Stran 1 od 2

imam enega porabnika

Objavljeno: Po jun 05, 2006 4:41 pm
Napisal/-a shalej
Dogaja se mi že 5 dni da imam prazn akumolator. Akumolator sem zamenju pred 3 dnevi, ker sem mislil da je star zanič ampak blem je še vedno isti. Se mi je pa to zgodilo že kak mesec nazaj, da je bil akumolator prazn potem pa je bilo spet vse ok do zdaj, ko je prazen tudi če avto stoji 2h.

V avtu mam zmontirano akustiko že eno leto, zdej sm ojačevalc oz glavni napajalni kabl za ojačevalc odklopu, vendar to ni odpravlo problema.

Je imel kdo podobno težavo? Če pa avto stoji čez noč je pa akumolator tak prazn da še na poriv več ne vžge, nikol se pa tud noče na daljinsko centralno odklent.

Pregledu sem tud če gori lučka v prtljažniku ampak tud ne gori. Edino radio še morm probat odklopit, da vidim če bo kej boljš. Problem pa je, ker avto rabm vsak dan.

Avto je Rover 200.

Objavljeno: Po jun 05, 2006 4:57 pm
Napisal/-a gago
mogoce alternator,ceprov potem ko bi bil enkrat prazen akumulator se sam ne bi vec napolnil :?

Objavljeno: Po jun 05, 2006 6:10 pm
Napisal/-a GiGi1985
Imel podoben problem kot ti, ko altenator ni več polnil akumulatorja, se je itak, le ta spraznil, avto je crknil, in nobenga glasu več od njega. Če sem ga pustil nekaj časa pri miru, je le ta potem normalno užgal.
Problem? Izrabljene krtačke na altenatorju. Cena okol 5 - 20k, odvisno od avta oz.altenatorja.

Štos je v tem, da na tistem mestu, kjer so krtačke izrabljene se akumulator ne polni, potem ko pa zaverglaš avto pa se obrnejo na tisto mestu kjer ga še polni in zato ti potem tudi avto užge. ;) (po domače in nestrokovno :) )
LP

Objavljeno: Po jun 05, 2006 6:20 pm
Napisal/-a esem
ko ga enkrat vžgeš, dela normalno? kakšne lučke na armaturi? Ko nekaj časa dela in ga ugasneš ter kmalu vžgeš, je v redu? Se torej sprazni po določenem času? Je ak kaj topel? Verjetno ti nekje teče tok na maso, lahko zaradi okvare kakšnega porabnika, poškodovane izolacije žic itd.

Objavljeno: Po jun 05, 2006 7:03 pm
Napisal/-a g.Kromfelna
Mogoče pa lučka v prtljažniku gori, ko je ta zaprt. Hladilnik varianta.

Objavljeno: Po jun 05, 2006 7:25 pm
Napisal/-a TUNING_BOY
kromfelna je napisal/-a:Mogoče pa lučka v prtljažniku gori, ko je ta zaprt. Hladilnik varianta.


Na hladilniku lučka ugasne ker se vrata naslonijo na stikalo, prav tako pa prtljažnik! ;)

Js mislim da je neki z alternatorjem!

Objavljeno: Po jun 05, 2006 8:04 pm
Napisal/-a lexuss
js sm tut isti problem sam je blo vrjetn še slabš, biuši akumulator je biu še zmer dobr sam k nism vedu fore, pač verglou sm ga tok cajta doklr sploh ni več zaverglu in sm mislu pač močnejši akumulator pa bo, in k sm močnejši akumulator dau se je začeu počas obujat u žiulenje sam pomoje je biu tut pr men zaganjač. a je normalno k dam kontakt da se zaganjač kr vrti in vrti....... in vrti? zdej mam problem da ne užge takoj

Objavljeno: Po jun 05, 2006 9:01 pm
Napisal/-a Primoz_86
Odpri havbo, zapri vsa vrata in prtljažnik. Snami z baterije eno klemo. Med klemo in kontakt baterije, s katerega si snel klemo veži žarnico 3W. Če žarnica niti malo ne sveti, potem je verjetno res alternator. Če sveti imaš nekje nek porabnik

Bolje bi bilo izmerit z ampermetrom, če ga imaš.

Avtov, ki imajo odmično gred gnano preko jermena se ne sme vžigat na zalet :!:

Lp

Objavljeno: Po jun 05, 2006 9:16 pm
Napisal/-a g.Kromfelna
TUNING_BOY je napisal/-a:
kromfelna je napisal/-a:Mogoče pa lučka v prtljažniku gori, ko je ta zaprt. Hladilnik varianta.


Na hladilniku lučka ugasne ker se vrata naslonijo na stikalo, prav tako pa prtljažnik! ;)

Js mislim da je neki z alternatorjem!


Sumim stikala, ker vedno prijemajo bolj proti koncu.

Če alternator vredu polni se da preveriti tako, da med delovanjem avtomobila odklopiš akumulator. Če avto laufa, alternator polni.

Objavljeno: Po jun 05, 2006 9:18 pm
Napisal/-a Primoz_86
Če altenator vredu polni se da preveriti tako, da med delovanjem avtomobila odklopiš akumulator. Če avto laufa, altenator polni.


Kakašne ideje imate nekateri. V tem primeru bi skuril računalnik verjetno pa tudi diode v alternatorju zaradi indukcije iz vžigalne tuljave

Objavljeno: Po jun 05, 2006 9:30 pm
Napisal/-a g.Kromfelna
Primoz_86 je napisal/-a:
Če altenator vredu polni se da preveriti tako, da med delovanjem avtomobila odklopiš akumulator. Če avto laufa, altenator polni.


Kakašne ideje imate nekateri. V tem primeru bi skuril računalnik verjetno pa tudi diode v alternatorju zaradi indukcije iz vžigalne tuljave


Sem že probal in je brez kurjenja avto normalno laufal.

Objavljeno: Po jun 05, 2006 9:33 pm
Napisal/-a Primoz_86
Oče pa je imel slab stik na klemi od akumulatorja. Odletele so diode. Avto je bil še na fergazer, drugače bi odletel še računalnik

Objavljeno: Po jun 05, 2006 9:44 pm
Napisal/-a Marko_mx-3
Oprostite ker smetim ampak a nima avto zato reglar da odvečno napetost "veže" na maso in tudi če ni Aku to napetost odvede.

Objavljeno: Po jun 05, 2006 9:49 pm
Napisal/-a AbartH
OK. 2 stvari: Najprej povej ker avto maš, ker vem da se težava največ pojavlja pri Reno-jih, vem tudi približno zakaj...
Druga stvar: Nevem zakaj bi kaj skuril, če vzameš kleme iz akumulatorja. :roll: Kar se štroma tiče res nism profi, zato bi prosu bolj podrobno razlago!??
(btw: to smo že delal, pa ni blo še nč narobe.. :huh: )

LP

Objavljeno: Po jun 05, 2006 10:04 pm
Napisal/-a Primoz_86
Izgleda, da imate srečo. Akumulator pobere napetostne špice, ki prihajajo iz vžigalne tuljave, elektromotorjev in alternatorja. Podobno kot kondenzator. Nič ne bi bilo spornega, če bi vzporedno z akumulatorjem vezal elektrolit 30.000uF in med delovanjem motorja odklopil le akumulator

Regulacija pri alternatorju deluje tako, da če napetost na izhodu preseže 14.4V regulator zmanjša tok na vzbujevalnem navitju in s tem napetost na izhodu. Alternator potrebuje ob vklopu avtomobila nek tok za vzbujanje, da sploh lahko začne proizvajat elektriko

Sicer se jaz bolj ukvarjam z digitalno elektroniko , ojačevalci, switcherji in ne toliko z avto-elektriko. Sem pa zvezal par alternatorjev, tako, da vem kako delujejo

Kot sem zgoraj napisal, naj preveri z žarnico, da vsaj vemo, ali mu akumulator nekaj prazni, ali pa ga alternator ne polni

Lp

Objavljeno: To jun 06, 2006 7:32 am
Napisal/-a shalej
Ok tole z žarnico: A more bit avto pržgan al ugasnjen?

Drugač pa lučka v prtljažniku ne gori, to je blo prvo kar sem preveru. Ko vžgem avto na kable ta lepo normalno vžge in vse normalno dela!

Finta je bla, da ko sem zamenju akumolator (ni bil glih nov) ampak tist dan je potem avto stal okrog 4h in potem še 3h in je normalno vžgal. Potem je pa stal cel dan in nasledn dan ni več vžgal, enako tud potem ne, ko je stal ene 4h.

Ni mi jasn kak je lahk tak prazn vedno da se mi še centralno ne odklene ampak samo voznikova vrata. Bom poskusu finto z žarnico pa potem javim.

Objavljeno: To jun 06, 2006 9:35 am
Napisal/-a vincent
če imaš kakega kolega štromarja (ta ti lahko zmeri tok) se zapleji do njega in poglejta če kje kak uporabnik stalno kuri tok...če ga, ga locirajeta (zna bit avtoradio), v kolikor ni to je lahko edino še alternator, ki ne polni akumulatorja.

vendar po mojem razmišljanju....če ti zjutraj težko vžge, nato pa po poti akumulator pride k sebi (da lahko potem čez par ur nemoteno vžgeš) pomeni da alternator dela OK (ker drugače bi bilo ob vsakem vžigu slabše, oz. avto po vožnji parv tako ne bi vžgal).

Tako da preostane edino opcija da se ti šlepa nekje en slepi potnik, ki ti žre ozimnico :twisted:

LP

Objavljeno: To jun 06, 2006 11:04 am
Napisal/-a shalej
Sem razmišlu in sm se spovnu, da če nebi delal alternator bi ja gorela lučka za akumolator v avtu?

Objavljeno: To jun 06, 2006 11:07 am
Napisal/-a vincent
na lučke se n zanašaj - če alternator ne dela bi po vsaki vožnjo stanje se poslabšal - torej če ti bi še komaj zavrglal, ga po končani vožnji tudi pod razno več ne bi spravil v pogon (v kolikor pa po vožnji spet dobro vžge, pomeni da je se akumulator nafilal - treb ap je locirati porabnik, ki ti ga potem izprazni).

Objavljeno: To jun 06, 2006 1:00 pm
Napisal/-a sebaveh
Brez akumulatorja bo ugasnil, ker alternator potrebuje malo toka za vzbujanje rotorskega navitja - rotor tako postane elektromagnet, ki se vrti in to elektromagnetno silo prenaša na stator, v katerem se inducira močan tok, ki ti potem polni akumulator in oskrbuje električno opremo.

Si pogledal tudi lučko v sovoznikovem predalu? Če imaš možnost si izposodit ampermeter, oziroma univerzalni instrument, bo najlažje. Stanejo pa tud ne več ko 2 jurja. Meri tok, ki gre od akumulatorja, tako da priključiš instrument med klemo in polom akumulatorja. (zaporedno). Pri tem mora biti vse izklopljeno, brez kontakta v ključavnici, pa zaprta vrata (vzami žarnico ven, bo lažje). Instrument ti bo kazal neki tok, večji kot 0,1 A. Nato pa jemlji varovalke ven, in če ti bo pri eni tok zelo padel, potem išči kaj je priključeno na tisto varovalko, in boš takoj vedel kaj je kje.