Stran 1 od 1
Landrover Freelander, prenosnik moči ?
Objavljeno: Pe jun 09, 2006 4:17 pm
Napisal/-a stojko88
torej oče me sprašuje, če lahko dobim kake informacije glede nkupa novega rezervnega dela in sicer IRD - Prenosnika moči za Landrover Freelander. obracam se na vas glede informacij oz kam naj dam oglas da kupujemo...
najlepsa hvala
stojko
Objavljeno: Pe jun 09, 2006 4:35 pm
Napisal/-a Slicker
a tut freelancer obstaja? jz sm mislu da je sam freelander.
Objavljeno: Pe jun 09, 2006 4:39 pm
Napisal/-a stojko88
hehehehe se opravicujem... nevem kaj sem studiral (vrjetno 0 ^^)
Objavljeno: Če apr 02, 2009 5:58 pm
Napisal/-a esem
Mene tudi zanima ta del. Ve kdo, kje v italiji ali Avstriji, Nemčiji bi se ga splačalo kupit oz kakršenkoli način priti ceneje do tega dela. Naj bi bil čez mejo bistveno ceneje kot pri nas - je to res?
Kaj ta del ("razdelilnik moči"?) sploh je? Ima kdo kakšno shemo/sliko, da se vidi to čudo? To ni diferencial, niti sklopka spredaj/zadaj - kaj to sploh je in zakaj toliko crkava? Je to serijska napaka? Se splača reskirat rabljenega - če se jih sploh dobi in kje? Obstaja kakšen specializiran odpad za te roverje? Ima kdo kakšnega na zalogi?
Za kakršnekoli info vnaprej hvala.
lp
Objavljeno: Če apr 02, 2009 6:33 pm
Napisal/-a W3s7_S1D3
Objavljeno: Če apr 02, 2009 10:10 pm
Napisal/-a nebivedu
IRD stane ogromno denarja in bi se ga splačalo zamenjat za navaden transfer case ali pa za visko sklopko - predelava bi bila cenejša kot pa nov del naročat in vgradit. Pa še full crkavajo, ker ljudje ne znate uporabljat in vzdrževat teh avtomobilov.
Gume ne smejo biti nikoli različne in ker se že po 5000km prednje na tem avtu obrabijo toliko manj kot zadnje, da lahko že ird crkne. Najlažja varianta je da jih vsake 3000km zamnejaš (prednje nazaj in zadnje naprej) - to je pač standardna napaka teh avtomobilov.
Objavljeno: Če apr 02, 2009 11:37 pm
Napisal/-a esem
O približno kakšnih zneskih oz prihrankih govorimo? Kdo bi lahko kvalitetno zamenjal za transfer case ali visko?
Objavljeno: Pe apr 03, 2009 7:50 pm
Napisal/-a nebivedu
esem je napisal/-a:O približno kakšnih zneskih oz prihrankih govorimo? Kdo bi lahko kvalitetno zamenjal za transfer case ali visko?
Nov ird je 2000 evrov in montaža. Če vzameš visko iz suberu foresteja je 500 evrov + montaža. Zdej je pa treba še nekoga dobit, ki bi bil pripravljen vse sprobat.
Objavljeno: So apr 04, 2009 2:07 pm
Napisal/-a Pitu
IRD se dobi iz Anglije najceneje.Se veliko ljudi ukvarja s tem,da uvaža dele za LR v Slovenijo...
Objavljeno: So apr 04, 2009 3:57 pm
Napisal/-a esem
Nekje sem zasledil, da gre ponavadi v maloro samo ta del IRD-ja (slika). Je kakšen mehanik, ki bi pomagal precizirat, če je samo to in menjat (verjetno je razstavljanje/sestavljanje problematično?) smo to?

Objavljeno: Ne apr 05, 2009 3:38 am
Napisal/-a nebivedu
Esem, menja se ponavadi kar cel IRD, ker zaradi enega zlomljenega dela crkne ponavadi vse - dobi lufte.
So bili pa primeri, ko je ird zdržal, je pa uničil visko in zadnji diferencial - cena primerna menjavi ird-ja, vse to pa uglavnem zaradi razlike v gumah (prednje zadnje, ker se na tem avtu zadnje bolj obrabijo kot prve in je ta razlika potem usodna za ird).
Objavljeno: Ne apr 05, 2009 7:16 pm
Napisal/-a Pitu
nebivedu, ponavadi,če se avto ne vozi po tistem ko začne pokati v IRD-ju, gresta v maloro samo tista dva zobčenika,ki sta na zgornji sliki. V veliko primerih pride tudi do odmikanja osi na katerem je zobčenik,ki žene piramidast-stožčast zobčenik zadnjega pogona. V takšnem primeru so največkrat vzrok pokvarjeni ležaji, ali tudi odtegnjena matica zobčenika na tej osi, kar je posledica,da pride do zahajanjna in pokanja v notranjosti IRD-ja. V takem primeru,če se zadeva takoj sname,zobčeniki niso polomljeni,z malo sreče pa so tudi še ležaji celi.
Je pa renoviranje te zadeve dokaj komplicirano in se je treba tega lotit z veliko volje in dobrih živcev. Da pa ne bo gdo mislil,ne govorim na pamet, ampak sem eden tistih,ki je en teden preživel v garaži, da sem spravil IRD nazaj v "delujoče" stanje. LP
Objavljeno: Po apr 06, 2009 4:46 am
Napisal/-a esem
Kolegica je ostala na cesti, tako da pri njej popravilo IRD-ja odpade. Je 700 € primerna cena za obnovljenega?
Objavljeno: Po apr 06, 2009 7:10 am
Napisal/-a nebivedu
Pitu, ti poslušaš avto in ko je kak čuden zvok se spustiš vanj in ugotavljaš kaj je narobe, povprečen uporabnik freelanderja v sloveniji pa ga vozi in dokler poka ve da avto dela, ker so mu drugi tako rekli, ko pa crkne so pa vsi drugi krivi, samo on ne ker ni vedel.
Pogoni na freeju so dost komplicirani glede na ostale terence in predvsem pa so poddimenzirani in ne zdržijo toliko kot pri ostalih.
Objavljeno: Po apr 06, 2009 7:42 am
Napisal/-a Pitu
nebivedu imaš prav. In če se človek še dosti časa vozi s takšnim avtom in se ne ozira na pokanje je potem res nesmiselno razdirati IRD ker je verjetno v notranjosti sama polomija....
esem: 700eur za obnovljen IRD je kar sprejemljiva cena...
Naj poskusi kontaktirati tega možakarja,ki se ukvarja z dobavo rezervnih delov za LR.
http://www.bolha.com/oglas382443136/men ... ird-ugodno