Stran 1 od 1
Diski.... ploščice..... neki kar se ne bo pregreval?
Objavljeno: Ne maj 21, 2006 8:36 pm
Napisal/-a lisko
Torej na mojo petkico bi rad nekak porihtal bolj športne ali pa bolš povedan, bolj učinkovite zavore....
Ker mi gre že enostavn na falus da po dveh km ovinkaste ceste ali začne vse smrdet ali pa v petem ovinku že tiščim na bremzo ko butl....Čeprav se boste zdej smejal.... kao dizl kaj te zmore.... dol po bregu ( z rogle) ali pa ko se je treba ustavt pa rabiš bremze....
Sicer sem že lan dal gor nove diske ampak original.... pa nove ploščice.... po par tisoč km je blo isto..... zaj pa mam tega dost. Se dobi sploh kaj za navdno petko? KEr od GTT je zlo zlo težk dobit komplet diske pa cilindre....
Najraj bi pa neki narezanga.
Objavljeno: Ne maj 21, 2006 8:41 pm
Napisal/-a Damjan19
na rk.com prodaja eden čeljusti od gt za 10 jurjev...
če ti ni odveč tok dat daj, pol pa maš šus :P
Objavljeno: Ne maj 21, 2006 8:56 pm
Napisal/-a lisko
Maš kak kontakt od njega al pa kaj? ker jaz ne najdem...... lahk tud privat.
Objavljeno: Ne maj 21, 2006 9:14 pm
Napisal/-a Damjan19
pod prodam, bolj star oglas je
neki matijagt al neki takega, ne da se mi it gledat
Objavljeno: Ne maj 21, 2006 9:35 pm
Napisal/-a Mad
Damjan19 je napisal/-a:pod prodam, bolj star oglas je
neki matijagt al neki takega, ne da se mi it gledat
R - 19 16v je imel iste čeljusti in diske kot R 5 GTT ... ne vem pa če gre gor na tvoje pesto, ker nisem nikoli probal... sicer pa lahko daš od bilokaterega avta gor hlajene samo moraš dati narediti vmesnik - distančnik z katerim dobiš pravi odmik od peste... da bo ploščica sedla pravilno na površino diska... in centrirni obroč če je prevelika naležna luknja daš še tam en distančnik - podložko... L.p. Mad ...
Objavljeno: Po maj 22, 2006 10:17 am
Napisal/-a Pero
a nebi bilo najceneje da prvo kompletno zamenjaš zavorno olje z DOT4 ?
pa če maš radkape jih snami.
Objavljeno: Po maj 22, 2006 2:10 pm
Napisal/-a RedBull™
Kaj,a ti zdaj misliš,da ima vodo notri

Objavljeno: Po maj 22, 2006 9:05 pm
Napisal/-a lisko
Pero je napisal/-a:a nebi bilo najceneje da prvo kompletno zamenjaš zavorno olje z DOT4 ?
pa če maš radkape jih snami.
Heheh kaj misliš da sem od včer?:D olje je menjano blo lani komplet z zavornim sistemom ( ko sem dal gor nove original diske. Gor so pa litke.... 5 krake tko da lufta ma u vsakem primeru dost.
Objavljeno: Po maj 22, 2006 10:10 pm
Napisal/-a Mad
lisko je napisal/-a:Pero je napisal/-a:a nebi bilo najceneje da prvo kompletno zamenjaš zavorno olje z DOT4 ?
pa če maš radkape jih snami.
Heheh kaj misliš da sem od včer?:D olje je menjano blo lani komplet z zavornim sistemom ( ko sem dal gor nove original diske. Gor so pa litke.... 5 krake tko da lufta ma u vsakem primeru dost.
Pokliči to številko - 041/685890 Elvis on ima vse zate ... R 19 16v diske peste roke...

Objavljeno: To maj 23, 2006 8:06 am
Napisal/-a Pero
lisko je napisal/-a:Pero je napisal/-a:a nebi bilo najceneje da prvo kompletno zamenjaš zavorno olje z DOT4 ?
pa če maš radkape jih snami.
Heheh kaj misliš da sem od včer?:D olje je menjano blo lani komplet z zavornim sistemom ( ko sem dal gor nove original diske. Gor so pa litke.... 5 krake tko da lufta ma u vsakem primeru dost.
če ti 4 ni dovolj, daj pa DOT5 notr'
Pa pojdi do Sinterja da ti nalepi kakšne hude obloge.
Po moje da če hočeš spremenit sprednje diske + čeljusti da je treba dat tudi ustrezne zadnje, pa še glavni cilinder z servotom... pa pri 700 kg teški petki mora jet tudi z original diski če je vse ostalo na nivoju.
Objavljeno: To maj 23, 2006 1:54 pm
Napisal/-a lisko
Pero je napisal/-a:lisko je napisal/-a:Pero je napisal/-a:a nebi bilo najceneje da prvo kompletno zamenjaš zavorno olje z DOT4 ?
pa če maš radkape jih snami.
Heheh kaj misliš da sem od včer?:D olje je menjano blo lani komplet z zavornim sistemom ( ko sem dal gor nove original diske. Gor so pa litke.... 5 krake tko da lufta ma u vsakem primeru dost.
če ti 4 ni dovolj, daj pa DOT5 notr'
Pa pojdi do Sinterja da ti nalepi kakšne hude obloge.
Po moje da če hočeš spremenit sprednje diske + čeljusti da je treba dat tudi ustrezne zadnje, pa še glavni cilinder z servotom... pa pri 700 kg teški petki mora jet tudi z original diski če je vse ostalo na nivoju.
Glavni cilinder itak ma servo.... mogoč se močnejšega ne bi branu.... drgač se pa prid pelat z mano po ovinkih boš hitr vidu da original le ni dovolj

Sej pravm... za nomalno vožnjo je dobro..... ko pa se začnejo ovinki in bregovi..... pa še sam tiščim na pedal prime pa skor več nič ne.
Objavljeno: To maj 23, 2006 5:12 pm
Napisal/-a Pero
Pri manjših hitrostih ti hlajenje diskov ne pomaga kaj veliko. Okoli koles mora biti konkreten prepih da se diski hladijo po sredini. Večji vpliv ima večja masa diska, pa se disk kasneje segreje.
Pri 700 in nekaj kg bi po moje morali biti navadni diski dovolj če je vse ostalo na hudem nivoju. Torej še huda tekočina in pakne ki ne popustijo tudi pri žarečih diskih, kar pa skoraj dvomim da dosežeš.
Glavni cilinder sem pa rekel zato ker ima R5T zadaj diske, torej se spremeni razmerje potrebnega pritiska med sprednjimi in zadnjimi bremzami. Dvomim da je isti za oba modela.
Objavljeno: To maj 23, 2006 5:24 pm
Napisal/-a Mad
To je isto kot nateg okoli nastavitve pri nižanju - hidravlika dela v vsakem primeru enako... kar se tiče diskov od petke pa imam isti problem pri R5 Expres 1.7 z 90KM benz ... pri 185 bremze pridejo bolj za opraviti tehnični ne daj bog da bi imel še kake 250 kg notri

Objavljeno: To maj 23, 2006 8:47 pm
Napisal/-a peroman
Nocem bit partybrejker, ampak petka ni za divjat. To je bol za do trgovine in nazaj. Pa za mamice iz naših hribov v sluzbo( pa že tle so golfi 2 zakon
Drugac pa: kake litke mas gor? Lahko da so preteske( ceprav so litke) in to pal mal tezje ustavt(zarat vrtilnega momenta) kot navadne.
Drugac pa

bremze so za pussy-e, gas do daske
lp,
Peter
Objavljeno: To maj 23, 2006 9:18 pm
Napisal/-a Neo32
lisko poslusej zej mojo zgodbo
tud jest sm na clijacu klel moje bremze, pa sm si ubodu celjusti od r5 turbo diske sm dal nove (okol 9k ploscice 6k) uglavnem vse je blo novo celjusti sm precistu namazal zadihtal nazaj, dam gor ok mal bolj je blo ampak se zmerej ni to to. Pr tastarih k mata 98 letnik to grab k svina pa brezas stalno lohka pa nobenga pregrevanja pa nic.
No uglavnem en tedn nazaj en tip na bolhi prodaja nov servoboben skupej z cilindrom (glavnim) za dobr dnar (5k) in glavnem jest to zamenjam antliftam zadevo dodam sveze olje in morm rec da je zej se pr men zacel grabt k svina, ne mors vrjet kolk zavorna sila vecja uglavnem zadeva trga, ce avto ne gre v plus hitr gre zej vsaj v minus.
Uglavnem takoj k sm zmontirov sm se su pelat v bohinj (ura bla okol 1 zutri, jebat ga svoj avto je zmerej zadnji na vrst za menjavo delov) bremzov sm k budala pa nc zavorni ucink isti kot na zacetku k so ble mrzle bremze, uglavnem zakon...
kar se pa tice celjusti pr clijacu pasejo sraub na sraub edin al si bos umislu distancnike al pa feltne z vecjim ET-jem ker celjust drajsa v feltno, sicer je razlike 2mm ampak, brez distancnika da kolo pride bl vn se kolo ne premakne, tko da prvo zamenjaj celjusti, dej gor nove diske pa ce mas kes si ubod ploscice k jih prodaja sinter, carbonske ploscice cena pa okol 15k
Objavljeno: Sr maj 24, 2006 7:55 am
Napisal/-a Pero
Mad je napisal/-a:To je isto kot nateg okoli nastavitve pri nižanju - hidravlika dela v vsakem primeru enako... kar se tiče diskov od petke pa imam isti problem pri R5 Expres 1.7 z 90KM benz ... pri 185 bremze pridejo bolj za opraviti tehnični ne daj bog da bi imel še kake 250 kg notri

Campus ima glavni cilinder 17,5
R5T pa če se ne motim 19
Objavljeno: Sr maj 24, 2006 1:15 pm
Napisal/-a Mad
Pero je napisal/-a:Mad je napisal/-a:To je isto kot nateg okoli nastavitve pri nižanju - hidravlika dela v vsakem primeru enako... kar se tiče diskov od petke pa imam isti problem pri R5 Expres 1.7 z 90KM benz ... pri 185 bremze pridejo bolj za opraviti tehnični ne daj bog da bi imel še kake 250 kg notri

Campus ima glavni cilinder 17,5
R5T pa če se ne motim 19
Kakega ima pa diesel?
Objavljeno: Sr maj 24, 2006 2:23 pm
Napisal/-a lisko
Mad sem klicu onga ko si mi dal cifro...... nima kaj od tega.....
NEo32.... če bi bla fora u glavnem cilindru pol že na začetk neb zgrabl kot je treba.... tko pa recimo prva dva tri ovinke še zagrab..... al pa prvo ko stisneš te zalima..... pol ko pa bremzaš mal dlje pa še samo ruži pa trese prime pa skor nič več. Pa disko niso zveziti ker sem jih preverju...... se prav dobesedno se pregreje vse skupi.
Objavljeno: Sr maj 24, 2006 3:26 pm
Napisal/-a Pero
lisko je napisal/-a:Mad sem klicu onga ko si mi dal cifro...... nima kaj od tega.....
NEo32.... če bi bla fora u glavnem cilindru pol že na začetk neb zgrabl kot je treba.... tko pa recimo prva dva tri ovinke še zagrab..... al pa prvo ko stisneš te zalima..... pol ko pa bremzaš mal dlje pa še samo ruži pa trese prime pa skor nič več. Pa disko niso zveziti ker sem jih preverju...... se prav dobesedno se pregreje vse skupi.
prejle pa nisi povedal da ti trese ko se segrejejo!!!
Torej so diski zviti. To se ne vidi ko so hladni, ampak pri močnem segrevanju jih krivi = slabše bremzanje.
Kolikor vem ima R5 3 vrste diskov
238x8,2 - to so navadna j***a ki se krivijo - če imaš to jih zamenjaj z debelejšimi (+ čeljusti)
283x12 - OK
237,7x20 - hlajene, za modele ki imajo zadaj diske.
pa še enkrat: pri bremzanju se z trenjem povečuje temperatura diskov in ploščic. Temperatura iz ploščic gre pa naprej na zavorno tekočino.
Če imaš slabe ploščice in slabo tekočino ti nobeni diski ne pomagajo - 1/2 energije gre tako ali tako v ploščice. Pakne bodo opravile isto dela = segrele se bodo v praktično podobnem času.
Kupi hude pakne, razstavi in zamenjaj gumice, zamenjaj gumjaste cevi in nali dobro tekočino iz posode ki je bila prej tovarniško zaprta.