Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
shalej
Novinec
 
Prispevkov: 473
Pridružen: Po maj 16, 2005 7:54 pm
Kraj: Celje

imam enega porabnika

Napisal/-a shalej Po jun 05, 2006 4:41 pm

Dogaja se mi že 5 dni da imam prazn akumolator. Akumolator sem zamenju pred 3 dnevi, ker sem mislil da je star zanič ampak blem je še vedno isti. Se mi je pa to zgodilo že kak mesec nazaj, da je bil akumolator prazn potem pa je bilo spet vse ok do zdaj, ko je prazen tudi če avto stoji 2h.

V avtu mam zmontirano akustiko že eno leto, zdej sm ojačevalc oz glavni napajalni kabl za ojačevalc odklopu, vendar to ni odpravlo problema.

Je imel kdo podobno težavo? Če pa avto stoji čez noč je pa akumolator tak prazn da še na poriv več ne vžge, nikol se pa tud noče na daljinsko centralno odklent.

Pregledu sem tud če gori lučka v prtljažniku ampak tud ne gori. Edino radio še morm probat odklopit, da vidim če bo kej boljš. Problem pa je, ker avto rabm vsak dan.

Avto je Rover 200.
 
Uporabniški avatar
gago
Novinec
 
Prispevkov: 140
Pridružen: To mar 30, 2004 9:48 pm
Kraj: Krajn

Napisal/-a gago Po jun 05, 2006 4:57 pm

mogoce alternator,ceprov potem ko bi bil enkrat prazen akumulator se sam ne bi vec napolnil :?
The greatest trick devil ever pulled was to convince people that he doesn't exsist.
 
Uporabniški avatar
GiGi1985
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1556
Pridružen: Ne feb 27, 2005 9:54 pm
Kraj: EU

Napisal/-a GiGi1985 Po jun 05, 2006 6:10 pm

Imel podoben problem kot ti, ko altenator ni več polnil akumulatorja, se je itak, le ta spraznil, avto je crknil, in nobenga glasu več od njega. Če sem ga pustil nekaj časa pri miru, je le ta potem normalno užgal.
Problem? Izrabljene krtačke na altenatorju. Cena okol 5 - 20k, odvisno od avta oz.altenatorja.

Štos je v tem, da na tistem mestu, kjer so krtačke izrabljene se akumulator ne polni, potem ko pa zaverglaš avto pa se obrnejo na tisto mestu kjer ga še polni in zato ti potem tudi avto užge. ;) (po domače in nestrokovno :) )
LP
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9970
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem Po jun 05, 2006 6:20 pm

ko ga enkrat vžgeš, dela normalno? kakšne lučke na armaturi? Ko nekaj časa dela in ga ugasneš ter kmalu vžgeš, je v redu? Se torej sprazni po določenem času? Je ak kaj topel? Verjetno ti nekje teče tok na maso, lahko zaradi okvare kakšnega porabnika, poškodovane izolacije žic itd.
 
Uporabniški avatar
g.Kromfelna
Novinec
 
Prispevkov: 420
Pridružen: Pe jun 02, 2006 12:24 am

Napisal/-a g.Kromfelna Po jun 05, 2006 7:03 pm

Mogoče pa lučka v prtljažniku gori, ko je ta zaprt. Hladilnik varianta.
 
Uporabniški avatar
TUNING_BOY
Uporabnik
 
Prispevkov: 1440
Pridružen: Če apr 06, 2006 2:41 pm

Napisal/-a TUNING_BOY Po jun 05, 2006 7:25 pm

kromfelna je napisal/-a:Mogoče pa lučka v prtljažniku gori, ko je ta zaprt. Hladilnik varianta.


Na hladilniku lučka ugasne ker se vrata naslonijo na stikalo, prav tako pa prtljažnik! ;)

Js mislim da je neki z alternatorjem!
__+__ 2FAST 4YOU__+__
 
Uporabniški avatar
lexuss
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 638
Pridružen: Ne nov 20, 2005 11:33 pm
Kraj: ljubljana

Napisal/-a lexuss Po jun 05, 2006 8:04 pm

js sm tut isti problem sam je blo vrjetn še slabš, biuši akumulator je biu še zmer dobr sam k nism vedu fore, pač verglou sm ga tok cajta doklr sploh ni več zaverglu in sm mislu pač močnejši akumulator pa bo, in k sm močnejši akumulator dau se je začeu počas obujat u žiulenje sam pomoje je biu tut pr men zaganjač. a je normalno k dam kontakt da se zaganjač kr vrti in vrti....... in vrti? zdej mam problem da ne užge takoj
golf 3 vr6
 
Primoz_86
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 684
Pridružen: So nov 20, 2004 4:58 pm

Napisal/-a Primoz_86 Po jun 05, 2006 9:01 pm

Odpri havbo, zapri vsa vrata in prtljažnik. Snami z baterije eno klemo. Med klemo in kontakt baterije, s katerega si snel klemo veži žarnico 3W. Če žarnica niti malo ne sveti, potem je verjetno res alternator. Če sveti imaš nekje nek porabnik

Bolje bi bilo izmerit z ampermetrom, če ga imaš.

Avtov, ki imajo odmično gred gnano preko jermena se ne sme vžigat na zalet :!:

Lp
 
Uporabniški avatar
g.Kromfelna
Novinec
 
Prispevkov: 420
Pridružen: Pe jun 02, 2006 12:24 am

Napisal/-a g.Kromfelna Po jun 05, 2006 9:16 pm

TUNING_BOY je napisal/-a:
kromfelna je napisal/-a:Mogoče pa lučka v prtljažniku gori, ko je ta zaprt. Hladilnik varianta.


Na hladilniku lučka ugasne ker se vrata naslonijo na stikalo, prav tako pa prtljažnik! ;)

Js mislim da je neki z alternatorjem!


Sumim stikala, ker vedno prijemajo bolj proti koncu.

Če alternator vredu polni se da preveriti tako, da med delovanjem avtomobila odklopiš akumulator. Če avto laufa, alternator polni.
 
Primoz_86
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 684
Pridružen: So nov 20, 2004 4:58 pm

Napisal/-a Primoz_86 Po jun 05, 2006 9:18 pm

Če altenator vredu polni se da preveriti tako, da med delovanjem avtomobila odklopiš akumulator. Če avto laufa, altenator polni.


Kakašne ideje imate nekateri. V tem primeru bi skuril računalnik verjetno pa tudi diode v alternatorju zaradi indukcije iz vžigalne tuljave
 
Uporabniški avatar
g.Kromfelna
Novinec
 
Prispevkov: 420
Pridružen: Pe jun 02, 2006 12:24 am

Napisal/-a g.Kromfelna Po jun 05, 2006 9:30 pm

Primoz_86 je napisal/-a:
Če altenator vredu polni se da preveriti tako, da med delovanjem avtomobila odklopiš akumulator. Če avto laufa, altenator polni.


Kakašne ideje imate nekateri. V tem primeru bi skuril računalnik verjetno pa tudi diode v alternatorju zaradi indukcije iz vžigalne tuljave


Sem že probal in je brez kurjenja avto normalno laufal.
 
Primoz_86
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 684
Pridružen: So nov 20, 2004 4:58 pm

Napisal/-a Primoz_86 Po jun 05, 2006 9:33 pm

Oče pa je imel slab stik na klemi od akumulatorja. Odletele so diode. Avto je bil še na fergazer, drugače bi odletel še računalnik
 
Uporabniški avatar
Marko_mx-3
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 530
Pridružen: To jul 22, 2003 8:48 pm
Kraj: Domžale

Napisal/-a Marko_mx-3 Po jun 05, 2006 9:44 pm

Oprostite ker smetim ampak a nima avto zato reglar da odvečno napetost "veže" na maso in tudi če ni Aku to napetost odvede.
 
Uporabniški avatar
AbartH
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 41
Pridružen: Po okt 11, 2004 9:14 pm

Napisal/-a AbartH Po jun 05, 2006 9:49 pm

OK. 2 stvari: Najprej povej ker avto maš, ker vem da se težava največ pojavlja pri Reno-jih, vem tudi približno zakaj...
Druga stvar: Nevem zakaj bi kaj skuril, če vzameš kleme iz akumulatorja. :roll: Kar se štroma tiče res nism profi, zato bi prosu bolj podrobno razlago!??
(btw: to smo že delal, pa ni blo še nč narobe.. :huh: )

LP
 
Primoz_86
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 684
Pridružen: So nov 20, 2004 4:58 pm

Napisal/-a Primoz_86 Po jun 05, 2006 10:04 pm

Izgleda, da imate srečo. Akumulator pobere napetostne špice, ki prihajajo iz vžigalne tuljave, elektromotorjev in alternatorja. Podobno kot kondenzator. Nič ne bi bilo spornega, če bi vzporedno z akumulatorjem vezal elektrolit 30.000uF in med delovanjem motorja odklopil le akumulator

Regulacija pri alternatorju deluje tako, da če napetost na izhodu preseže 14.4V regulator zmanjša tok na vzbujevalnem navitju in s tem napetost na izhodu. Alternator potrebuje ob vklopu avtomobila nek tok za vzbujanje, da sploh lahko začne proizvajat elektriko

Sicer se jaz bolj ukvarjam z digitalno elektroniko , ojačevalci, switcherji in ne toliko z avto-elektriko. Sem pa zvezal par alternatorjev, tako, da vem kako delujejo

Kot sem zgoraj napisal, naj preveri z žarnico, da vsaj vemo, ali mu akumulator nekaj prazni, ali pa ga alternator ne polni

Lp
 
Uporabniški avatar
shalej
Novinec
 
Prispevkov: 473
Pridružen: Po maj 16, 2005 7:54 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a shalej To jun 06, 2006 7:32 am

Ok tole z žarnico: A more bit avto pržgan al ugasnjen?

Drugač pa lučka v prtljažniku ne gori, to je blo prvo kar sem preveru. Ko vžgem avto na kable ta lepo normalno vžge in vse normalno dela!

Finta je bla, da ko sem zamenju akumolator (ni bil glih nov) ampak tist dan je potem avto stal okrog 4h in potem še 3h in je normalno vžgal. Potem je pa stal cel dan in nasledn dan ni več vžgal, enako tud potem ne, ko je stal ene 4h.

Ni mi jasn kak je lahk tak prazn vedno da se mi še centralno ne odklene ampak samo voznikova vrata. Bom poskusu finto z žarnico pa potem javim.
 
Uporabniški avatar
vincent
Novinec
 
Prispevkov: 293
Pridružen: Po nov 29, 2004 2:25 pm

Napisal/-a vincent To jun 06, 2006 9:35 am

če imaš kakega kolega štromarja (ta ti lahko zmeri tok) se zapleji do njega in poglejta če kje kak uporabnik stalno kuri tok...če ga, ga locirajeta (zna bit avtoradio), v kolikor ni to je lahko edino še alternator, ki ne polni akumulatorja.

vendar po mojem razmišljanju....če ti zjutraj težko vžge, nato pa po poti akumulator pride k sebi (da lahko potem čez par ur nemoteno vžgeš) pomeni da alternator dela OK (ker drugače bi bilo ob vsakem vžigu slabše, oz. avto po vožnji parv tako ne bi vžgal).

Tako da preostane edino opcija da se ti šlepa nekje en slepi potnik, ki ti žre ozimnico :twisted:

LP
 
Uporabniški avatar
shalej
Novinec
 
Prispevkov: 473
Pridružen: Po maj 16, 2005 7:54 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a shalej To jun 06, 2006 11:04 am

Sem razmišlu in sm se spovnu, da če nebi delal alternator bi ja gorela lučka za akumolator v avtu?
 
Uporabniški avatar
vincent
Novinec
 
Prispevkov: 293
Pridružen: Po nov 29, 2004 2:25 pm

Napisal/-a vincent To jun 06, 2006 11:07 am

na lučke se n zanašaj - če alternator ne dela bi po vsaki vožnjo stanje se poslabšal - torej če ti bi še komaj zavrglal, ga po končani vožnji tudi pod razno več ne bi spravil v pogon (v kolikor pa po vožnji spet dobro vžge, pomeni da je se akumulator nafilal - treb ap je locirati porabnik, ki ti ga potem izprazni).
 
Uporabniški avatar
sebaveh
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2334
Pridružen: Po mar 28, 2005 8:50 am
Kraj: Slov. Bistrica

Napisal/-a sebaveh To jun 06, 2006 1:00 pm

Brez akumulatorja bo ugasnil, ker alternator potrebuje malo toka za vzbujanje rotorskega navitja - rotor tako postane elektromagnet, ki se vrti in to elektromagnetno silo prenaša na stator, v katerem se inducira močan tok, ki ti potem polni akumulator in oskrbuje električno opremo.

Si pogledal tudi lučko v sovoznikovem predalu? Če imaš možnost si izposodit ampermeter, oziroma univerzalni instrument, bo najlažje. Stanejo pa tud ne več ko 2 jurja. Meri tok, ki gre od akumulatorja, tako da priključiš instrument med klemo in polom akumulatorja. (zaporedno). Pri tem mora biti vse izklopljeno, brez kontakta v ključavnici, pa zaprta vrata (vzami žarnico ven, bo lažje). Instrument ti bo kazal neki tok, večji kot 0,1 A. Nato pa jemlji varovalke ven, in če ti bo pri eni tok zelo padel, potem išči kaj je priključeno na tisto varovalko, in boš takoj vedel kaj je kje.
EDD: Now what?
EDDY: I'm thinking, I'm thinking...
ED: Can I think?
EDD/EDDY: NO!
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google [Bot], Google Adsense [Bot] in 111 gostov