Stran 1 od 2
Težave pri vžigu
Objavljeno: Če jun 01, 2006 8:44 pm
Napisal/-a Pudgar Uroš
Ima kdo kašno idejo, kaj je lahko pri avtu narobe (Opel Tigra), če pri vžigu dalj časa vergla, potem pa včasih vžge, drugič pa obrati zelo nizko nihajo, nakar avto ugasne. Ponovno ga je možno vžgati z dodajanjem gasa. Ko avto vžge, deluje normalno. Med vožnjo ne cuka, niti ne vgaša v prostem teku. Ko enkrat vže tudi prosti tek deluje normalno.
Hvala za nasvete,
Lp, U.
Objavljeno: Če jun 01, 2006 8:55 pm
Napisal/-a Drager
Svečke mogoče?
Pri mojem ax-u se je dogajalo popolnoma isto. Nisem menjal svečk, dokler ni prišlo do tega da sem ga verglau nekaj minut. Med vožnjo je delal normalno. Mogoče so res sveče.
Objavljeno: Če jun 01, 2006 9:33 pm
Napisal/-a čare
pri oplovih motorjih 1.4 16 V in 1.6 16V se zna sesalni kolektor in loputa gasa konkretno zabit zaradi prevelike porabe olja tko da to mal poglej
Objavljeno: Če jun 01, 2006 10:22 pm
Napisal/-a TUNING_BOY
Lahk pa tud akumulator kriv! Meu isti primer pa sm menjau pa je blo pol ok!
Objavljeno: Pe jun 02, 2006 8:09 pm
Napisal/-a Pudgar Uroš
Hvala vsem za odgovore, na koncu pa se je izkazalo, da je bila težava v tipalu temperature motorja.
Objavljeno: Pe jun 02, 2006 8:10 pm
Napisal/-a Pudgar Uroš
čare je napisal/-a:pri oplovih motorjih 1.4 16 V in 1.6 16V se zna sesalni kolektor in loputa gasa konkretno zabit zaradi prevelike porabe olja tko da to mal poglej
Se temu slučajno reče AGR ventil? Namreč tudi ta naj bi bil "zapacan" in ga bo potrebno menjati.
Lp, U.
Re: Težave pri vžigu
Objavljeno: So jun 03, 2006 4:31 pm
Napisal/-a Mijo666
Pudgar Uroš je napisal/-a:Ima kdo kašno idejo, kaj je lahko pri avtu narobe (Opel Tigra), če pri vžigu dalj časa vergla, potem pa včasih vžge, drugič pa obrati zelo nizko nihajo, nakar avto ugasne. Ponovno ga je možno vžgati z dodajanjem gasa. Ko avto vžge, deluje normalno. Med vožnjo ne cuka, niti ne vgaša v prostem teku. Ko enkrat vže tudi prosti tek deluje normalno.
Hvala za nasvete,
Lp, U.
Čisto isto se dogaja meni na Opel Vectri 2.0 GT

Objavljeno: So jun 03, 2006 5:36 pm
Napisal/-a fricko1
no da ne bom nove teme načenjau, bom kr na tej vprašau, če pa koga moti se mu oproščam. No Stvar je sledeča, podoben problem imam jaz, mam polota 1.4, in ko ga vžgem mi pol tkoj vgasne kot da ga zaduši, ne pomaga niti če dam gas, to se mi zgodi enih 7x nakar pa avto normalno vžge. Včasih mi prej vžge če ga vžgem z gasom.
Hvala za odgovore.
Lp Fricko
Objavljeno: So jun 03, 2006 7:12 pm
Napisal/-a ktmjurca
Pri teh polotih je ob takih simptomih fora ponavadi v tem da računalnik ne prebere dobro kode z ključa. Za potrditev moje hipoteze je potreben priklop na tester.
Objavljeno: So jun 03, 2006 8:05 pm
Napisal/-a sonček
fricko1 je napisal/-a:no da ne bom nove teme načenjau, bom kr na tej vprašau, če pa koga moti se mu oproščam. No Stvar je sledeča, podoben problem imam jaz, mam polota 1.4, in ko ga vžgem mi pol tkoj vgasne kot da ga zaduši, ne pomaga niti če dam gas, to se mi zgodi enih 7x nakar pa avto normalno vžge. Včasih mi prej vžge če ga vžgem z gasom.
Hvala za odgovore.
Lp Fricko
Mogoče boš moral menat tam ko pride ključ za vžig not ene magnetke pa ne vem no čist na pamet ker ma brat polorta in je mogu menat to.....več drugi
Re: Težave pri vžigu
Objavljeno: So jun 03, 2006 10:20 pm
Napisal/-a Pudgar Uroš
Mijo666 je napisal/-a:Pudgar Uroš je napisal/-a:Ima kdo kašno idejo, kaj je lahko pri avtu narobe (Opel Tigra), če pri vžigu dalj časa vergla, potem pa včasih vžge, drugič pa obrati zelo nizko nihajo, nakar avto ugasne. Ponovno ga je možno vžgati z dodajanjem gasa. Ko avto vžge, deluje normalno. Med vožnjo ne cuka, niti ne vgaša v prostem teku. Ko enkrat vže tudi prosti tek deluje normalno.
Hvala za nasvete,
Lp, U.
Čisto isto se dogaja meni na Opel Vectri 2.0 GT

Zgoraj sem že napisal, da je bil na tigri slab senzor temperature motorja. Podajal je napačne informacije pumpi zaradi česar avto ni dobil dovolj goriva. Mogoče gre pri tebi za isto stvar. Popravilo je v tem primeru dokaj poceni, senzor stane 3k in niti ena ura dela ni potrebna. Če pa je res to krivo se pa vidi ob priklopu na računalnik.
Lp, U.
Objavljeno: Ne jun 04, 2006 1:53 pm
Napisal/-a fricko1
no pa tnx, bom pogledau če je res to krivo.
Objavljeno: Ne jun 04, 2006 3:02 pm
Napisal/-a behro
zna bit pa da se je zamašiu filtr za bencin(kokr se je zgudil pr ns)
drgač bi pa še jst tuki uprašu kaj bi blo narob pr meganu! usake tok cajta se zgudi da k obrnm kluč se nč ne zgudi, niti štartr ne trzne ne nč, kt da bi biu auto mrtu, če ga pa mal porinš(ampak čist mal) pa pol pržge brez problema. sm pa ugotovu da takrt k se to zgodi, ubrnm kluč pa parkrat z nogo pohodm stopalko za gas do konca se pa kr pržge!!!
ma gdo kakšno idejo kaj bi blo lohk narobe, oz če se je kj tazga že komu zgodil?
HVALA že v naprej

Objavljeno: Ne jun 04, 2006 7:00 pm
Napisal/-a čare
Pudgar Uroš je napisal/-a:čare je napisal/-a:pri oplovih motorjih 1.4 16 V in 1.6 16V se zna sesalni kolektor in loputa gasa konkretno zabit zaradi prevelike porabe olja tko da to mal poglej
Se temu slučajno reče AGR ventil? Namreč tudi ta naj bi bil "zapacan" in ga bo potrebno menjati.
Lp, U.
ja pr teh motorjih se rad tud AGR zabije samo ga ni treba menjat če je samo zabit se ga da spucat če je pa električno zanič pa menda lahko dobiš obnovljenga se mi zdi da je okol 30 jurjev pa fejst zaj**** ga je dol vzet sploh pri tigri kjer ni prostora pod pokrovom tud za čike odložit
Objavljeno: Ne jun 04, 2006 7:02 pm
Napisal/-a čare
behro je napisal/-a:zna bit pa da se je zamašiu filtr za bencin(kokr se je zgudil pr ns)
drgač bi pa še jst tuki uprašu kaj bi blo narob pr meganu! usake tok cajta se zgudi da k obrnm kluč se nč ne zgudi, niti štartr ne trzne ne nč, kt da bi biu auto mrtu, če ga pa mal porinš(ampak čist mal) pa pol pržge brez problema. sm pa ugotovu da takrt k se to zgodi, ubrnm kluč pa parkrat z nogo pohodm stopalko za gas do konca se pa kr pržge!!!
ma gdo kakšno idejo kaj bi blo lohk narobe, oz če se je kj tazga že komu zgodil?
HVALA že v naprej

slab štarter drugič ko ti ne bo hotu obrnt vzem en štil od metle pa useki po štarteju da se bo zbudu pa bo kresnu najbrž da majo krtačke že mal slab stik zarad obrabe
Objavljeno: Ne jun 04, 2006 8:49 pm
Napisal/-a Pudgar Uroš
čare je napisal/-a:Pudgar Uroš je napisal/-a:čare je napisal/-a:pri oplovih motorjih 1.4 16 V in 1.6 16V se zna sesalni kolektor in loputa gasa konkretno zabit zaradi prevelike porabe olja tko da to mal poglej
Se temu slučajno reče AGR ventil? Namreč tudi ta naj bi bil "zapacan" in ga bo potrebno menjati.
Lp, U.
ja pr teh motorjih se rad tud AGR zabije samo ga ni treba menjat če je samo zabit se ga da spucat če je pa električno zanič pa menda lahko dobiš obnovljenga se mi zdi da je okol 30 jurjev pa fejst zaj**** ga je dol vzet sploh pri tigri kjer ni prostora pod pokrovom tud za čike odložit
Mogoče veš, kje se da dobiti obnovljene? Spucan je namreč enkrat že bil, zdaj pa spet javlja napako.
Objavljeno: Ne jun 04, 2006 10:10 pm
Napisal/-a čare
baje nej bi jih na avtotehni na celovškji mel samo očisti ga še enkrat ker se radi pacajo kot sem že prej rekel zarad pretirane porabe olja
Objavljeno: Po jun 05, 2006 7:46 pm
Napisal/-a jay
no upam da nebo kdo jezn, če še jaz vprašam za moj primer: moja vectra B 1.6 16v včasih normalno vžiga občasno pa ko obrneš ključ se ne dogaja čist nič nobenih zvokov itd.. štarter je nov. ko je ključ obrnjen do konca se sliši, da prekine ventilacija radio itd to normaly samo vžge pa ne. Če mam srečo po 5min normalno vžge hvala za odg
Objavljeno: Po jun 05, 2006 8:12 pm
Napisal/-a čare
jay je napisal/-a:no upam da nebo kdo jezn, če še jaz vprašam za moj primer: moja vectra B 1.6 16v včasih normalno vžiga občasno pa ko obrneš ključ se ne dogaja čist nič nobenih zvokov itd.. štarter je nov. ko je ključ obrnjen do konca se sliši, da prekine ventilacija radio itd to normaly samo vžge pa ne. Če mam srečo po 5min normalno vžge hvala za odg
nekje slab stik
Objavljeno: Po jun 05, 2006 9:06 pm
Napisal/-a Primoz_86
jay je napisal/-a:no upam da nebo kdo jezn, če še jaz vprašam za moj primer: moja vectra B 1.6 16v včasih normalno vžiga občasno pa ko obrneš ključ se ne dogaja čist nič nobenih zvokov itd.. štarter je nov. ko je ključ obrnjen do konca se sliši, da prekine ventilacija radio itd to normaly samo vžge pa ne. Če mam srečo po 5min normalno vžge hvala za odg
A lučke na števcu ti še vedno brez spremembe v svetilnosti gorijo ko obrneš ključ?
Lp