Stran 1 od 1
renault 5 bremze
Objavljeno: Ne jul 23, 2006 9:59 am
Napisal/-a berlingoman
vem da se smešn čuje ampak na petki me bremze že en let zajebavajo
tak da sn se že kar navadu,ampak vseen...mogoč bi blo dobr popravit
evo tako gre,campus letnik 91 super ohranjen 80 ooo km
začel se je lani na vsako drugo,včasih tretjo vožnjo več ko 10 km zablokirajo sprednje bremze tak da se moraš ustavt-spit kak pir

pol gre pa normaln naprej
zdej bom pa povedu kaj sem v enem letu zameju:
oba spr.diska,nove ploščice,protiprašne gumice,tist batek...
vse novo ampak nič bolš
sem ga pelu tud na original servis pa je reku da je tist mehanizem zablokiru ko vrne bat nazaj ampak tud iz servisa ni blo nič bolš
vglavem enkrat ful zablokira,drugič pa nič

neglede na to kok je vzuni vroč al mrzl
tud tekočina je bla že vsa zamenjana,tud ploščice sem dal druge če bi blo kej narobe zdej pa že nevem kaj nej še zamenjam
sn že študiru da bi diske dal mal postružit če so mogoče predebeli,čeprav so originalni-ne vem
kaka ideja

Objavljeno: Ne jul 23, 2006 10:05 am
Napisal/-a čare
zamenji zavorne cevi (gumijaste), očisti tista dva drsnika po katerih se premika čeljust in jih namaži ker le ti zelo radi zaribajo ker pod gumice pride voda ,cevi pa zamenjaj zato ker na zunaj so lahko vidt lepe notri pa so tok preperele da ti olje ne more stečt nazaj gor in zato bremze blokirajo,pa na tvojem mestu bi še enkrat vzel ven zavorni bat in ga očistil (zapoliral z finim vodobrusnim papirjem 400) pa gumice obrisal in sestavil nazaj ne bi blo pa nič narobe če bi nekje kupil zavorno mast da boš namazal bat in drsnike
Objavljeno: Ne jul 23, 2006 10:05 am
Napisal/-a markom
Imel sem isti problem, dal na servis, čez 2 tedna pa se je stvar začela ponavljat. Vse razstavili, sčistili... Vem, da ti nisem nič pomagal, pa vseeno... Jaz sem se avta znebil, ker sem imel kljub skrbnemu vzdrževanju in lepi uporabi z njim same probleme. Moje mnenje, kar je staro je staro. Novih klešč pa nisem kupoval, ker sem takrat bil informiran o nesprejemljivi ceni.
lp
Objavljeno: Ne jul 23, 2006 10:09 am
Napisal/-a SkIDiver
Majstr. Menjaš diske, ploščice sedaj pa bi dal še diske brusit. Če boš tako delal

bolje, da nič ne rihtaš.
Če ti bremze blokirajo! Čeljusti razdret. Zavorne bate v čeljustih vn zbezat, očistit, če je zarjavelo in zamenjat tesnila na batku. Nazaj skupaj zmetat pa boš vidu, če je OK. Ob enem pregledat gumijaste cevi. Ko avto stoji in motor deluje naj nekdo pritiska zavorni pedal in pregledat, če se kaka cevka napihuje.
Če bo še vedno blokiralo potem pa zamenjaj servo ojačevalec al pa razdrt in zamenjat tesnila v njem.
Sem kr 99% prepričan, da so tesnila v servo ojačevalcu zanič. Pa tud batki v zavornih čeljustih vrjetno niso ravno briljantno čisti.
Objavljeno: Ne jul 23, 2006 10:13 am
Napisal/-a čare
in kaj ma servo ojačevalec veze z blokiranjem?? mogoče misliš glavni cilinder ki je na servu
Objavljeno: Ne jul 23, 2006 11:32 am
Napisal/-a berlingoman
ja hvala za ideje
verjetme mi da po enem letu sranja z temi bremzami že mam te petke pol kufer
je markom zgoraj kr prav napisau
tole bi še mal komentiru od skidiverja:
Majstr. Menjaš diske, ploščice sedaj pa bi dal še diske brusit. Če boš tako delal jao... Bonk bolje, da nič ne rihtaš.
Če ti bremze blokirajo! Čeljusti razdret. Zavorne bate v čeljustih vn zbezat, očistit, če je zarjavelo in zamenjat tesnila na batku. Nazaj skupaj zmetat pa boš vidu, če jeOK. Ob enem pregledat gumijaste cevi. Ko avto stoji in motor deluje naj nekdo pritiska zavorni pedal in pregledat, če se kaka cevka napihuje.
Če bo še vedno blokiralo potem pa zamenjaj servo ojačevalec al pa razdrt in zamenjat tesnila v njem.
Sem kr 99% prepričan, da so tesnila v servo ojačevalcu zanič. Pa tud batki v zavornih čeljustih vrjetno niso ravno briljantno čisti.
odgovor:sem že tulkrat vse razdru da že z zavezanimi očmi delam sam učinka pa ni!
najbolj je hecn ko npr. tri dni vse OK tri dni pa blokira
sem že tud študiru na glavni cilinder_je možn da se zaradi njega ne vračajo bremze?
pa ideja cevke za olje je možno da so neprehodne-olje sem že vse zamenju pa lepo olje ven priteče ko ajntiftaš bremze-sem pazu na pravilno ajntliftanje,to se pravi odzračevanje tud zadaj pa da bi vseen ble cevi neprehodne?
glede diskov sem študiru da so mogoče predebeli ker so tud ploščice bolj nove pa tud znuca se ne velik ker avto zdrži max 10 km pol pa zablokira
P.S.na tehničnem je vse OK
kaj je zdej to okol tesnila v servo ojačevalcu se da to zamenjat?
Objavljeno: Ne jul 23, 2006 1:25 pm
Napisal/-a čare
servo ojačevalec nima veze ker not ni nobenih tesnil ,tesnilo je samo med ojačevalcem in glavnim cilindrom ampak če je bremza lepo mehka pol servo dela in nimaš tam kaj praskat če še nisi zamenjaj gumi cevi ker pod pritiskom normalno da olje priteče ven ko pa pedalo spustiš gre pa težko nazaj (približno tako kot nepovratni ventil recimo) ker znotraj cev razpade vem vsaj za dva primera ki so jih bremze zajebavale zaradi cevi
Objavljeno: Ne jul 23, 2006 3:35 pm
Napisal/-a RedBull™
jst pa mislim,če boš vse to naredil,da ne bo nič boljše. Ja,logično je,da je nekaj od tega,ampak kolkor poznam petke,je frka v tvojem primeru lahko ta,da se obrabi čeljust (tam kjer "lavfa" po vodilu) no obrabi se material,zato se ti med vožnjo čeljust "zakajla",ker jo potegne postrani. Rešitev je ta,da kupiš drugo rabljeno čeljust,ampak morš bit pozoren da boš dobro kupu.
Itak pa pelji k mehaniku,da preveri vse sklope (to kar so ti ostali napisali pred mano) Moja je ena izmed njih.
Objavljeno: Ne jul 23, 2006 4:12 pm
Napisal/-a berlingoman
glede servisa dons je težk najdet enga ko bi se posvetu petki s takim problemom
sem brobu na uradnem servisu pa je blo bolj bogo
a pol mislite da bi še gumi cevi zameju-sam to še nisem zameju
to so tiste cevi ko grejo od lajtge na disk
je to problem zamenjat ?
mi lahk perosim kdo razloži postopek?
glede obrabe čeljusti-je možn da se hkrati obrabjo na obeh straneh ker obe blokirajo

Objavljeno: Ne jul 23, 2006 5:47 pm
Napisal/-a čare
ja tiste cevi ki grejo iz kovinske cevi v koloteku naprej na čeljust postopek menjave pa ni nč zahtevnega samo fajn je met ključ za matice na kovinskih ceveh odvit ker konus prime ko pes in se ti navaden ključ na matici obrne če pa le tega ključa nimaš(mislim da rabiš 11) je pa fino da imaš vsaj patent(grip) klešče da zagrabiš matico cev demontiraš ,montiraš drugo zadevo prezračiš pa je pa ko boš imel čeljust dol resno poglej vodila ker le ta rada zajebavajo pri renaultih .Cevi pa mislim da so ble nazadnje okol 3 jurje ko sm jih kupoval
Objavljeno: Ne jul 23, 2006 6:34 pm
Napisal/-a SkIDiver
čare je napisal/-a:in kaj ma servo ojačevalec veze z blokiranjem?? mogoče misliš glavni cilinder ki je na servu
No ja v mislih sem imel glavni cilinder. Če ma le ta luft ne ustvar podtlaka, ko spustiš pedal za zavore in batka v čeljusti ne potegne nazaj in se mu bremze pregrevajo. Sam je mal čudn, če mu dobr zavirajo.
Lahko so tud cevi znotraj podrte. Tud to bi znalo bit.
Tista vodila bi blo pa pametno speskat. Vsaj na kvalitetnem servisu ti jih vedno speska, ko menja zavorne ploščice!
Objavljeno: Ne jul 23, 2006 11:20 pm
Napisal/-a lisko
RedBull™ je napisal/-a:jst pa mislim,če boš vse to naredil,da ne bo nič boljše. Ja,logično je,da je nekaj od tega,ampak kolkor poznam petke,je frka v tvojem primeru lahko ta,da se obrabi čeljust (tam kjer "lavfa" po vodilu) no obrabi se material,zato se ti med vožnjo čeljust "zakajla",ker jo potegne postrani. Rešitev je ta,da kupiš drugo rabljeno čeljust,ampak morš bit pozoren da boš dobro kupu.
Itak pa pelji k mehaniku,da preveri vse sklope (to kar so ti ostali napisali pred mano) Moja je ena izmed njih.
Nisem bral cele teme ker je nesmiselno..... odgovor se skriva u posti ki sem ga kopiral. In sicer ta vodila majo noter ene gumice ( kot nekakšen gumi obroč) tesnilo ki pa ne tesni nič.... ker so protiprašna tesnila tko veni..... in točno tista tesnila ratajo tok trda da klemajo celo čeljust.... pa tudi vodila se zrabijo.... in zaklema čeljust postran.
Vzam tist narazen (19 ključ se mi zdi) lepo tiste okrogle gumice u notranjosti ven vrži.... pošmirklaj lepo znotri da bo gladko... namaži pa sestavi nazaj.
MEl sem ist problem..... ko sem nardil tole kaj sem opisal od zgoraj že leto dni več ni nobenga problema.
Objavljeno: Sr jul 26, 2006 3:24 pm
Napisal/-a Izzy_Boy
Jaz sem mel isti problem z zavorami in sem jih mogu 1x na mesec skoz rihtat! Enkrat pa sm mal znoru se vsedu u avto in šel na odpad kupil od R5 five čeljusti in diske (iste ima clio letnik 94-97), doma sm pa sam še zadevo montiral na avto prezaračil zavore in zadeva brez problema dela že več kot leto pa pol brez da bi kej pipal! vse skupaj pa me je koštalo 15Ksit