Stran 1 od 2

Glavni servis Rover 200

Objavljeno: Če jul 27, 2006 9:09 am
Napisal/-a gorki
Torej namen imam peljati na servis Rover 214 si (40.000 km). Kaj vse se mora menjati in katero olje je priporočljivo za ta motor? Poleg tega me zanima kaj bi lahko bilo narobe, da mi je avto vceraj po daljsi voznji zakuhal, ko je prižgan stal na mestu?

Objavljeno: Če jul 27, 2006 11:11 am
Napisal/-a vincent
pri 40.000 km se ne menja nič posebnega - OLje, oljni filter, zračni filter.

Pogleda se še zavore, če je dovolj mesa se ne pipa.

Avto zakuhal?

hm....verjetno je problem pri ventilatorju....avto pustui (Ko je že enkrat segret na del. temperaturo) na mestu prižganega, in ko bo začela temp. naraščat (na kazalčku) se mora čez čas vklopit ventilator. Če se ne, je problem v njemu (pogosto zgolj crkne stikalo, ki vklaplja ventilator - termo stikalo - vrednosti nekaj jurjev..

Lahko je kak problem z vodno črpalko (kar močno dvomim) ali kaj v zvezi z ventilom, ki odpira pretok vode na hladilnik (termostat...tudi vrednost nekaj jurjev).

Objavljeno: Če jul 27, 2006 5:46 pm
Napisal/-a gorki
Ventilator je vrtel, jaz sem posumil termostat. Naj povem, da je laufala klima.

Ketero olje sinteticno ali polsinteticno :?:

Objavljeno: Če jul 27, 2006 6:20 pm
Napisal/-a čare
tem roverjem gre velikokrat tm okol 60000 km tesnilo glave tko da mal poglej če ti kej meša olje pa vodo ker če ti je ventilator lavfu se je tud termostat odpru tko da skor sigurn da je dihtnga šla

Objavljeno: Če jul 27, 2006 6:40 pm
Napisal/-a gorki
Olja in vode še zaenkrat ne meša. Bom videl, kako bo vnaprej. Malo sem pogledal navodila za uporabo in v njih zasledil, da je treba v vrocih dneh ob prizgani klimatski napravi opazovati prikazovalnik za temperaturo vode, saj se lahko zaradi obremenjenosti motorja le ta prevec segreje.

Objavljeno: So jul 29, 2006 8:13 pm
Napisal/-a simko1
Pazi!Ce ti je res zakuhal,je dihtinga dobila svoje.
Bi pa vprasal kar tule,imam rover 416 l.96.
Ko vklopim klimo se mi vklopijo ventilatorji na kondenzatorjih(kar je normalni),obenem pa ventilator na hladilniku vode motorja(a je to normalno?)
Pred tremi meseci so mi menjavali spredi vse(odbijac,kondenzator klime,ohisje ventilatorjev,hladilnik vode),pa od takrat se mi to dogaja.Tam pa mi recejo da oni niso nic krivi.Ko stojim nekje pred semafori ali v koloni dlje casa z vklopljeno klimo,mizacne(ne vedno)Neka izklapljati in vkllapljati klimo,tak da jo moram obvezno izklopit,ker se motor zacne zaganjat,ce pa speljujem pa cuka.Sedaj pa ne vem kaj je vzrok,abi bil stalno vklopljen ventilator na hladilniku motorja vzrok temu.Domnevam,da stikalo poslje tok ventilatorju,a on ga ze ima in zaradi tega zacne rele klime zafrkavat ali pa je fuc.Ko pa doma avto poskusam pa se mi to ne dogaja.
Zanima me se kaksen pomen ima pri avtu lamda sonda
Hvala

Objavljeno: Ne jul 30, 2006 8:20 am
Napisal/-a lexuss
men se je zgodil tole: pelal smo se ene pou ure, pol sm parkiru ugasnu autoin čez pet minut smo spet krenil. k sm zaštartu auto se je pokadiu modr dim iz auspuha in anuto je začeu čudn delat, slišat je blo kokr da bi dva cilindra odpovedala(ma jih pa 6). klance je še zemri zvozu ampak bl tko tko. k smo pršli nazaj spet ene pou ure vožne, sm odpru pokroučk za vodo in voda je kr bruhnla vn k iz vilkana. seveda kva čš nrdit k počakat. k se je use umiril sm doliu vode in zapru bl močno, kasnej po petih minutah vožne je blo spet use uredu, usi cilindri so delal.
mogoče se ni ustavrl tok tlaka da bi vodo kr potiskal do pumpe in zto se je to zgodil, tko kot pr men in tko kot pr tep, gorki

Objavljeno: Ne jul 30, 2006 8:25 am
Napisal/-a lexuss
simko1 je napisal/-a:Pazi!Ce ti je res zakuhal,je dihtinga dobila svoje.
Bi pa vprasal kar tule,imam rover 416 l.96.
Ko vklopim klimo se mi vklopijo ventilatorji na kondenzatorjih(kar je normalni),obenem pa ventilator na hladilniku vode motorja(a je to normalno?)
Pred tremi meseci so mi menjavali spredi vse(odbijac,kondenzator klime,ohisje ventilatorjev,hladilnik vode),pa od takrat se mi to dogaja.Tam pa mi recejo da oni niso nic krivi.Ko stojim nekje pred semafori ali v koloni dlje casa z vklopljeno klimo,mizacne(ne vedno)Neka izklapljati in vkllapljati klimo,tak da jo moram obvezno izklopit,ker se motor zacne zaganjat,ce pa speljujem pa cuka.Sedaj pa ne vem kaj je vzrok,abi bil stalno vklopljen ventilator na hladilniku motorja vzrok temu.Domnevam,da stikalo poslje tok ventilatorju,a on ga ze ima in zaradi tega zacne rele klime zafrkavat ali pa je fuc.Ko pa doma avto poskusam pa se mi to ne dogaja.
Zanima me se kaksen pomen ima pri avtu lamda sonda
Hvala

lambda sonda nima veze s hlajenejem, ima veze samo pr razmerju zrak:bencin v cilindru za najbol idealno mešanco

Objavljeno: Ne jul 30, 2006 9:05 am
Napisal/-a DrMr
simko1 je napisal/-a:.Ko stojim nekje pred semafori ali v koloni dlje casa z vklopljeno klimo,mizacne(ne vedno)Neka izklapljati in vkllapljati klimo,tak da jo moram obvezno izklopit,ker se motor zacne zaganjat,ce pa speljujem pa cuka.Hvala

... preveč plina v sistemu klime povzroči pri višji temp. previsok tlak, ki varnostno izklaplja kompresor klime... predvidevam :!:

Objavljeno: Ne jul 30, 2006 5:54 pm
Napisal/-a simko1
... preveč plina v sistemu klime povzroči pri višji temp. previsok tlak, ki varnostno izklaplja kompresor klime... predvidevam :!:[/quote]
Na servisu me sam na debelo gledajo,ter verjetn je rele kriv.
Za lamda sondo pa sprasujem zarad izpusnih plinov,avto je bolj slab kot ne,prej je bolj potegnil.Iz auspuha se ponavad kadi ko je mrzlo,men se kadi tud sedaj pri 35 in smrdi ko strela

Objavljeno: Ne jul 30, 2006 6:09 pm
Napisal/-a lexuss
simko1 je napisal/-a:... preveč plina v sistemu klime povzroči pri višji temp. previsok tlak, ki varnostno izklaplja kompresor klime... predvidevam :!:

Na servisu me sam na debelo gledajo,ter verjetn je rele kriv.
Za lamda sondo pa sprasujem zarad izpusnih plinov,avto je bolj slab kot ne,prej je bolj potegnil.Iz auspuha se ponavad kadi ko je mrzlo,men se kadi tud sedaj pri 35 in smrdi ko strela[/quote]
pol je nekje na izpušnem sistemu, katalizator, lonci!?

Objavljeno: Ne jul 30, 2006 7:26 pm
Napisal/-a simko1
Na tehnicnem so m spostili skoz.Tip pa mi je reku da je fuc katalizator ali pa lamda sonda.Pol sem ga vprasa kako pa se to ve.Reku je da je treba katalizator narazen vzet in pogledat,ce mogoce ni razsut.Pol po vasem naj bi to smrdenje in dimnjenje bilo neki narobe z izpusnim sistemom.Povprecna poraba je od 6.8 do7.8 odvisno od voznje,cez v glavnem ne gre,razen ce ga teram nad 5000 obratov

Objavljeno: Ne jul 30, 2006 9:22 pm
Napisal/-a čare
simko1 je napisal/-a:Na tehnicnem so m spostili skoz.Tip pa mi je reku da je fuc katalizator ali pa lamda sonda.Pol sem ga vprasa kako pa se to ve.Reku je da je treba katalizator narazen vzet in pogledat,ce mogoce ni razsut.Pol po vasem naj bi to smrdenje in dimnjenje bilo neki narobe z izpusnim sistemom.Povprecna poraba je od 6.8 do7.8 odvisno od voznje,cez v glavnem ne gre,razen ce ga teram nad 5000 obratov
če ti kadi belo pa smrdi po antifrizu pol ti je šla dihtnga pod glavo

Objavljeno: Po jul 31, 2006 3:27 pm
Napisal/-a simko1
[/quote]če ti kadi belo pa smrdi po antifrizu pol ti je šla dihtnga pod glavo[/quote]
Kako to opazis.
Res pa je da moram dolivati antifriz,ker enostavno nekam gre,pa nikjer ne opazim luze

Objavljeno: Po jul 31, 2006 7:01 pm
Napisal/-a simko1
Bi pa se neki vprasu.
A je pri roverju 400 in 200 eko hitrosti pri ventilatorju v kabini(4).A mogoce kteri ve ali so tudi enaki upuri za te hitrosti.Men v glavnem ne dela prva,nov upor pa stane 22400 tolarjev :cry: Za 400ne morem najt v oglasih,200 je pa kar precej

Objavljeno: Po jul 31, 2006 8:19 pm
Napisal/-a čare
ma pomoje da je isto ,ja glede tistga kajenja pa če dolivaš antifriz pol sigurno ne bo luže ampak je sigurno tesnilo glave zanič poglej še kok je kej smetance na pokrovu za dolivanje olja

Objavljeno: Po jul 31, 2006 8:35 pm
Napisal/-a simko1
čare je napisal/-a:ma pomoje da je isto ,ja glede tistga kajenja pa če dolivaš antifriz pol sigurno ne bo luže ampak je sigurno tesnilo glave zanič poglej še kok je kej smetance na pokrovu za dolivanje olja

Sem gledal ko semizvedel od vas,da naj bi blo tesnilo krivo,pokrov je cisto cist,olje je normalno(nivo nic vec,nic manj).Čudno mi je to vse skupaj,pokrov je v glavnem cisto cist brez kake smetance,noter kolko vidis je vse cisto,brez smetance.Dolil sem pa sigurno 0.45 l vode,ker antifriza trenutno nisem najdo doma.Kje se to vid,da je tesnilo fuc

Objavljeno: Po jul 31, 2006 8:38 pm
Napisal/-a čare
zmanjkuje vode,belo kadi sčasoma začne mešat olje-vodo