Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
omega2.3td
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 98
Pridružen: Pe dec 09, 2005 9:48 pm
Kraj: Near the withe kiosk

Privijanje glave

Napisal/-a omega2.3td So jun 03, 2006 9:38 pm

Zanima me ena info, po Avtodati (slika)sem privil glavo na Citroena AX 1.4 D, imel sem par težav z jermenom a sem ga rešil, avto je prižgal dela brez problemov in opažam, da mi lezejo majhni mehurčki, med glavo in tesnilom glave, ravno tako opazam, da uhaja zrak v hladilni sistem, ko sem glavo privijal, se mi je zdelo, da je premalo in očitno je. Zato vas prosim, če mi lahko kdod a podatke za privijanje glave,ki res držijo za ta tip motorja.(po možnosti v Nm, ne pa v stopinjah)


lep večer še naprej, se v naprej zahvaljujem za podatke
Priponke
ax.JPG
Srečna budala
 
Uporabniški avatar
mega_ne
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 557
Pridružen: To nov 30, 2004 9:09 pm
Kraj: Wrhnka

Napisal/-a mega_ne So jun 03, 2006 9:51 pm

meni po podatkih iz avtodate zaenkrat špilajo vse glave ;) , pa ne zdi se mi da bi bilo premalo (vsaj po številkah--danes sem imel tempro 20Nm, 40Nm in 2x po 90 stopinj). Pa če nimaš stopinjskega ključa pač na oko zavrti malo manj kot pol obrata. Več ti nevem povedati
LP
 
Uporabniški avatar
urosr
Novinec
 
Prispevkov: 383
Pridružen: So mar 27, 2004 4:17 pm
Kraj: Šmartno ob Paki

Napisal/-a urosr So jun 03, 2006 10:50 pm

No da se še jst prislinim, ko piše v navodilih "after 500km retighten", kk naj bi to zgledalo, a kr zaviješ za nevem 10 stopinj al ka? Nič druga ni zraven omenjeno, v avtodati pa nič ne piše da bi blo treba kej pritegovat!
Slika
 
čare
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6375
Pridružen: Po dec 12, 2005 10:40 pm

Napisal/-a čare So jun 03, 2006 11:37 pm

ja če ti piše da maš najprej kile pol pa stopinje kaj tuki ni jasn ne vem kako ma AX D ampak recimo da ma 9 kil pa pol še 90 stopinj pač najprej zategneš na 9 kil pol pa še enkrat vse pšo vrstnem redu dodatno zategneš za 90 stopinj sej ti lepo piše 1.faza,2.faza,3.faza in greš lepo po fazah pa če maš najprej 2kile pa pol štiri ne pomen da te kile seštevaš ampak moment ključ najprej naštimaš na 2 kile pol pa na 4 (ne na 6) pa a glavo ste brusil sploh?
 
Uporabniški avatar
zcmr
Novinec
 
Prispevkov: 196
Pridružen: Ne jul 18, 2004 8:48 pm
Kraj: GO

Napisal/-a zcmr Ne jun 04, 2006 8:31 am

omega tu si pa malo zakompliciral.....a si stiskal vijake po vrstnem redu kot na sliki ?ce imas se zrak v vodi potem je lahko glava pocena....a ves da so ti motorji imeli strasne probleme z ugrezanjem srajc ? ce se ti je to zgodilo potem motorju ni resitve.a luknje vijakov si scistil in spihal pred montazo ?
glave ki se jih stiska v stopinjah se ne potiska.
Mercedes Benz service
 
Uporabniški avatar
omega2.3td
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 98
Pridružen: Pe dec 09, 2005 9:48 pm
Kraj: Near the withe kiosk

Napisal/-a omega2.3td Ne jun 04, 2006 4:29 pm

torej, glava je bila pri majstru, ki jo je poravnal in ugotovil da z njo ni nič narobe, tok zabit pa že nisem, sem že dosti glav privil, mene samo zanima če mi lahko nekdo pove na kok Nm se glava privije za ta tip motorja, ker mislim da so podatki v avtodati NAPAČNI, ker mi zadeva pušča med glavo in tesnilom, ko sem pa kupil tesnilo v motoamatu (Goetze) sem pričekoval da bodo navodila zraven, a zaman



lp
Srečna budala
 
andrazzupan
Novinec
 
Prispevkov: 360
Pridružen: Ne nov 13, 2005 9:55 pm
Kraj: Bled

Napisal/-a andrazzupan Ne jun 04, 2006 5:20 pm

Verjetno v autodata pišejo navori za originalna tesnila. Ti pa imaš bolj mehko in debelo in je to to. Primerjaj še z kakšnim drugim podobnim avtom pa boš videl če ima podobne navore.
 
tony1
Novinec
 
Prispevkov: 368
Pridružen: So nov 27, 2004 11:00 pm

Napisal/-a tony1 Ne jun 04, 2006 6:18 pm

Če imaš originalno tesnilo, so pravi podatki iz autodate.

Nekateri mehaniki pa zagovarjajo teorijo, da je treba šraufe po kakih 14ih dneh še malo zategniti, če uporabiš neoriginalno tesnilo, kot v tvojem primeru. Samo pazi, da ne boš odlomil kakega šraufa... :)
 
čare
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6375
Pridružen: Po dec 12, 2005 10:40 pm

Napisal/-a čare Ne jun 04, 2006 6:57 pm

najprej glavo zategneš 60 Nm
pol vijake losaš za 360 stopinj(en obrat)
pol jih pa zategneš 20 Nm
ko si to naredil jih zategneš še vse za 180 stopin(pol obrata)
in še enkrat vse ztegneš še za 180 stopinj
in to je to ne glede čigavo je tesnilo edin kar moraš vedet je da moraš dat dihtngo tok debelejšo kokr si glave odbrusu citroeni majo pa original tesnila VICTOR REINZ
 
Uporabniški avatar
omega2.3td
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 98
Pridružen: Pe dec 09, 2005 9:48 pm
Kraj: Near the withe kiosk

Napisal/-a omega2.3td Ne jun 04, 2006 7:44 pm

čare a so to podatki iz avtodate?, ker so identični razen kota tvoj je 180 v avtodati pa 160, če je 180 ziher bom jest tiste vijake še za 40-50 stopinj pritegnil


lp
Srečna budala
 
Uporabniški avatar
zcmr
Novinec
 
Prispevkov: 196
Pridružen: Ne jul 18, 2004 8:48 pm
Kraj: GO

Napisal/-a zcmr Ne jun 04, 2006 8:51 pm

pomoje lahko stiskas kolikor hoces ce pusca bo tudi puscalo....tudi ce stisnes pol manj kot je treba nesme puscat takoj mogoce cez cas .
Mercedes Benz service
 
Maxx
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 597
Pridružen: Po jan 10, 2005 9:04 pm
Kraj: Kranj

Napisal/-a Maxx Ne jun 04, 2006 9:03 pm

Pomoje boš res moral glavo še enkrat dol vzet,ker če ti že zdaj pušča ti bo tud če boš malo bolj zategnil.Mogoče je pa bilo z tesnilom kaj narobe :oops:
 
čare
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6375
Pridružen: Po dec 12, 2005 10:40 pm

Napisal/-a čare Ne jun 04, 2006 10:06 pm

zcmr je napisal/-a:pomoje lahko stiskas kolikor hoces ce pusca bo tudi puscalo....tudi ce stisnes pol manj kot je treba nesme puscat takoj mogoce cez cas .
tud to je res
 
čare
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6375
Pridružen: Po dec 12, 2005 10:40 pm

Napisal/-a čare Ne jun 04, 2006 10:08 pm

omega2.3td je napisal/-a:čare a so to podatki iz avtodate?, ker so identični razen kota tvoj je 180 v avtodati pa 160, če je 180 ziher bom jest tiste vijake še za 40-50 stopinj pritegnil


lp
maj mistejk ja 160 stopinj so sm mal slabo pogledu
 
Uporabniški avatar
omega2.3td
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 98
Pridružen: Pe dec 09, 2005 9:48 pm
Kraj: Near the withe kiosk

Napisal/-a omega2.3td To jun 06, 2006 1:35 pm

torej še enkrat hvala za pomoč, danes sem klical na Citroen Trobec in mi je možakar iz knjige prebral točno te podatke, ki so v avtodati, rekle je da imajo veliko slabih izkušenj s tem motorjem in da se pri njih rado krivi blok, tak da ni druge kot pa avto dat za dele.



lp
Srečna budala
 
Uporabniški avatar
zcmr
Novinec
 
Prispevkov: 196
Pridružen: Ne jul 18, 2004 8:48 pm
Kraj: GO

Napisal/-a zcmr To jun 06, 2006 8:43 pm

zcmr je napisal/-a:....a ves da so ti motorji imeli strasne probleme z ugrezanjem srajc ? ce se ti je to zgodilo potem motorju ni resitve.
Mercedes Benz service
 
Nikola_Tesla
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 616
Pridružen: So maj 12, 2012 8:43 pm

Re: Privijanje glave

Napisal/-a Nikola_Tesla To nov 26, 2019 12:02 am

Pozdrav

Moral sem odpreti svojega cliota l99 z D7F motorjem.

Zadnje leto se občasno pojavljal zrak v hladilnem sistemu... že v prostem teku, kot da bi rahlo kuhal.

Motor v 8 letih (zaradi termostata) ni bil nikoli pregret. Vedno uporabljam original hladilno + destilirano... menjava na 4 leta.

S priloženih fotografij je vidna zamašitev vodnih kanalov na samem tesnilu... kje je vzrok bi morda kdo vedel.

Tesnilo 1 - zamaseni vodni kanali - new.jpg

Tesnilo 2 - zamaseni vodni kanali - new.jpg


Bi prosil za podatke iz avtodate o privijanju vijakov.

Lp.

Darko
 
Uporabniški avatar
yashica
Moderator foruma
 
Prispevkov: 2362
Pridružen: Pe mar 23, 2012 1:45 pm

Re: Privijanje glave

Napisal/-a yashica To nov 26, 2019 12:49 am

Kanali zo zabiti zaradi depozitov in rje v hladilnem sistemu kar je povezano s hladilno tekočino oziroma menjavo le te. Garnituro tesnil in vijakov kupi od Elringa, zraven imaš priloženo sekvenco in momente zategovanja.
1992 Fiat Uno 60 SX
1988 Peugeot 205 1.1 GR - Starodobnik
1991 Citroen ZX 1,6i Aura
 
Uporabniški avatar
zlica22
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1676
Pridružen: To nov 30, 2010 10:02 pm
Kraj: Šk. L.

Re: Privijanje glave

Napisal/-a zlica22 To nov 26, 2019 8:55 pm

1. 20Nm
2. 90°
3. Počakaš par minut, nato odtegneš vijaka 1,2 in nato zategneš na 20Nm+200°
4. Odtegneš vijake 3,4,5,6 in nato zategneš 20Nm+200°
5. Odtegneš vijake 7,8,9,10 in nato zategneš 20Nm+200°
Vse to seveda ob novih, čistih vijakih in čistih izvrtin za le te.
Čiščenja hladilnega sistema, pa najbrž ni potrebno posebej omenjati...
 
Nikola_Tesla
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 616
Pridružen: So maj 12, 2012 8:43 pm

Re: Privijanje glave

Napisal/-a Nikola_Tesla To nov 26, 2019 9:37 pm

Hvala za napotke ... imam vijake Elring ... torej štima 200° zanje.

EDIT ... opažam da original tesnilo in to iz seta nima enako lukenj za vodne kanale okrog cilindrov.

Na novem so luknje manjše ... kaj menite pustim ali zarisem po starem in porezkam ?

lp.
Priponke
Očiščeno za montažo 1.jpg
Vijaki Elring 1.jpg
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google Adsense [Bot] in 100 gostov