Stran 1 od 2

2x problem pri meganu

Objavljeno: So jun 17, 2006 7:48 am
Napisal/-a slovenskisin
Zdravo!
Mene spet avto muči :cry: Sem menjal dihtengo, brusil glavo in notr je nov termostat, a en problem je ostal... Če se nekaj časa peljem, mi v ekspanzijski posodi začne "vret"in voda se kar dvigne in uhaja mimo pokrovčka, ko ustavim. Temp vode je normalna, na sredini, ventilacija dela. Kaj naj bi to blo? Je mogoče, da je pokrovček zjeban in ne spušča pritiska. Dihtenga, ki je bla menjana je hladilne luknje zapacane z neko gumo(?!?), a ima kiler, če je zapacan, kako vlogo lahko zraven?
Hvala in lp ;)

Objavljeno: So jun 17, 2006 8:36 am
Napisal/-a RedBull™
Vzrokov je več,če ste prepričani da ste dali pravilno zamenjali tesnilo in pač vse kar ste počeli,ostane samo še nekaj stvari. Lahko ste preslabo prezračili hladilni sistem,imaš kje počeno glavo,mogoče tudi to,kar si že sam ugotovil. Se ventilator vključi,sta do in od hladilnika obedve cevi vroči? Kdaj je bila vodna pumpa menjana,čeprav pri renaultih z njimi ni težav,razen da spusti.

Objavljeno: So jun 17, 2006 8:59 am
Napisal/-a slovenskisin
Hm...mehanik je reku, da sta blok pa glava kukr tulk ohranjena. Bom pogledal kako je z cevmi. Vrelo je že pred menjavo dihtenge. Pumpa naj bi delala, vsaj pritisk se nardi v ceveh. Bom probal killer, če je spucan, pol pa če je dobr še pokrovček menjal...če ne bo popravlo, sem pa v kurcu pomoje :cry:

Ja, ventilacija se vključi. Sj pravm, avto mi od nm do kp normalno vozi in ne zakuhava, samo ko se ustavim in avto ugasnem(če je prižgan tega ni), mi začne brblat v ekspanzijski in pritisk naraščat.

Objavljeno: So jun 17, 2006 4:48 pm
Napisal/-a slovenskisin
Sem malo cevi prešlatat, pa se notr sliši zrak. Ventila ni več, ker mi je puščal in smo odrezal cevko, tko da ne vem kje naj prezračim zdaj? :cry:

Objavljeno: So jun 17, 2006 5:45 pm
Napisal/-a RedBull™
zihr je na ceveh,ki gredo v kabino za gretje. Sam pazi,ker se plastični radi odlomijo. No zdaj se v ta namen dobijo že kovinski.

Objavljeno: So jun 17, 2006 6:54 pm
Napisal/-a lisko
Počena glava...... enak blem mam jaz. Ampak da pr men še ni tak hudo..... pač zafila expanzijsko posodo..... pol pa se umir na delovni temparaturi. Ostali simptomi so isti.

Objavljeno: So jun 17, 2006 7:16 pm
Napisal/-a slovenskisin
Sam če bi bla glava počena bi mnde mehanik opazu kj? Pa tud brusu jo je. Tako da ne vem, če je to to?

Objavljeno: So jun 17, 2006 7:44 pm
Napisal/-a DrMr
... če pušča kompresijo v vodni sistem se najhitreje preveri z meritvijo...

Objavljeno: So jun 17, 2006 7:59 pm
Napisal/-a slovenskisin
kako meritvijo pa :oops: Ampak men to dela samo potem, ko avto že ugasnem...

Objavljeno: So jun 17, 2006 8:39 pm
Napisal/-a DrMr
... meritev vsebnosti HC v vodnem sistemu...

Objavljeno: So jun 17, 2006 9:08 pm
Napisal/-a BBoss
Saj mogoč je neumno vprašanje, ampak a si ti nalil navadno vodo v sistem, ker namreč skoz govoriš o vodi?

Ker če nisi nalil prave hladilne tekočine je to normalen pojav, ker navadna voda še posebej, če je pod pritiskom zavre (pri temperaturah nižjih od 100 stopinj, kar je normalna temperaturav hladilnem sistemu) in od tod brbotanje.

Objavljeno: So jun 17, 2006 9:57 pm
Napisal/-a slovenskisin
ja, notr je 100% navadna voda...A je to potem normalno?

Objavljeno: So jun 17, 2006 10:25 pm
Napisal/-a BBoss
pojav je normalen, ampak ti toplo priporočam, da čimprej zamnjaš vodo s hladilno tekočino saj je hladilni sistem prilagojen hladilni tekočin in ne vodi, ki prehitro začne vreti in s tem postaja še bolj neučinkovita pri hlajenju, kar zna v tem vročm vremenu tudi privesti do kakšnega pregretja motorja - to pa itak veš kaj posledično lahko povzroči ;)

Objavljeno: So jun 17, 2006 11:05 pm
Napisal/-a esem
BBoss je napisal/-a:Saj mogoč je neumno vprašanje, ampak a si ti nalil navadno vodo v sistem, ker namreč skoz govoriš o vodi?

Ker če nisi nalil prave hladilne tekočine je to normalen pojav, ker navadna voda še posebej, če je pod pritiskom zavre (pri temperaturah nižjih od 100 stopinj, kar je normalna temperaturav hladilnem sistemu) in od tod brbotanje.


če je voda pod pritiskom, zavre kasneje (nad 100) in ne prej, tako na Triglavu zavre pri okoli 85 stopinjah zaradi manjšega zračnega tlaka. Tako tudi tvoja teorija o "normalnosti" ne drži.

Objavljeno: So jun 17, 2006 11:14 pm
Napisal/-a DrMr
... voda n i nič kriva saj nimaš F1 mašine...

Objavljeno: Ne jun 18, 2006 12:37 am
Napisal/-a lisko
No ja včasih pa se še nasmejiš na tem forumu :)

Kot počeno glavo pa nisem mislu prav počeno..... ampak porozno (pride do tega pri preobremitvah in slabih materialih) kar pa se ne vidi kr tko da pregledaš..... vidi se potem pri takih zadevah oz. blemih ki jih ti opisuješ.

Men je recimo yugo pil vodo.... zakuhal oz pregreval pa se je pogosto... pa ssem glavo dal brusit jo celo pregledu pa ni bla počena..... novo dihtungo pa je blo isto sranje..... šele po menjavi glave za drugo je blo bolše.

Objavljeno: Ne jun 18, 2006 12:44 am
Napisal/-a slovenskisin
Ampk lih to je fora, men avto ne zakuhava in se mi ne pregreva. Dokler mašina laufa bo vse vredu. Ko avto izklopim se pojavi vretje v ekspanzijski. Od nm do kp je zdržala po AC... Samo nimam pojma kako naj to odpravim. Mehanik tud ne ve točno kaj bi blo.

Kulku pa košta nova glava...tko na uč ;) ?

A zrak v ceveh bi lahk bil krivec za tole...ker pri meni je 100% zrak noter.

Objavljeno: Ne jun 18, 2006 7:19 am
Napisal/-a kljukec_
Ni rečeno, da je glava, lahko je tudi blok porozen, kajti pri meganih letnika tam nekje 97-98 je bil prisoten ta problem :?

Objavljeno: Po jun 19, 2006 7:31 am
Napisal/-a svadreb
Probaj zaenkrat z najenostavnejšim in najcenejšim posegom:

1. zamenjaj vodo s pravo hladilno tekočino
2. dobro prezrači sistem

Pa boš videl, če bo kaj boljše.

Objavljeno: Po jun 19, 2006 9:03 am
Napisal/-a Collector
Pri Cliotu je bil zamašen pokrovček od ekspanzijske posode, pa mi je tekočino ven metal nekje spodaj pri levem kolesu. Po menjavi pokrovčka b.p. Lahko pa probaš z ne do konca privitim pokrovčkom, če bo bolj ampak NA LASTNO ODGOVORNOST.