Stran 1 od 1
Problem s plini
Objavljeno: Sr jun 21, 2006 2:28 pm
Napisal/-a Lee P.
Pozdrav vsem.
Končno kupim svoj prvi avto-hočem registrirat, me vrže na tehničnem... plini čisto fuč.
Prilagam meritve, za tiste mojstre ki vejo kaj točno pomenijo te vrednosti (zanič lambda, katalizator, vžig, itd...).
Avto je Seat Cordoba 1.8/66kW, letnik 95. Se mi pa zdi tudi poraba mal visoka-cca 11litrov/100 km pri kombinirani vožnji.
Prosim za nasvet, preden grem kaj popravljat.
Hvala.
Objavljeno: Sr jun 21, 2006 2:34 pm
Napisal/-a zupi13
menjaj svečke in filter zraka za motor, po lpa na AC in mal prepihaj motor...
pa poskusi znova, mogoče bo..
Objavljeno: Sr jun 21, 2006 2:44 pm
Napisal/-a Kritik
Ne vem kako je pri injection motorjih, ma na tistih malo starejših si en vijak na fergazarju mal zategnil, pa je bilo vse ok. Sva z kolegom to naredila ker pred tistim modelom tam na tehničnem, pa ni nič kompliciral, ko so padli plini pod mejo je samo zaprl pokrov in odklopil merilec.
Če ima tvoj avto katalizator je verjetno da je fuč, ker načeloma zdržijo tja do 100.000 km, odvisno od načina vožnje, svečke mislim da ne igrajo vloge tu, bolj igra vlogo mešanica goriva in zraka in pa katalizator.
Objavljeno: Sr jun 21, 2006 2:48 pm
Napisal/-a zx14
Pomoje je zanič lambda sonda, vrednost je glede na meritev čisto mimo. Tudi poraba goriva to potrjuje.
Objavljeno: Sr jun 21, 2006 4:23 pm
Napisal/-a hermand
Mislim da imaš katalizator fuč, kolikšna je pa bila vrednost kisika, če si si mogoče zapomnil?
LP
Objavljeno: Sr jun 21, 2006 4:26 pm
Napisal/-a Lee P.
Ne, za vrednost kisika pa žal ne vem koliko je bla. Sem pa zvedel, da je v Podutiku en model, k ti izmeri zadeve pa točno pove kaj je fuč. Verjetno bom šel do njega.
Če pa ima še kdo kak predlog, pa kar na dan z njim. Hvala.
Objavljeno: Sr jun 21, 2006 5:18 pm
Napisal/-a milankregar
Pojdi na servis, da ti nastavijo vžig in verjetno je kriva še lambda sonda.

Katalizator niti slučajno ni kriv za tako visoke vrednosti (imaš 10x višje vrednosti od dovoljenih), če je avto dalj časa delal s takšnimi plini, pa je lahko sedaj zanič tudi katalizator.
Objavljeno: Sr jun 21, 2006 6:38 pm
Napisal/-a monster_d
milankregar je napisal/-a:Pojdi na servis, da ti nastavijo vžig in verjetno je kriva še lambda sonda.

Katalizator niti slučajno ni kriv za tako visoke vrednosti (imaš 10x višje vrednosti od dovoljenih), če je avto dalj časa delal s takšnimi plini, pa je lahko sedaj zanič tudi katalizator.
Pomoje se pri 1.8 motorju vzig neda nastavljat, ga ma pomoje elektronika preko.
Objavljeno: Sr jun 21, 2006 7:51 pm
Napisal/-a čare
vžig se pri teh motorjih da nastavljat ,samo kot je vidt je zanič sonda ker imaš premajhno vrednost je mel kolega u golfu tak motor pa jo je dvakrat menju na koncu je mel kombinirane vožne 9,5 litra porabe so kr žejni teli motorji
Objavljeno: Sr jun 21, 2006 7:56 pm
Napisal/-a DrMr
... full ti ga zaliva, mislim da ni samo sonda, za analizo še navedi podatek co2 in o2...
Objavljeno: Sr jun 21, 2006 8:16 pm
Napisal/-a Lee P.
Ostalih podatkov žal nimam.
Sem pa slišal, da v bencin zmešaš tekočino za čiščenje injektorjev in da naj bi blo pol ok. Je to res?
Objavljeno: Sr jun 21, 2006 8:29 pm
Napisal/-a milankregar
Lee P. je napisal/-a:Ostalih podatkov žal nimam.
Sem pa slišal, da v bencin zmešaš tekočino za čiščenje injektorjev in da naj bi blo pol ok. Je to res?
Ne.
Objavljeno: Sr jun 21, 2006 9:05 pm
Napisal/-a DrMr
Objavljeno: Če jun 22, 2006 10:57 am
Napisal/-a Lee P.
Evo, sem šel še enkrat. Vrednost kisika je bla 0,8.
Kak nasvet? Hvala.
Objavljeno: Pe jun 23, 2006 10:53 am
Napisal/-a tony1
Najprej zamenjaj zračni filter (đabe strošek). Če že dolgo ni bil narejen servis (svečke,...) tudi ta ne bi škodil...
Nato menjan lambda sondo (kupi BOSCH univerzalno, ker so po principu delovanja vse sonde enake, razlika je le v številu in dolžini žic), strošek cca. 15k sit.
Nato zresetiraj motorni računalnik (odklopi kleme, jih stakni skupaj, daj s ključem kontakt in kakšno uro počakaj). Če ne veš, kaj delaš, naj to naredi mehanik.
Po vsem tem moraš prevozit še kar nekaj kilometrov, da računalnik zazna novo sondo. Če jo boš samo zamenjal in šel na tehničnega, boš spet padel...
Upam, da bo pomagalo
