testerju bi ga gotovo izpisal,vsaj pomoje tko da

ops:
Objavljeno: Ne maj 21, 2006 10:12 pm
Napisal/-a Mad
Maxx je napisal/-a:Če sem prav razumel avto dela po 2-3 v prostem teku,pri Vectah kot sem zasledil je ponavadi kriv senzor obratov ki pomoje istočasno meri predvžig.Sam na testerju bi ga gotovo izpisal,vsaj pomoje tko da

ops:
Možno...mene je en avto jebal tako, ker je bil nizek in sem z njim nasedal on pa je imel sondo odspodaj ... ena žica od sonde me je zajebavala pa ne pri sondi ... naprej od nje in nisem pogruntal kaj je ker je to delalo samo včasih ... ena žička je bila prekinjena in od časa do časa je izgubljal moč in zajebaval (ni imela stika) ... pol smo slučajno videli enkrat ko smo avto dvignili eno majhno zarezo na zaščiti, prevezali žičko in motor je delal brez problema dokler avto ni menjal lastnika... L.p. Mad
Objavljeno: Po maj 22, 2006 11:43 am
Napisal/-a BBoss
jaz pa stavim na vžigalne tuljave... če je tuljava slaba ne daje tako močne iskre in ko ti zahodiš gas zalije izgorevalno komoro z bencinom in če iskra ni dovolj močna samo prebije preko bencina in ga ne vžge zato avto kolcne.
lahko pa je problem tudi v neustreznem razmaku na anodi svečke
Objavljeno: Po maj 22, 2006 1:22 pm
Napisal/-a lost1
Svecke so nove.Ampak so pa stare svecke bile bolj bele barve, tko da je zgleda mal prevroce tam notr.Ni to pomanjkanje bencina?
No sej tole vizgalno tuljavo ( k grejo kabli od sveck gor) bom probu dobit eno nekje pa zamenat in da vidm ce bo kej razlike.
Rad bi samo ze nasel napako,da vem kaj menjati.

Objavljeno: Po maj 22, 2006 10:18 pm
Napisal/-a Mad
lost1 je napisal/-a:Svecke so nove.Ampak so pa stare svecke bile bolj bele barve, tko da je zgleda mal prevroce tam notr.Ni to pomanjkanje bencina?
No sej tole vizgalno tuljavo ( k grejo kabli od sveck gor) bom probu dobit eno nekje pa zamenat in da vidm ce bo kej razlike.
Rad bi samo ze nasel napako,da vem kaj menjati.


no bele svečke lahko ti daje preveč predvžiga ali pa si premaknil jermen za pol zoba... Kdaj si menjal jermen?
Re: Vectra Cuka - 2.0 16V motor l. 97
Objavljeno: To maj 23, 2006 6:38 am
Napisal/-a kartman
lost1 je napisal/-a:Torej motor je 2.0 16V X20XEV 1997 Vectra B.
U glavnem avto cuka, lahko se peljes normalno in k pohods gas npr. da bi spelu hitr, kr cukne in pol potegne, ali pa na AC pohods gas in cuka oz "skače", pa tudi na obicajnih cestah, nobeno divjanje ali kej podobnega.
Any idea ???
pri moji (x20xev) je bila za ta simptom kriva vžigalna tuljava ni pa za izključit možnost, da ti kakšen kabel prebija.
glede na to da si menjal svečke - si kupil original? Oče od kolega je kupil kao ekvivalentne na vectri 1.6 in avto ni šow nikamor, pil pa je od 10-12L... problem je rešil šele z original svečkami. Sam sicer uporabljam bosch in ni bilo nikoli problemov.
Poskusi zmerit prevodnost in upornost kablov : če se prav spomnem bi morala upornost it od 2 do 5K (od najkrajšega do najdaljšega) če se prav spomnem....
Objavljeno: To maj 23, 2006 7:30 am
Napisal/-a lost1
Mad je napisal/-a:lost1 je napisal/-a:Svecke so nove.Ampak so pa stare svecke bile bolj bele barve, tko da je zgleda mal prevroce tam notr.Ni to pomanjkanje bencina?
No sej tole vizgalno tuljavo ( k grejo kabli od sveck gor) bom probu dobit eno nekje pa zamenat in da vidm ce bo kej razlike.
Rad bi samo ze nasel napako,da vem kaj menjati.


no bele svečke lahko ti daje preveč predvžiga ali pa si premaknil jermen za pol zoba... Kdaj si menjal jermen?
Ni bil

ops: , ga bo treba zdele v kratkem.
Re: Vectra Cuka - 2.0 16V motor l. 97
Objavljeno: To maj 23, 2006 7:32 am
Napisal/-a lost1
kartman je napisal/-a:lost1 je napisal/-a:Torej motor je 2.0 16V X20XEV 1997 Vectra B.
U glavnem avto cuka, lahko se peljes normalno in k pohods gas npr. da bi spelu hitr, kr cukne in pol potegne, ali pa na AC pohods gas in cuka oz "skače", pa tudi na obicajnih cestah, nobeno divjanje ali kej podobnega.
Any idea ???
pri moji (x20xev) je bila za ta simptom kriva vžigalna tuljava ni pa za izključit možnost, da ti kakšen kabel prebija.
glede na to da si menjal svečke - si kupil original? Oče od kolega je kupil kao ekvivalentne na vectri 1.6 in avto ni šow nikamor, pil pa je od 10-12L... problem je rešil šele z original svečkami. Sam sicer uporabljam bosch in ni bilo nikoli problemov.
Poskusi zmerit prevodnost in upornost kablov : če se prav spomnem bi morala upornost it od 2 do 5K (od najkrajšega do najdaljšega) če se prav spomnem....
Danes bom verjetno sprobal se drugo vzigalno tuljavo, samo tole mi lahko poves, kje pomeris upornost kablov? Lahko to tut sam doma z instrumentom?Upornosti nisem res nikol rabil se merit,ampak instrument pa to zagotovo podpira.
Objavljeno: To maj 23, 2006 8:38 pm
Napisal/-a lost1
Fantje , avto dela k urca
Krivec je bila vzigalna tuljava, kupil danes novo na avtotehni in mir.
Pa se za info,rabljena preko oglasnika stane 20k!!! Mene je prisla original nova 17k, pa se garancija je !!
Mater jim j***m kok hocjo sluzt.