Stran 1 od 1
nastavitev ventilov
Objavljeno: Po jul 17, 2006 8:12 pm
Napisal/-a Nejko87
oj.
če ma kdo avtodato, pa čas, naj prosim pogleda na koliko se nastavijo ventili pri peugeot 106 1.6 8v rallye letnik 98.
na peugeot servisu so mi rekl 30, 40 ... nekje drugje sem dobil podatek da 100% 20, 40...
hvala.
Objavljeno: Po jul 17, 2006 8:49 pm
Napisal/-a RedBull™
autodata pravi takole: ti bom kar fotko prilepu,da boš verjel

Objavljeno: Po jul 17, 2006 8:59 pm
Napisal/-a Nejko87
pa je res...
hvala ti redbull
PS za vse ostale...
na pooblaščenmu servisu sem dobu napačne podatke... en fušar k pa to za hobi dela mi je pa prov povedu

Objavljeno: Po jul 17, 2006 9:07 pm
Napisal/-a DrMr
... vsi TU motorji imajo 20/40, tudi če so klackalice na valjčke...kateri servis

Objavljeno: Po jul 17, 2006 9:40 pm
Napisal/-a Nejko87
maš pm...

Objavljeno: Če jul 20, 2006 9:47 am
Napisal/-a piblo
Se mi zdi najbolje, da vprasam kar tle.
Imam puntota 60 Sx l 99 (sem ga kupil potem, ko je ena baba

prekrizala pot meni in mojmu unotu).
Avto ima 80k km, dela lepo , sem pa opazil, da ko je fajn razgret in ga z nizkimi obrati pritisnem v hrib, za kratek cas slisim ventile. Zadeva je skoraj neslisna, ce tankam 100 oktanov in se umiri, ko motor doseze zahtevane obrate.
Bi mogoce kdo vedu, kako se nastavljajo ventili pri teh motorjih, a je sploh vredno kaj tikat (poraba je cca 6.5/100km) in avto drugace prav normalno dela.
Vse ideje dobrodosle.
Hvala in lep pozdrav!
Objavljeno: Če jul 20, 2006 12:55 pm
Napisal/-a DrMr
... to je klenkanje...
Objavljeno: So jul 22, 2006 3:39 pm
Napisal/-a bruki
Res je klenkanje in ne ventili,,,,vzrok je nepravilen oziroma prevelik predvžig.
Možnost je da je slabo gorivo ali pa netočno delovanje senzorja vžiga.
Objavljeno: So jul 22, 2006 7:05 pm
Napisal/-a bass
Klenklanju se kot si opazil izogneš z več oktani. Nebi se sekiral na tvojem mestu.
Da nima nižane glave

Objavljeno: Ne jul 23, 2006 8:13 pm
Napisal/-a piblo
Ma zna bit, da je bla kej prevec pobrusena ob menjavi tesnila.
Sem zdaj cez vikend naredil cca 300km in sploh nisem zasledil nobenga klenkanja ( 100 oktanov). Ce bo vedno tako, ne bo slabo.
A je pa mozno, da bodo zadeve s kilometri sle na slabse bomo pa vidli!
Hvala za odgovore!
LP!