Stran 1 od 1
problem fiat bravo
Objavljeno: Po maj 22, 2006 6:23 pm
Napisal/-a sewer
živjo, zanima me ce kateremu ki ima fiat bravota, padajo obrati v prostem teku??vcasih bolj, vcasih manj...vcasih pa tudi toliko da se avto ugasne. prosim za kaksno informacijo
hvala
lp
Objavljeno: Po maj 22, 2006 6:26 pm
Napisal/-a Salieri
mogoče motorček prostega teka?
pridi na
www.fiat-klub.si ... nekaj ljudi, ki se fajn spoznajo
Objavljeno: Po maj 22, 2006 6:37 pm
Napisal/-a sewer
motorček je bil že manjan, menjana elektrika, potem so mi na servisu odklopili dovod bencina pa ga priklopili na eno tekocino, ki naj bi vse skup prečistla, pa še vedno nič.mogoče napaka računalnika??
hvala
lp
Objavljeno: Po maj 22, 2006 7:29 pm
Napisal/-a maniaxxx
kabli mejbi? a si resetiral racunalnik po menjavi vsega? filter za gorivo?..če maš možnost ga pelj na računalnik prklopt
Objavljeno: Po maj 22, 2006 7:38 pm
Napisal/-a sewer
ko je avto priklopljen na računalnik ni pokazalo nobene napake...in to me najbol bega
filter je ok-preverjeno.
res cudna zadeva. a je mozno da z odklopom akomulatorja za 15-20 minut resetiram računalnik avta? hvala lp
Objavljeno: Po maj 22, 2006 9:23 pm
Napisal/-a čare
očist ventil prostega teka oz. poglej potenciometer položaja lopute če je 1.4
Objavljeno: To maj 23, 2006 6:42 am
Napisal/-a Firediver
Sicer samo ugibam ampak..
a imaš mogoče kakšno gumi podtlačno cev že preperelo, da ti vleče zrak noter - te napake ti računalnik ne bo pokazal, tud na cevi se bo bolj težko videlo..
Objavljeno: To maj 23, 2006 7:42 am
Napisal/-a GM
Men dela isto, samo ne vedno. Je pa 1.6 16V l2000 (po prenovitvi)
Enkrat smo ga priklopil na računalnik, pa je bilo vse v redu (je tud čist normalno delu).
Men so tud rekl da je motorček, sam ga še nism menu ker je malo drag (je potrebno menjat komplet grlo - 100kSit)
A ti si ga prklopu ko so obrati nihal?
Katero mašino imaš?
lp, Grega
Objavljeno: To maj 23, 2006 7:47 am
Napisal/-a GM
še neki sm pozabu.
Men se to dogaja samo poleti, pozim je pa vredu.
Pa če klima laufa al pa ventilator (da je alternator bolj obremenjen) zna tud ugasnt.
Drgač sm se pa navadu da k bremzam pohodm sklopko šele pod 1000 obrati pa ga laži ujame da ne ugasne.
lp, Grega
Objavljeno: To maj 23, 2006 2:14 pm
Napisal/-a sewer
ja meni ga je priklopiv med tem ko je avto laufov, obrati so padal, masina se je tresla, racunalnik pa ni pokazov nč:)uceraj sm odklopiv akomulator za pol ure, dons mi pa kr dobr dela ze cel dan-vendar ne hvali dneva pred vecerom
drugace je masina 1.2 16v, letnik 00