Stran 1 od 1

Opel Corsa - prosim za nasvet

Objavljeno: Ne maj 28, 2006 11:13 am
Napisal/-a modrina
gre za avto opel corsa 1.3 cdti.
problem je sledeč: obrati pri minimalno dodanem plinu nihajo - tudi do 400 obratov. Tudi zvok motorja se spreminja.

Sreviser je trdil da bo napako odpravil z zamenjavo nove verzije programa, kar pa mu do danes enostavno ni uspelo.
Ker napake "nezna " popraviti sem od servisa dobil pisno izvedeniško mnenje citiram : motor reagira na vsako trenutno potrebno moč, vendar pri pogojih, ko turbo polnilec zagotovi zadosten tlak za polnjenje valjev. Kratkotrajno občasno nihanje valjev neobremenjenega motorja je torej posledica po krmilni elektroniki utravnavanja količine vbrizganega goriva ob trenutnem zračnem tlaku, ki ga regulira AGR ventil. Motor obravnavanega osebnega avtomobila torej deluje skladno s tovarniškimi normativi.Tukaj omenja kratkotrajno nihanje kar sploh ni res saj avto niha neprestano dokler mu držiš minimalno plin.
Da si boste lahko predstavljali, kako to izgelda si oglejte filmček

http://www.sendspace.com/file/5vla1p
Pri tem filmčku nisem dodajal nič gasa, ampak so obrati sami po sebi takole nihali.

prosim za nasvet kaj lahko storim, ker je avto v garanciji, na servisu me pa prepričujejo da ni napake in nič ne storijo. Sem se obrnil pa že na vse mogoče Oplove servise.
Lp

Objavljeno: Ne maj 28, 2006 11:22 am
Napisal/-a TUNING_BOY
Avto je v garanciji?! Pelji ga na pooblaščen servis, zahtevaj nadomestni avto in pa avto ti naj zrihtajo da bo deloval tak kot mora, sej je njihova dolžnost popravit nekaj kar je v garanciji! Ker če ti bo garancija potekla bojo pa takoj vedli kaj je narobe, samo da boš plačal!

Objavljeno: Ne maj 28, 2006 11:42 am
Napisal/-a modrina
avto je na servisu in oni trdijo da b ni napake.
P.S. dodal bi še video posnetek, če mi lahko kdo pove kako se ga doda na forum.
Hvala

Objavljeno: Ne maj 28, 2006 11:46 am
Napisal/-a TUNING_BOY
spodi ko klikneš odgovori se ti pol odpre pač tabela kjer vpišeš komentar, če tuki greš mal nižje sta spodi še dva kvadratka, pri prvemu piše datoteka in desno od tega brskaj... klikneš tisto in poiščeš kje imaš shranjen posnetek! Upam da se boš znajdu

Objavljeno: Ne maj 28, 2006 12:26 pm
Napisal/-a modrina
TUNING_BOY je napisal/-a:spodi ko klikneš odgovori se ti pol odpre pač tabela kjer vpišeš komentar, če tuki greš mal nižje sta spodi še dva kvadratka, pri prvemu piše datoteka in desno od tega brskaj... klikneš tisto in poiščeš kje imaš shranjen posnetek! Upam da se boš znajdu

pravi mi da MPG ni prava končnica posnetka za forum. Kaj naj storim?
LP

Objavljeno: Ne maj 28, 2006 3:03 pm
Napisal/-a RedBull™
Potem pa naloži semkaj http://www.sendspace.com/ ter na forum potem napiši link do tja.

Objavljeno: Po maj 29, 2006 9:51 am
Napisal/-a Rjuhar
Sicer nisem preprican, ampak mislim, da si se prvic srecal z elektronskim pedalom za gas in te je to zbegalo. Elektronsko pedalo za gas namrec deluje preko potenciometra in ne deluje tako lepo zvezno, kot pedalo na zajlo. Cisto mozno je, da v tem polozaju, ko das ti minimalni gas racunalnik ne ve, ali hoces dat gas, da bos speljal ali je kaj drugega razlog, da je pedal malenkost pritisnjen, kar se potem odraza v tem, da motor ne ve, ali bi delal pod obrati ali pod standgasom

Druga varianta, ki je prav tako povsem mogoca pa je, da ti je crknil potenciometer v pedalu za gas, saj je le to sibka tocka v sistemu in se zgodi, da zadeva preprosto crkne. Kolegu je (sicer pri Corsi 1.2 letnik 2001) ob udaru strele v blizini avta na avtocesti avto enostavno izgubil moc in ko se je ustavil je zadeva delala samo se pod standgasom ne glede na to, kaj je pocel s pedalom. Morda je v minimalni okvari, tako, da racunalnik niti ne zazna nepravilnega delovanja in jim na testerju nic ne pokaze.

Objavljeno: Po maj 29, 2006 5:49 pm
Napisal/-a modrina
Rjuhar je napisal/-a:Sicer nisem preprican, ampak mislim, da si se prvic srecal z elektronskim pedalom za gas in te je to zbegalo. Elektronsko pedalo za gas namrec deluje preko potenciometra in ne deluje tako lepo zvezno, kot pedalo na zajlo. Cisto mozno je, da v tem polozaju, ko das ti minimalni gas racunalnik ne ve, ali hoces dat gas, da bos speljal ali je kaj drugega razlog, da je pedal malenkost pritisnjen, kar se potem odraza v tem, da motor ne ve, ali bi delal pod obrati ali pod standgasom

Druga varianta, ki je prav tako povsem mogoca pa je, da ti je crknil potenciometer v pedalu za gas, saj je le to sibka tocka v sistemu in se zgodi, da zadeva preprosto crkne. Kolegu je (sicer pri Corsi 1.2 letnik 2001) ob udaru strele v blizini avta na avtocesti avto enostavno izgubil moc in ko se je ustavil je zadeva delala samo se pod standgasom ne glede na to, kaj je pocel s pedalom. Morda je v minimalni okvari, tako, da racunalnik niti ne zazna nepravilnega delovanja in jim na testerju nic ne pokaze.


Do sedaj mi je še vsak odgovoril, če te avto ne " uboga " da ti pri delno dodanem plinu ne drži obratov to ni v redu. Dogaja se mi namreč ko malo pritisnem na plin ni nič potem pa kar naenkrat skoči, kar je zelo nevarno še posebej če si v koloni.
Videl sem pa tudi, da ko je s testerja dodajal plin je motor lepo držal obrate.Probal sem na x corsi z istim motorjem in je obrate lepo držala tudi na minimumu.
Prosim mojstre da pokomentirajo, ko si ogledajo video posnetek.
LP

Objavljeno: To maj 30, 2006 2:49 pm
Napisal/-a modrina
No kje ste mojstri. Oglasite se.

Objavljeno: To maj 30, 2006 3:02 pm
Napisal/-a Dariooo
no sm prebral samo 1. stavek tvojega posta kje je problem...js mam 1.8gsi in sem imel isti problem in so mi tui rekli da je s programom na racunalniku narobe...in so mi dali nov program in en teden mi ni gorela lucka in pol se mi je zopet uzgala....problem pa je bil pr enem ventilu....skozi katerega gredo izspusni plini in se nahaja na izpusnem kolektorju....
evo sm ti dal slikco pa naj nekdo pove kko se temu tocno rece pa preveri ce je kej s tem narobe..
lP

Objavljeno: Ne jun 04, 2006 8:34 am
Napisal/-a modrina
Rjuhar je napisal/-a:Sicer nisem preprican, ampak mislim, da si se prvic srecal z elektronskim pedalom za gas in te je to zbegalo. Elektronsko pedalo za gas namrec deluje preko potenciometra in ne deluje tako lepo zvezno, kot pedalo na zajlo. Cisto mozno je, da v tem polozaju, ko das ti minimalni gas racunalnik ne ve, ali hoces dat gas, da bos speljal ali je kaj drugega razlog, da je pedal malenkost pritisnjen, kar se potem odraza v tem, da motor ne ve, ali bi delal pod obrati ali pod standgasom

Druga varianta, ki je prav tako povsem mogoca pa je, da ti je crknil potenciometer v pedalu za gas, saj je le to sibka tocka v sistemu in se zgodi, da zadeva preprosto crkne. Kolegu je (sicer pri Corsi 1.2 letnik 2001) ob udaru strele v blizini avta na avtocesti avto enostavno izgubil moc in ko se je ustavil je zadeva delala samo se pod standgasom ne glede na to, kaj je pocel s pedalom. Morda je v minimalni okvari, tako, da racunalnik niti ne zazna nepravilnega delovanja in jim na testerju nic ne pokaze.

To ne bo držalo , da sem se prvič srečal z elektronskim pedalom za plin saj uporabljam sam drug avto, ki ima vgrajen potenciometer že šest let pa mi kaj takega še ni naredil. Res pa je da ta avto ni iz oplove tovarne.
Samo to bi vprašall zakaj potem ko s testerja dodaja plin obrati ne nihajo.
Problem ki je povezan z nihanjem obratov pa je da avto ko počasi spelješ takoj ni nič potem pa včasih avto sunkovito pospeši kar pa je zelo nevarno, saj obrat skočijo za 200 obratov naenkrat. LP