Stran 1 od 1

Čiščenje lopute za zrak, R Clio (D7F). Pazi, slike!

Objavljeno: Sr jun 07, 2006 12:04 pm
Napisal/-a Marsovček
Evo, slikovna navodila, kako očistiti loputo za zrak. Delano na R Clio 1.2, motor D7F.

Potrebščine:
- avto :P
- ploščat izvijač
- ključ 10 mm
- nastavek Torx 25
- bencin, čopič, krpa

Trajanje: odvisno od natančnosti čiščenja. Šravfanja je za ~ 15 min, jaz sem za vse skupaj porabil ~ 1 uro.

Najprej je dobro odstraniti cev, ki vodi do zračnega filtra, nato še del med filtrom in loputo (2 objemki):
Slika

Prav tako je treba odstraniti vse kable in odklopiti gas. Priključek na spodnjem senzorju (puščica na sliki) ima s spodnje strani zataknjeno neko sponko, ki jo je potrebno izvleči, nato razpade. Loputa se sedaj drži s petimi vijaki: trije so jasno vidni (na sliki je že sčiščena zadeva),
Slika

Dva sta pa skrita bolj spodaj in se "držita" glave.
Slika

Loputa se sedaj lahko odstrani. Med prej omenjenima vijakoma na glavi je zapletena neka cevka, ki bo 99% odpadla. Ne je izgubit :D . Tak je pogled v motorni prostor bre lopute:

Slika

"Moja" stran lopute:
Slika
in še "motorna" stran lopute, kjer se lepo vidi vsa svinjarija:
Slika.

Nato se odstrani potenciometer, motorček prostega teka in MaliSiviSenzorKiMuNeVemImena :) . Tazadnji je zataknjen v svojo luknjo, držijo ga 4 plastični zatiči (pri meni je bil samo še en :? ), ven gre pa kar malo trdo.

Motorček prostega teka:
Slika

Tako, zdaj bi moralo biti vse razdrto. Vzameš en lonček, noter malo bencina, nato pa čopič & krpa & veselo na delo, prepucat vse kotičke. Ne pozabit tiste luknje, kamor pride motorček prostega teka!

In tako izgleda "moja" stran lopute po čiščenju:
Slika
Tako "motorna" stran:
Slika
Tako luknja motorčka prostega teka:
Slika
In tako vsebina prej omenjene luknje:
Slika

Sestavljanje gre po obratnem vrstnem redu, kot razstavljanje :D Tisti MaliSiviSenzorKiMuNeVemImena ima na spodnji strani tesnilo in če se nanj da kapljica olja, z lahkoto zdrsne na mesto. Pa ne pozabit staknit vseh cevk in kablov.

PS: seveda je vse na lastno odgovornost 8) Komentarji zaželjeni.

Objavljeno: Sr jun 07, 2006 12:18 pm
Napisal/-a TilenR
men slike ne delajo.

Objavljeno: Sr jun 07, 2006 12:31 pm
Napisal/-a ban
TilenR je napisal/-a:men slike ne delajo.


Men tud ne.

Objavljeno: Sr jun 07, 2006 12:49 pm
Napisal/-a Marsovček
Zato je pa bilo v naslovu "Pazi, slike!" :D

Resno, upam, da bo zdaj delalo.

Objavljeno: Sr jun 07, 2006 12:52 pm
Napisal/-a Liquid
slike delajo :!:

Objavljeno: Sr jun 07, 2006 1:14 pm
Napisal/-a fifi
Marsovček, zelo kul napisano in prikazano. Žal je na mojem Twingu z enakim motorjem drug tip lopute, ki je kot komplet sicer cenejši (ca. 40.000,00 SIT) od tvojega (ca. 60.000,00), vendar pa se ga žal ne da razstaviti na več delov, ne da se sneti motorčka prostega teka, potenciometra in tistega sivega senzorja. :lol: Posledično se tudi ne da dobro očistiti vseh delov lopute in v primeru, da se denimo motorček prostega teka preveč zamaže, se ga ne da dovolj dobro sčistit in prav tako denimo, če nagaja potenciometer, je potrebno kar celo loputo zamenjati, ker se delov ne da. :roll: Torej opozorilo, da obstajata za to mašino dve vrsti loput, ena je takšna kot pri tebi, druga pa takšna kot pri meni in je novejša od tvoje, vendar pa se na njej žal ne da menjati sestavnih delov, niti se jih ne da tako dobro očistiti kot pri tvojem tipu lopute.

Objavljeno: Sr jun 07, 2006 5:02 pm
Napisal/-a Denii
Eno vprašanje pri moji astri ima podoben motorček prostega teka, ta motorček pri tej glavi pa os ima mal lufta je zato možno da mi skače obratomer.

Re: Čiščenje lopute za zrak, R Clio (D7F). Pazi, slike!

Objavljeno: Po maj 28, 2012 1:14 pm
Napisal/-a Nikola_Tesla
Zdravo

Se zahvaljujem za napotke glede čiščenja vplinjača na starih 8-ventilcih.

Sem izvedel omenjeno čiščenje vplinjača in opazil, da mi je olje ki se je nabralo od oljnih hlapov med hladnimi zagoni zalilo ležišče senzorja za zrak.

Sedaj ima motor večjo odzivnost in naredim približno 150km več s polnim rezervoarjem.


Lp.

Darko

Re: Čiščenje lopute za zrak, R Clio (D7F). Pazi, slike!

Objavljeno: To jul 10, 2012 3:50 pm
Napisal/-a Nikola_Tesla
Zdravo

Zanima me na kakšen način bi zagrabil in uspešno (brez poškodb) izvlekel motorček prostega teka na vplinjaču motorja D7F in ga prečistil ter podmazal.

Imam namreč novejšo izvedbo vplinjača pri kateri je motorček prešan v ležišče in ni privit z 2 vijakoma kot je objavljeno zgoraj ?

Hvala za odgovor.

Lp.

Darko