Stran 1 od 2
zavorna čeljust in sestavni deli
Objavljeno: Po jun 26, 2006 9:11 pm
Napisal/-a lexuss
a je že kdo meu oprauka z zavorno čelustjo, da jo je mogu razdret ker mu ročna ni prjela? kaj nrdit, kaj je treba pazt, kje se lahko kej zalom itd
Objavljeno: Po jun 26, 2006 9:13 pm
Napisal/-a TUNING_BOY
Ja lahk da jo moreš sam naštelat al pa da maš zajle hin!? Sploh veš kak se štela ročna? Če ne, ti predlagam da daš to enmu ko zna! Ne želi si ostat brez zavor!

Objavljeno: Po jun 26, 2006 9:15 pm
Napisal/-a lexuss
a dej ti tuning boj kej bl pamtnga napiš k pa to da sam neki svetuješ komu nej pelem, lepo te prosm
Objavljeno: Po jun 26, 2006 9:24 pm
Napisal/-a TUNING_BOY
lexuss je napisal/-a:a dej ti tuning boj kej bl pamtnga napiš k pa to da sam neki svetuješ komu nej pelem, lepo te prosm
In ka sm zdaj narobe naredu? Ti si vprašal kje se lahk zalomi pa kaj je treba pazit, pa sm sam vprašal če veš k je se štela ročna, ker sm sam dobr hotu! Če pa je kaj narobe da ti kdo postavi kontra vprašanje pa raje zbriši temo!

Objavljeno: Po jun 26, 2006 9:55 pm
Napisal/-a lisko
Na vprašanje se ne odgovarja s vprašanjem...... drgač pa zadnje čase dost opažam da nekdo neki upraša nasljednji odgovor je pa že u stilu: pejd k mehanku ker boš sam neki zajebu....
Drgač pa za začetek bi lahk povedu vsaj opis težave... kdaj se je pojavla.. letnik in tip avta.... vsaj neki podatkov....
Objavljeno: To jun 27, 2006 5:33 am
Napisal/-a lexuss
lisko je napisal/-a:Na vprašanje se ne odgovarja s vprašanjem...... drgač pa zadnje čase dost opažam da nekdo neki upraša nasljednji odgovor je pa že u stilu: pejd k mehanku ker boš sam neki zajebu....
Drgač pa za začetek bi lahk povedu vsaj opis težave... kdaj se je pojavla.. letnik in tip avta.... vsaj neki podatkov....
če boš tut ti mlatu prazno slamo kokr tuning boj se boš osmešu. torej auto je golf3 vr6 letnik 92, mam spredi in zadi diske, in zadi levo mi ne prime ročna. kdaj se je težava pojaula pa ne vem ker sm ugotovu šele kasnej po nakupu auta. zdej čeljust mam u garaži delno razstauleno in ne vem kko naprej. čeljust je ulita, ampak ne vem kko so dal notr uno nihajko od ročne. in to me najbol zanima, ker bat, pa šraufke pa gumico je blo simpl dat dol, zdej je pa težja naloga, kko naprej razdret. bom še posliku da se bo vedl za kaj se gre. mogoče pa kdo odpre lastno firmo za popraulat čeljusti

)
Objavljeno: To jun 27, 2006 7:17 am
Napisal/-a hermand
Tam kjer je bil batič je v sredini vijak z navojem. Okoli tega vijaka pa je segerjev obroč, odstraniti moraš tisti segerjev obroč, da gre da vijak ven. Moraš pa imeti posebne klešče za segerjev obroč, ker je zelo globoko in je zelo malo prostora.
LP
Objavljeno: To jun 27, 2006 4:56 pm
Napisal/-a lexuss
hermand je napisal/-a:Tam kjer je bil batič je v sredini vijak z navojem. Okoli tega vijaka pa je segerjev obroč, odstraniti moraš tisti segerjev obroč, da gre da vijak ven. Moraš pa imeti posebne klešče za segerjev obroč, ker je zelo globoko in je zelo malo prostora.
LP
ja ja sm vidu ta obročk ja pa tut kombinirke taprave sm nabavu, upam da bo šlo gladko, kva pa pol naprej a se una nihajka od ročne zavore tut da snet, pa kako. no sej vka sprašujem bomo probali
Objavljeno: To jun 27, 2006 6:47 pm
Napisal/-a čare
dele boš pa po vsej verjetnosti dobil pri potokarju na parmovi kako gre narazen pa nimam pojma ker teh pa res nisem še nikol podiral
Objavljeno: To jun 27, 2006 8:29 pm
Napisal/-a lexuss
no evo fotke
a pr potokarju se da dobit dele. nism vedu, mogoče ma res sam ne verjamem. no par dni nazaj sm biu pr nemu je reku 34 jurjou nova čeljust pa tstaro mu morm prnest nazaj. TASTARO MU MORM PRNEST NAZAj!?!?!?!?!?! zakaj že
Objavljeno: To jun 27, 2006 9:16 pm
Napisal/-a RedBull™
zato ker dobiš obnovljeno nazaj... lahko greš pa po novo na VW servis,in boš zanjo odštel še kakega cankarja več,kot pri potokarju
Objavljeno: To jun 27, 2006 9:33 pm
Napisal/-a hermand
Tisti segerjev obroč odstraniš, potem pa fedrca pade ven, potem pa potegneš ven še vijak z navojem, ko boš imel vse to narazen boš lahko vzvod za ročno zavoro tudi odstranil brez problema. Gumice za cilinder pridejeo okoli 3000SIT.
Ponavadi se semering pod vzvodom uniči in pride rja na os vzvoda in potem vse skupaj blokira.
Tisto fedro pa moraš nekako stisniti da dobiš potem nazaj skupaj, najboljše si je narediti iz jeklene žice dva hakelna in malo dobre volje in gre nazaj skupaj.
Objavljeno: Sr jun 28, 2006 5:36 am
Napisal/-a lexuss
hermand je napisal/-a:Tisti segerjev obroč odstraniš, potem pa fedrca pade ven, potem pa potegneš ven še vijak z navojem, ko boš imel vse to narazen boš lahko vzvod za ročno zavoro tudi odstranil brez problema. Gumice za cilinder pridejeo okoli 3000SIT.
Ponavadi se semering pod vzvodom uniči in pride rja na os vzvoda in potem vse skupaj blokira.
Tisto fedro pa moraš nekako stisniti da dobiš potem nazaj skupaj, najboljše si je narediti iz jeklene žice dva hakelna in malo dobre volje in gre nazaj skupaj.
gumice so okej, fedr je okej, samo uprašanje je je zdej ta vzvod z navojem če ni oduspodi tok znucan oz. al je en tak del podobn tiktak bonbonu, sam to ni ker je vidt še ceu. edin kar mi še ostane je ta zadeva za ročno. kko jo spravt vn. a jo morm izbijat al kako. ne mi rd slučajno zdej uniču. hermand mal bol to napiš ker spodn del komentarja glih ne razumm kaj si mislu
Objavljeno: Sr jun 28, 2006 5:38 am
Napisal/-a lexuss
Ponavadi se semering pod vzvodom uniči in pride rja na os vzvoda in potem vse skupaj blokira.
aja pa to mi mal bol razlož, kak semering
Objavljeno: Sr jun 28, 2006 5:42 am
Napisal/-a lexuss
RedBull™ je napisal/-a:zato ker dobiš obnovljeno nazaj... lahko greš pa po novo na VW servis,in boš zanjo odštel še kakega cankarja več,kot pri potokarju
ajej to so mi mutni posli.
pr potokarju je tok nova kokr sm napisu sam ne vem zakva mu morm šenkat tastaro, to k jo zdej sam popraulam. mislm ne vem, jst grem neki kupt in pol nej bi mogu še šenkat. mislm da to ne gre skp
Objavljeno: Sr jun 28, 2006 6:16 am
Napisal/-a hermand
Na drugi sliki si poglej.
1. najprej odstraniš segerjev obroč
2. ko ga odstraniš bo šla fedra in tisti pokrovček nad fedro ven
3. potem pa s pajserjem ali izvijačem odstranič to os, ki ima navoj na katero je privit batič
4. na tej osi je ena gumica na koncu osi pa pride še en štiftek, ki služi za delovanje ročne zavore
5. ponavadi gre ta os na trdo ven
6. ko odstraniš to os z navojem pa potem vzvod od ročne zavore enostavno potegneš ven
7. če je vzvod zelo rjast, ga je najboljše dati v posodo v katero naliješ ferosan in pustiš par ur, da ferosan očisti rjo
LP
Objavljeno: Sr jun 28, 2006 6:19 am
Napisal/-a hermand
Ta vzvod je os na katero je pritrjen hakelc, za katero se zatakne žica ročne zavore.
Pod tem hakelnom na os je pa semering, ki preprečuje vdor umazanije v prostor z osjo.
LP
Objavljeno: Sr jun 28, 2006 6:22 am
Napisal/-a lexuss
hermand je napisal/-a:Na drugi sliki si poglej.
1. najprej odstraniš segerjev obroč
2. ko ga odstraniš bo šla fedra in tisti pokrovček nad fedro ven
3. potem pa s pajserjem ali izvijačem odstranič to os, ki ima navoj na katero je privit batič
4. na tej osi je ena gumica na koncu osi pa pride še en štiftek, ki služi za delovanje ročne zavore
5. ponavadi gre ta os na trdo ven
6. ko odstraniš to os z navojem pa potem vzvod od ročne zavore enostavno potegneš ven
7. če je vzvod zelo rjast, ga je najboljše dati v posodo v katero naliješ ferosan in pustiš par ur, da ferosan očisti rjo
LP
ja ja to je to. vrjetn bo šla os zlo na trdo vn ker ko sm odpru je bla mast tko trda k čigumi. ma vlivu sm use živo učer not, od razredčila do nekih sprejeu za motor pucat. ferosan prauš, kje ga dobim??
Objavljeno: Sr jun 28, 2006 7:12 am
Napisal/-a hermand
V vsaki trgovini z barvami in podobnimi stvarmi (MERKUR, OBI...)
LP
Objavljeno: Sr jun 28, 2006 6:16 pm
Napisal/-a lexuss
ewo še mau fotk