Stran 1 od 1

Vleče zrak

Objavljeno: Sr jul 19, 2006 9:08 am
Napisal/-a svadreb
Avto: Nissan Almera, 1.5 16V, letnik 2001

Prižgala se je oranžna kontrolna lučka za elektroniko. Avto je kljub temu čisto normalno deloval. Lučka se je prižgala na vsem lepem, med vožnjo, res pa je, da je bil pred tem pognan v malce višje obrate, tja okoli 5 tisoč, rdeče polje pa se začne pri 6500 obratih. Torej še vedno nismo pretiravali.

Pooblaščeni serviser je po priklopu na diagnostično napravo lučko ugasnil in nas seznanil z naslednjo težavo. Verjetno nad 2500 vrtljaji motor nekje "vleče zrak". Če se bo napaka ponovila, bo treba avto ponovno pripeljati na servis in ga tam pustiti cca. 3 dni, da bodo lahko natančno ugotovili kaj je narobe. Diagnosticiranje in izklop lučke nas je stalo 4800 SIT. Korektno.

Takoj naslednji dan, ko smo avto zopet pognali do 5-6 tisoč obratov, se je lučka zopet prižgala. Kljub vsemu motor popolnoma normalno deluje in ni zaznati nobene spremembe.

Zdaj pa me zanima, kaj je mišljeno s tem, da nekje "vleče zrak" A to pomeni, da prihaja v izgorevalni prostor mešanica s preveč zraka? Je temu vzrok kaka preperela cevka na motorju, slaba objemka, slabo tesnilo... ali je vzrok lahko drugačen?

Je to lahko povezano s črpalko za gorivo, ki sem jo pred kratkim (lučka se je prižgala kak teden po tem posegu) imel zunaj, ker sem popravljal plovec za indikacijo nivoja goriva? Cevke so na črpalko pritrjene z nekakimi sponkami, ki omogočajo zelo enostavno snemanje in ponovno natikanje cevčic. Nisem pa imel vtisa o nekem vrhunskem tesnenju. Toda vseeno gorivo nič ne pušča. Japonci menda že vejo. A je možno, da pač pri teh sponkah kje pušča zrak, ko črpalka za gorivo, ki je nameščena v rezervoarju, potiska gorivo skoznje?

Hvala za odgovore.
LP

Objavljeno: Sr jul 19, 2006 9:24 am
Napisal/-a marko01
preveri ce imas dovol hladilne tekocine :!:

Objavljeno: Sr jul 19, 2006 9:25 am
Napisal/-a Bosko001
"Vleče zrak" je zelo širok pojem! Lahko ga res kje punpa vleče, če ste jo menjal in je lahko kje slab spoj, lahko je preperela kakšna sesalna cev, sam pomoje tega elektronika ne more zaznat, zaznaš ga pa lahko ti, ker avto ne gre kot bi mogu - kot praviš pa tega ni. Najbolje bo, da avto pelješ dobremu fušarju in malo pogleda avto, na servisu pa pol samo še resetiraš napako, ker imam občutek, da bi znalo bit na servisu precej drago!

Takole po forumu bomo takšno napako težko rešil!

L.p.

Objavljeno: Sr jul 19, 2006 11:52 am
Napisal/-a svadreb
marko01 je napisal/-a:preveri ce imas dovol hladilne tekocine :!:


Hladilne tekočine je dovolj in ne izginja. Nivo ostaja nespremenjen.

Glede "vlečenja zraka" je mehanik rekel, da mešanica goriva in zraka ni optimalna, da ima preveč zraka. Od tod izraz "vleče zrak".

Objavljeno: Sr jul 19, 2006 1:28 pm
Napisal/-a Bosko001
svadreb je napisal/-a:
marko01 je napisal/-a:preveri ce imas dovol hladilne tekocine :!:


Hladilne tekočine je dovolj in ne izginja. Nivo ostaja nespremenjen.

Glede "vlečenja zraka" je mehanik rekel, da mešanica goriva in zraka ni optimalna, da ima preveč zraka. Od tod izraz "vleče zrak".


Potem prvo poglejte okol bencin pumpe in pa filtra. Lahko, da punpa ne dovolj tlaka.

Objavljeno: Sr jul 19, 2006 2:09 pm
Napisal/-a zupi13
lahko je cev podtlaka preperela (sam pol bi obrati nihali...)?

Objavljeno: Sr jul 19, 2006 4:18 pm
Napisal/-a xyxyxy
Motor ima senzor, ki meri količino zraka, ki gre v motor. Če sesalni sistem pušča, v motor pride več zraka, kot ga zazna senzor in temu se reče da vleče zrak.

Objavljeno: Sr jul 19, 2006 5:03 pm
Napisal/-a Bosko001
xyxyxy je napisal/-a:Motor ima senzor, ki meri količino zraka, ki gre v motor. Če sesalni sistem pušča, v motor pride več zraka, kot ga zazna senzor in temu se reče da vleče zrak.


Samo pol bi motor zgubu moč! Pa še elektronika ne more zaznat te napake. Sem skoraj prepričan, da je napaka nekje drugje!

Objavljeno: Sr jul 19, 2006 11:36 pm
Napisal/-a xyxyxy
Bosko001 je napisal/-a:
xyxyxy je napisal/-a:Motor ima senzor, ki meri količino zraka, ki gre v motor. Če sesalni sistem pušča, v motor pride več zraka, kot ga zazna senzor in temu se reče da vleče zrak.


Samo pol bi motor zgubu moč! Pa še elektronika ne more zaznat te napake. Sem skoraj prepričan, da je napaka nekje drugje!


Elektronika zazna napako preko lambde, ker je v tem primeru mešanica prerevna in se to pozna na izpušnih plinih. Verjetno je tester pokazal prerevno mešanico pri delni obremenitvi motorja, zato je pa mehanik rekel da mu vleče zrak nad 2500 obrati. Je pa bolj verjetna napaka na senzorju za pretok zraka, kot pa, da mu vleče zrak.

Objavljeno: Če jul 20, 2006 6:41 am
Napisal/-a svadreb
Včeraj popoldne je lučka čudežno ugasnila. Je pa res, da sem vozil bolj na izi. Danes bom probal spet mal pognat, pa bomo videli, kaj bo.

Objavljeno: Sr avg 09, 2006 8:10 am
Napisal/-a svadreb
Problem je rešen, reševanje pa se je odvijalo takole.

Lučka se je spet prižgala. Šel sem na pooblaščen servis. Dogovoril sem se, da me pred zamenjavo kakršnegakoli dela obvestijo. Čez en dan me je mehanik poklical. Ugotovil je, da je merilec pretoka zraka zanič in ga zamenjal, brez da bi me kljub dogovoru predhodno obvestil. Popravilo stane 135K SIT. Zahtevam montažo starega merilca, ker nimam toliko denarja za servis. Mehanik mi je res dal star merilec nazaj noter. Hotel sem plačat delo, merilc pa pač ne, ker sem bil prepričan, da bi lahko kje dobil cenejšega ali rabljenega. Nato je bil mehanik užaljen, češ, da ga nategujem ipd. Pa saj sva se dogovorila, da me bo poklical. Hotel sem plačati delo on pa užaljeno ni hotel nič. "Kaj pa naj računam?!" je rekel in dodal "Dva dni sem se jebal!" Ponovno sem mu ponudil plačilo dela, pa še vedno ni hotel nič. Če noče pa nič. Vljudno sem se zahvalil in odšel. Ta me ne bo več videl. Škoda, pa se mi je zdel čist v redu.

No, po tem tretmaju lučka ne sveti več in avto dela BP. Torej očitno merilec pretoka zraka sploh ni bil zanič. Predvidevam, da je bil le slab kontakt na konektorju. Ko je mehanik menjal star in nov merilec so se očitno kontakti mal premigali in predrgnili in spet vse dela OK.

V trgovini z avtodeli stane nov Boschev merilec cca. 90K SIT. Rabljenega mi ponujajo za 50K SIT. A se da merilec pretoka zraka kje ugodneje dobiti?

Pozdrav!
Svadreb

Objavljeno: Sr avg 09, 2006 8:35 am
Napisal/-a leoCar
svadreb je napisal/-a:Problem je rešen, reševanje pa se je odvijalo takole.

Lučka se je spet prižgala. Šel sem na pooblaščen servis. Dogovoril sem se, da me pred zamenjavo kakršnegakoli dela obvestijo. Čez en dan me je mehanik poklical. Ugotovil je, da je merilec pretoka zraka zanič in ga zamenjal, brez da bi me kljub dogovoru predhodno obvestil. Popravilo stane 135K SIT. Zahtevam montažo starega merilca, ker nimam toliko denarja za servis. Mehanik mi je res dal star merilec nazaj noter. Hotel sem plačat delo, merilc pa pač ne, ker sem bil prepričan, da bi lahko kje dobil cenejšega ali rabljenega. Nato je bil mehanik užaljen, češ, da ga nategujem ipd. Pa saj sva se dogovorila, da me bo poklical. Hotel sem plačati delo on pa užaljeno ni hotel nič. "Kaj pa naj računam?!" je rekel in dodal "Dva dni sem se jebal!" Ponovno sem mu ponudil plačilo dela, pa še vedno ni hotel nič. Če noče pa nič. Vljudno sem se zahvalil in odšel. Ta me ne bo več videl. Škoda, pa se mi je zdel čist v redu.

No, po tem tretmaju lučka ne sveti več in avto dela BP. Torej očitno merilec pretoka zraka sploh ni bil zanič. Predvidevam, da je bil le slab kontakt na konektorju. Ko je mehanik menjal star in nov merilec so se očitno kontakti mal premigali in predrgnili in spet vse dela OK.

V trgovini z avtodeli stane nov Boschev merilec cca. 90K SIT. Rabljenega mi ponujajo za 50K SIT. A se da merilec pretoka zraka kje ugodneje dobiti?

Pozdrav!
Svadreb

Glej tocno taksen problem sem jaz imel z mojo primero, senzor ni zanic je pa samo umazan, treba ga samo ocistit.
Ce ves kje se nahaja, ga previdno odvij in izvleci, zgleda pa takole kot bi gledal zarnico brez stekla, take nitke so , pri mojem sta bile dve,ki sta bile malo mastni in umazani, pa ze motor ni imel prave moci in se ni lepo zavrtel, tudi meni je tester pokazal preveliko kolicino zraka.
Senzor pa je bil pritrjen na sesalni kanal, malo pod loputo plina, taka crna ploscica, ki je pritrjena s tremi sraufi.Vsaj tako je imel 1,6 motor, Mislim da tvoj nima nevem kako drugace. Ce pa ma ze senzor(merilec pretoka zraka) Pred kisto za filter pa ne vem.

Objavljeno: Sr avg 09, 2006 8:37 am
Napisal/-a leoCar
Ali ga pa je mehanik samo ocistil in ti je hotel zaracunat novega, zato pa zdaj dela brez problema. :lol:

Objavljeno: Sr avg 09, 2006 9:58 am
Napisal/-a svadreb
leoCar je napisal/-a:Senzor pa je bil pritrjen na sesalni kanal, malo pod loputo plina, taka crna ploscica, ki je pritrjena s tremi sraufi.Vsaj tako je imel 1,6 motor, Mislim da tvoj nima nevem kako drugace. Ce pa ma ze senzor(merilec pretoka zraka) Pred kisto za filter pa ne vem.


Pri meni je senzor pritrjen na sesalni kanal takoj ZA filtrom zraka in PRED vsemi ostalimi "črevi". Videl sem ga, samo ne mojega, ampak od enega drugega avta. Komot bi ga vzel ven in ga očistil, ne vem pa, ali se ne bi potem, ko bi ga odklopil, spet prižgala kontrolna lučka. Ali naj pred tem posegom odklopim akumulator?

Objavljeno: Sr avg 09, 2006 10:12 am
Napisal/-a leoCar
Samo ga normalno odklopis,ko motor ne deluje in ka odmontiras dol s kiste za filter, pa vzames nitro in kak bol fin copic in ocistis tiste nitke( vendar pazljivo da jih ne poskudujes ali vtrgas, ker je pol senzor zanic!!!!) Pol pa samo pustis da se nitke posusijo in senzor namontiras nazaj.
Meni se je umazal ker sem imel sportni filter pa sem imel oddusne pline iz glave speljane za filtrom in jih ni cistil, ti plini so pol namastili senzor.
Pol pa avto ni sel nikamor, kot da bi mu odvzel polovico moci.
LP
LeoCar

Objavljeno: Če avg 10, 2006 1:13 pm
Napisal/-a peters
večino teh merilcev pretoka zraka se nove(!) na ebayu da dobiti neprimerno ceneje.