Stran 1 od 1
Ford Mondeo - pregrevanje?
Objavljeno: Po jul 03, 2006 9:55 pm
Napisal/-a birok
Imam sledeči problem, če je to sploh problem in sicer se mi pri mestni vožnji avto segreva konstantno čez polovico skale, ne drži enakomerne temperature. Če pa imam vklopljeno klimo je pa kazalec lepo na sredini skale in drži temperaturo. A je to kaj narobe?
Lp
Birok
Objavljeno: Po jul 03, 2006 10:00 pm
Napisal/-a čare
ne nč ni narobe ker pri mestni vožnjui je cager sigurno mal čez polovico če maš pa prižgano klimo ti pa ventilator skoz piha in obenem hladi motor pejt se brez klime pelat na odprto cesto pa boš vidu da bo temperatura normalna
Objavljeno: Po jul 03, 2006 10:54 pm
Napisal/-a NoFX
to, da se pri mestni vožnji avto bolj segreva te ne rabi skrbet. Če pa se ti ne vklopi ventilator pa rajši daj porihtat...
Objavljeno: To jul 04, 2006 7:10 pm
Napisal/-a SkIDiver
Ne ni dobro. Kazalec bi moral po pravem bit stalno na sredini.
Kako je s temperaturo na odprti cesti? Pade temperatura bistveno pod polovico ali je kazalček lepo na sredini?
Za katerega mondeota gre? Letnik, motor?
Objavljeno: To jul 04, 2006 7:17 pm
Napisal/-a Drocky
kazalec NE POTREBUJE bit skos na sredini, ampak kaže na skali temperaturo na kateri termostikalo vklopi ventilator. Tak da če ti temperatura ne naraste do 100 stopinj ali več se nimaš za bat. Ponavadi je temperatura okoli 90 stopinj, pri nekaterih avtomobilih tudi višje
Objavljeno: Sr jul 05, 2006 8:37 am
Napisal/-a SkIDiver
Fantje ne se hecat. Sem prevozu mondeota bencinarja mnogo pa vem kje more stat kazalček. Sedaj vozim fiesto, ki je sicer drug tip motorja pa je kazalček spet vedno na sredini. Kazalček more bit na sredini! Če mu raste navzgor je termostat zanič al pa pumpa.
Ko pride kazalček mal čez sredino bi se moral začet vračat nazaj, ker se vklopi 1. stopnja ventilatorja, ki se vklopi tudi pri klimi. In tu nekaj ni vredu.
Objavljeno: Sr jul 05, 2006 8:42 am
Napisal/-a milankregar
To je čisto odvisno od tega, za koliko se mu dejansko premakne kazalec. Če mu niha za 2mm (levo-desno, gor-dol), potem ni to nič, če pa se mu konkretno premakne stran od sredine, potem to ni povsem normalno.
Objavljeno: Sr jul 05, 2006 8:57 am
Napisal/-a SkIDiver
Tole se mu po moje bolj pošteno premika kot za 2mm, ker mu vrjetno temperaturo zbija dol že 2. stopnja ventilatorja.
Objavljeno: Sr jul 05, 2006 9:09 am
Napisal/-a no_name
Sicer ne vem kako je pri mondeotu, lahko pa povem za seat toledo l.95, 1.9TDI 230kkm. Kazalec za temperaturo niha že od prvega dneva naprej, pa smo hodili od servisa do servisa pa nihče ni vedel kaj bi bilo narobe.Nakar je moj oče (on je bil prvi lastnik) dosegel pri zastopniku, da so v tovarno poklicali in vprašali zakaj je tako. No in iz tovarne smo dobili pojasnilo da je to normalno. Aja, pa avto nima klime.
Pa po vseh teh kilometrih nikjer ne pušča hladilna tekočina ali olje. Skratka avto dela kot ura.

Objavljeno: Sr jul 05, 2006 9:23 am
Napisal/-a Sigor
Moje izkušnje so take, da je kazalec temperature bolj kot ne skoz na istem mestu, tam okrog sredine, seveda po tistem, ko motor dsoseže delovno temperaturo. Pri Roverjih je vsaj tako, 214 SI in 75 2.0 CDT enako (slednji čist na sredini), kazalec se v bistvu sploh ne premakne, pa naj bo to pozimi ali poleti, s klimo ali brez.
Je bilo pa pri 214 SI takrat ko je crknil termostat tako, da se motor sploh ni ogrel na delovno temperaturo, torej je termostat ostal odprt (hlvala bogu, da ne zaprt), ko sem ga pa menjal, seveda ne z originalom, je pa bila delovna temperatura motorja za spoznanje nižja, ampak spet vedno konstantna, brez nihanja kazalca. Po moje je to prav in dobro.
Sem pa videl na Opel Corsi, da je zelo nihala temperatura, kazalec je prišel že skor do rdeče, pol se je vklopil ventilator, je temperatura padla, verjetno je kako stikalo včasih zatajilo ali kaj podobnega.
Objavljeno: Sr jul 05, 2006 9:38 am
Napisal/-a SkIDiver
Mi smo mel do sedaj problem z nihanjem ravno pri mondeotu 1.8 letnik 93, bencinski motor. Najprej se je začelo, da je pri mestnji vožnji temperatura rasla navzgor. Ko se je vklopu ventilator je pala lepo na sredino oz kak mm do 2 pod sredino. Kasneje je začela temperatura padat na odprti cesti navzdol. Smo menjal termostat pa je blo vse po starem. Na koncu sm ugotovil, da ima ventilator dve stopnji ter, da je 1. stopnja šla rakom žvižgat. Sem zamenjal rele za 1. stopnjo in se je kazalček dobesedno zalimal na sredino.
Lahko pa potrdim, da je isto (kazalček na sredini) pri fiesti 1.3, mercedes c180, škoda octavia 1.9 tdi, seat leon 1.9 tdi, seat alhambra 1.9 tdi, renault master 2.8 dti in tudi tovornjaka man 8-163 in tg-a 32-430 common rail. Vsem omenjenim se kazalček postavi na sredino in je tam cel čas.