Stran 1 od 1
Chrysler Voyager--potlak
Objavljeno: Pe jun 09, 2006 4:14 am
Napisal/-a MUSS
Imam problem na zavornem sistemu enostvno ne zavre dovolj.Sumim da je premajhen podtlak na servoojačevalcu oziroma da je pumpa za podtlak zanič.
Mene pa predusem zanima če mi zna gdo povedati kolikšen podtlak je minimalen,da zavore še normalno delajo.Kupil bi novo če bi bil sigurenvendar je 70k to je pa za premislit,na servisu v ljubljani mi pa podatka nočejo povedati čeč da naj pripeljhem k njim popravit.Saj bi dele kupil pri njih mislim da to tudi nekaj šteje.
Chrysler Voyager
l 97
2.5 disel
87 kw
tip motorja M00
Prosil bi še za kako skico črpalke za podtlak da vidim kako je narejena ali se da kaj popraviti.
Objavljeno: Pe jun 09, 2006 2:20 pm
Napisal/-a zundapp
pokliči lj- vrhovci g. Sedej 041 635 773 včasih delala na chrislerju, sedaj je domači mojster in je pošten.
Objavljeno: Pe jun 09, 2006 3:08 pm
Napisal/-a MUSS
Hvala za informacijo vendar mi g.Sedej ne more pomagati zato iščem naprej.
zavore
Objavljeno: Po dec 17, 2007 9:18 pm
Napisal/-a durcih
Sam sem imel problem, ker se je pedal vgrezal po zamenjavi ploščic in cilindrov, nikjer mi ga niso spravili k pameti, pol smo ga pa zračili in zračili in zračili, pam se je uneslo. Zdaj je že 3 leta mir. Poskusi???
Objavljeno: Po dec 17, 2007 10:26 pm
Napisal/-a lisko
Z zrakom po moje ni....ker pol se pedal kr sesede oz pade not....
Jaz mam drug problem... ko stisnem bremzo se mi sicer zdi da normalno zavira...ko pa le pritisnem malo bolj pa kr zablokira kolesa ( pa to ne rabim dost bolj pritisnit ampak pač zabviraš pri 80....videš da nis uspešen in pritisneš malo bolj pa kr zabije...) ?? Je pa podoben sistem temu.... Jeep 2.5 TD Je možno da mi spušča podtlak? ker recimo ko avto ugasnem.... ga pustim mirovat kako uro je pedal trd ko kamen..... ko motor zalaufa pa rata pedal mehak..... med tem ko pri drugih avtih tud po parih dnevih je še pedal ob prvem poskusu mehak.
Re: Chrysler Voyager--potlak
Objavljeno: Po dec 17, 2007 10:51 pm
Napisal/-a target_practice
MUSS je napisal/-a:Imam problem na zavornem sistemu enostvno ne zavre dovolj.Sumim da je premajhen podtlak na servoojačevalcu oziroma da je pumpa za podtlak zanič.
Mene pa predusem zanima če mi zna gdo povedati kolikšen podtlak je minimalen,da zavore še normalno delajo.Kupil bi novo če bi bil sigurenvendar je 70k to je pa za premislit,na servisu v ljubljani mi pa podatka nočejo povedati čeč da naj pripeljhem k njim popravit.Saj bi dele kupil pri njih mislim da to tudi nekaj šteje.
Chrysler Voyager
l 97
2.5 disel
87 kw
tip motorja M00
Prosil bi še za kako skico črpalke za podtlak da vidim kako je narejena ali se da kaj popraviti.
Ce bi bil podtlak krivec, vrjemi da nebi jokcal da ti bremze nedelajo ampak bi jokcal ker te noga od bremzanja boli. Ta vas podtlak je samo servo ojacevalnik zavor, se pravi pomaga tvoji nogi. Vprasanje zate: do katere mere se ti pedal za bremzo spusti in ali se tam obrzi ali dol propada?
Objavljeno: Po dec 17, 2007 11:21 pm
Napisal/-a lisko
MUSS konkretno za voyagerja ne vem..... ampak pri Jeepu krmili ta isti podtlak tudi turbino,ventil za gretje kabine in vse lopute v kabini za usmerjevanje zraka v kabini ( premika jih podtlak). Možno da je pri tebi enako in ti kje sistem pušča.
Objavljeno: Ne jun 21, 2009 5:20 pm
Napisal/-a zundapp
edit moderator:
oglaševanje na forumu ni dovoljeno,uporabi rubriko oglasi!
Objavljeno: Ne jun 21, 2009 6:18 pm
Napisal/-a Whyte
lisko je napisal/-a:Z zrakom po moje ni....ker pol se pedal kr sesede oz pade not....
Jaz mam drug problem... ko stisnem bremzo se mi sicer zdi da normalno zavira...ko pa le pritisnem malo bolj pa kr zablokira kolesa ( pa to ne rabim dost bolj pritisnit ampak pač zabviraš pri 80....videš da nis uspešen in pritisneš malo bolj pa kr zabije...) ?? Je pa podoben sistem temu.... Jeep 2.5 TD Je možno da mi spušča podtlak? ker recimo ko avto ugasnem.... ga pustim mirovat kako uro je pedal trd ko kamen..... ko motor zalaufa pa rata pedal mehak..... med tem ko pri drugih avtih tud po parih dnevih je še pedal ob prvem poskusu mehak.
Turbinski motorji imajo t.i. vakuumpumpo, ki deluje kadar deluje motor, zato ustvarja vakuum le med delovanjem motorja. To je povsod tako, pedal rata mehak ko začne vakuum pumpa delovati. Medtem ko na navadnem motorju je servo ojačevalnik priključen le na kolektor in so tudi drugačni tlaki
Re: Chrysler Voyager--potlak
Objavljeno: Ne jun 21, 2009 6:20 pm
Napisal/-a Whyte
MUSS je napisal/-a:Imam problem na zavornem sistemu enostvno ne zavre dovolj.Sumim da je premajhen podtlak na servoojačevalcu oziroma da je pumpa za podtlak zanič.
Mene pa predusem zanima če mi zna gdo povedati kolikšen podtlak je minimalen,da zavore še normalno delajo.Kupil bi novo če bi bil sigurenvendar je 70k to je pa za premislit,na servisu v ljubljani mi pa podatka nočejo povedati čeč da naj pripeljhem k njim popravit.Saj bi dele kupil pri njih mislim da to tudi nekaj šteje.
Chrysler Voyager
l 97
2.5 disel
87 kw
tip motorja M00
Prosil bi še za kako skico črpalke za podtlak da vidim kako je narejena ali se da kaj popraviti.
kaj pa zavore in njihovo stanje?
Objavljeno: Ne jun 21, 2009 6:33 pm
Napisal/-a RedBull™
fantje,poglejte datum objave.... malce pazljivosti oz. pozornosti ni nikoli odveč

Objavljeno: Ne jun 21, 2009 7:16 pm
Napisal/-a lisko
RedBull™: Si ugotovil da na zelo stare teme odgovarjajo samo novinci

Vsekakor malo pazljivosti ni odveč....je pa dobro ker si vsi naučimo nekaj novega
Whyte: Da odgovorim še tebi......od moje zadnje objave v tej temi je preteklo leto in pol.....med tem časom sem jaz "diplomiral" iz tega motorja.....In sicer vzrok za zgubo mojega podtlaka je bil uničen ventil , ki krmili EGR in le ta je puščal....Ima pa moj VM-ov motor dve vakum pumpi....ena je na alternatorju in gnana prek mikro jermena.....zaporedno z njo pa je povezana še ena vakum pumpa, ki je gnana preko zobniškega prenosa v samem motorju. Če se mikro jermen strga med samo vožnjo , avto ohrani vse stvari , ki jih krmili vakum......američani le niso tako nori
