Stran 1 od 1

Olje odteka iz motorja...

Objavljeno: To jul 18, 2006 12:43 pm
Napisal/-a ziga24
Živijo!
Imam en zelo velik problem in bi prosil koga, ki ve kaj bi lahko bil problem, da mi pomaga...
Je pa tako: če tišim avto (saxo 16v), mi začne na pokrovu motorja špricati olje iz mašine.
Najprej sem mislil, da je zamašena cevka za oljne hlape, a se je izkazalo, da to ni, ker sem probal tudi z odprto sistemom...
A bi bilo možno da imam npr. preveč zaprt izpušni sistem, zamašen filter za zrak, slab dotok zraka...
Mogoče kdo ve kaj bi bil vzrok in kakšne so lahko posledice?

p.s. dobil sem tudi podatek da imam lahko zanič batni obroček in mi kompresila "gre# v karter - tega ne razumem čisto najbolje...

Pa še slika, kjer izteka olje:
Slika

Re: Olje odteka iz motorja...

Objavljeno: To jul 18, 2006 12:50 pm
Napisal/-a sonček
ziga24 je napisal/-a:Živijo!
Imam en zelo velik problem in bi prosil koga, ki ve kaj bi lahko bil problem, da mi pomaga...
Je pa tako: če tišim avto (saxo 16v), mi začne na pokrovu motorja špricati olje iz mašine.
Najprej sem mislil, da je zamašena cevka za oljne hlape, a se je izkazalo, da to ni, ker sem probal tudi z odprto sistemom...
A bi bilo možno da imam npr. preveč zaprt izpušni sistem, zamašen filter za zrak, slab dotok zraka...
Mogoče kdo ve kaj bi bil vzrok in kakšne so lahko posledice?

p.s. dobil sem tudi podatek da imam lahko zanič batni obroček in mi kompresila "gre# v karter - tega ne razumem čisto najbolje...

Pa še slika, kjer izteka olje:
Slika


Mogoče tesnilo pokrova za ventile.....zamenaš ga pa sam lahko
lp

Objavljeno: To jul 18, 2006 12:51 pm
Napisal/-a Firediver
Če ti batni obroček pušča, nastane v karterju nadtlak (spušča kompresija mimo bata) in ta nadtlak ti potiska olje ven..
Lahko pa ti je tesnilo pokrova ventilov spustlo in ti tam teče ven..
Za kaj več pa ne vem..

Objavljeno: To jul 18, 2006 1:00 pm
Napisal/-a leoCar
Tole pa je najverjetneje tesnilo pokrova ventilov, kot so ti ze drugi pisali, ce bi bil batni obrocek zanic bi ti olje nad sipko ven metalo.

Objavljeno: To jul 18, 2006 1:47 pm
Napisal/-a GTA lover
Tako je, tesnilo pokrova ventilov. Strošek par tisoč SIT in deset minut dela, ki ga lahko opraviš sam. Če se boš spravil v to, obvezno cca 3 dni po menjavi preveri vijake na pokrovu ventilov, verjetno bo treba še enkrat zategnit. V teh treh dneh tudi ne vrti motorja prekomerno, ko boš drugič zategnil pa kar gasa, ampak prvič, ko ga boš pohodil, preveri spet stanje.

Objavljeno: To jul 18, 2006 1:52 pm
Napisal/-a ziga24
Ne vem če bo tesnilo, ker mi je čaz cev za oljne hlape metalo olje...
Ko sem šel na Dunaj mi ga je vrglo ven tok, da ko je prišlo do izpušnega sistema, se je zadaj pokadilo kot za kakšno "formulo" ko ji raznese motor...

Objavljeno: To jul 18, 2006 2:00 pm
Napisal/-a GTA lover
ziga24 je napisal/-a:Ne vem če bo tesnilo, ker mi je čaz cev za oljne hlape metalo olje...
Ko sem šel na Dunaj mi ga je vrglo ven tok, da ko je prišlo do izpušnega sistema, se je zadaj pokadilo kot za kakšno "formulo" ko ji raznese motor...


Je možno da imaš preveč olja v motorju?

Objavljeno: To jul 18, 2006 2:03 pm
Napisal/-a ziga24
GTA lover je napisal/-a:
ziga24 je napisal/-a:Ne vem če bo tesnilo, ker mi je čaz cev za oljne hlape metalo olje...
Ko sem šel na Dunaj mi ga je vrglo ven tok, da ko je prišlo do izpušnega sistema, se je zadaj pokadilo kot za kakšno "formulo" ko ji raznese motor...


Je možno da imaš preveč olja v motorju?


Sem naredil 8.000km od kar sem ga menjal... Tako da to ne bo razlog, ker sem ga potem moral doliti, ker ga je ful vrglo ven in se je nivo približal minimumu.

Objavljeno: To jul 18, 2006 4:00 pm
Napisal/-a sonček
Ko sem jest imel suzuki swifta pred leti mi je pozim enkrat vrglo olje pri tesnilu ven(vzrok je bil zamašen odušnik).

Objavljeno: To jul 18, 2006 8:03 pm
Napisal/-a Nejko87
cev spelji na tla. (pri pokrovu) na drugi strani pa zanaši.
tko mam js narejen.
majo pa tele psa mašine tko površno narejeno šibko za olje da mi olje ob priganjanju kar hlapi ven...ne sicer veliko, ampak tam je pol mašina malo mastna :evil:

Objavljeno: To jul 18, 2006 8:12 pm
Napisal/-a Nejko87
Slika

Objavljeno: Sr jul 19, 2006 12:53 pm
Napisal/-a LIBERTY
nic ni to narobe sam tista cevka ti ze bol svoh tesni, a ti na pokrovcku za dotakanje olja tud kej pusca. Ker ponavad 16 ventilarji to delajo. Pa na pokrovu ventilov saxo 16v nima dihtenge ampak sam maso za zatesnit. Tko da z to isto maso mal namaz okul tistega odduska pa bo nehal.

Lp Toni

Objavljeno: Sr jul 19, 2006 12:53 pm
Napisal/-a LIBERTY
pa se to poglej da ni zamasena cevka da ima dosti pretoka

Lp Toni

Objavljeno: Sr jul 19, 2006 1:20 pm
Napisal/-a Bosko001
LIBERTY je napisal/-a:nic ni to narobe sam tista cevka ti ze bol svoh tesni, a ti na pokrovcku za dotakanje olja tud kej pusca. Ker ponavad 16 ventilarji to delajo. Pa na pokrovu ventilov saxo 16v nima dihtenge ampak sam maso za zatesnit. Tko da z to isto maso mal namaz okul tistega odduska pa bo nehal.

Lp Toni


Vse ok, sam če pravi, da mu je tolk olja nametal v sesalni kolektor, da je kadu ko pr norcih, nekaj je narobe! Kaj pa če olje ne oddteka dovolj hitro nazaj v karter, in ga potem začne rint na oddušek?? Če se voziš normalno (do 3000 rpm), a pol je pa uredu?

L.p.

Objavljeno: Sr jul 19, 2006 6:38 pm
Napisal/-a ziga24
Bosko001 je napisal/-a:
LIBERTY je napisal/-a:nic ni to narobe sam tista cevka ti ze bol svoh tesni, a ti na pokrovcku za dotakanje olja tud kej pusca. Ker ponavad 16 ventilarji to delajo. Pa na pokrovu ventilov saxo 16v nima dihtenge ampak sam maso za zatesnit. Tko da z to isto maso mal namaz okul tistega odduska pa bo nehal.

Lp Toni


Vse ok, sam če pravi, da mu je tolk olja nametal v sesalni kolektor, da je kadu ko pr norcih, nekaj je narobe! Kaj pa če olje ne oddteka dovolj hitro nazaj v karter, in ga potem začne rint na oddušek?? Če se voziš normalno (do 3000 rpm), a pol je pa uredu?

L.p.


...danes naprimer sem šel iz LJ na Bled in sem vozil bolj umirjeno (max 150km/h) in obrati tut niso šli čez 5000, pa ni nič olja ven vrglo. Če bi ga pa tišal čez 5000 obratov in čez 170km/h pa bi ga sigurno...
Toni: pokrovček za dotakanje sem že zamenjal in je zdaj ok. Sem pa govoril s Frenkom in tudi on ne ve točno kaj bi bilo... ..bo po Ilirski pregledal motor.

Objavljeno: Sr jul 19, 2006 8:06 pm
Napisal/-a Bosko001
Skoraj 100% je nekaj napoti pri vračanju olja v karter! Lahko da se je kaj zagozdlo noter (kakšen pozabljen vijak) vendar je možnost zelo majhna, lahko pa enostavno odušni plini zabijajo po povratnem vodu iz bloka v glavo. Kako močen je oddušek ko je motor topel? Lahko bi za probo kopresijo zmeru. Mah, težko je tole preko foruma, ker je možnosti miljon! Najdi dobrega mehanika in pa poročaj sem gor!

Srečno!

Objavljeno: Če avg 10, 2006 8:34 pm
Napisal/-a ziga24
Da poročam, kaj se je zgodilo...
Na žalost najslabša možnost :cry: Nekaj je narobe pri batih in ker gre kompresija v karter, posledično meče olje iz motorja. Prepucali smo vse kanale in pregledali vse možno in ko sem ga malo prej testiral iz Vodic proti LJ (220km/h), se je spet ponovilo isto - olje odteka iz motorja pri visokih obratih...
Odločili smo se za menjavo motorja, ker je generalna precej draga. V glavnem katastrofa :cry:
Lp, Žiga