Stran 1 od 1

Clio 1.4 16V (2002) – Hladen cuka + prosti tek

Objavljeno: To avg 01, 2006 9:25 am
Napisal/-a Dolenjc_NM
Pozdrav...

Zadeva je naslednja – avto hladen cuka; po vžigu hladnega avta, ko daš plin, da bi speljal gredo obrati najprej navzdol (potrebno več plina, da lahko sploh spelješ), pa tudi, ko ustavljaš avto npr. pri semaforju obrati padejo na minimum (cca. na 500 obratov oz. nižje) in se počasi vrnejo v normalo (cca. 750 obratov). Tole mi dela prvih nekaj kilometrov….

Avto zna tudi ugasnit pri semaforju – peljal na uradni servis – pravijo da so kontrolirali z el. testerjem in zgleda vse OK. Nekako so mi rekli, da bi verjetno to lahko odpravili z menjavo lopute (zgolj verjetno)…

Ko pa vžgeš avto (motor na delovni temperaturi) normalno vžge, samo obrati takoj padejo na 500 oz. še nižje in se komaj počasi (cca. 6-7 sekund) spravijo v normalo…..

Če ima kdo kakšno idejo kaj bi to bilo (kaj je potrebno zamenjat)…..se seveda priporočam za informacije!

Ne bi namreč rad, da mi na servisu zamenjajo n-stvari, ker ne vedo kaj bi dejansko lahko bilo….

Hvala že vnaprej…

PS: Reden servis je bil delan na 60.000 km ene tri mesecev nazaj, pred kratkim pa zamenjana ena vžigalna tuljava….

Objavljeno: To avg 01, 2006 9:44 am
Napisal/-a PRODRIVE
Kaj je pri Cliu serijska napaka ta vžigalna tuljava,ker sem že pri dostih zasledil to napako

Objavljeno: To avg 01, 2006 10:10 am
Napisal/-a ice
Sem imel s cliotom iste težave... se počutil ko retard k je avto crkoval na semaforjih po LJ pa še traja en kp časa, da ga ponovno vžgeš (počasna elektronika sux).

Ideje za tvoje serviserje:
- zamenjava vžigalne tuljave
- zbiralnik spredaj desno je prišla kakšna voda notri
- prevert kable da ne prebijajo
- svečke
- senzor za temperaturo (pritrditev oz. menjava)

Edit:
huh... že mal pozabu glede "zbiralnika", sej bo serviser vedu - se nahaja čist spredej bliz desne luči, men vem da je voda notr pršla (mi en z wapam notr šopal alpa sem prletu v ogromno lužo ob nalivih) in je crkaval in cukal ter obrati skakal. V vseh ostalih primerih je bla kriva vžigalna tuljava... včasih crkne tut tko, da avto še dela ampak zajebava... eni tut menjajo lambdo zato k kaže napačno napetost, v končni fazi je pa kriva prav cinšpula (v. tuljava).

Objavljeno: Sr avg 02, 2006 9:55 am
Napisal/-a joztom
Včasih pomaga samo prepihati (nežno) in pregledati tesnost cevke , ki gre na regulator absolutnega pritiska, ki je ponavadi označen s Fordovim znakom FoMoCo, to dostikrat povzroča napake.

Re: Clio 1.4 16V (2002) – Hladen cuka + prosti tek

Objavljeno: To jul 23, 2013 5:26 pm
Napisal/-a tintek
Pozdravljeni!

Tema je sicer stara ampak se moja težava navezuje na ta problem.

Imam renault clio 1.2 16v 2004 avto imam dobro leto pa so z njim same težave, najprej mi je avto lavfal po 3 cilindrih menjam vbrizgalno šobo pa je šlo en čas pa spet po treh še eno šobo pa je spet šlo.

Zdaj pa me že lep čas heca požrlo mi je že ogromno zivcev, avto mi namreč lepo vžge in teče po 4 cilindrih ko pa prevozim par 100m do 1km mi avto začne cukati to se zgodi ko popustim gas na nivo da vzdržujem hitrost in ne pospešujem oz ne zgubljam na hitrosti (mogoče malenkost zgubljam) takrat avto nekaj zabije in motor začne zavirati kot bi povsem izpustil gas, če dodam gas avto cukne in spet začne vleči. Tako da se najlepše vozi če gas pohodiš samo do konca oz ga spustiš.
včasih ima težave tudi pri minimum obratih (pri semaforju) obrati padejo na 500 potem se popravlja in trese. če avto v leru malo pritiskam na gas, se pri "padanju" obratov sliši iz avspuha kot bi mu zmanjkal kak takt...
To se mi dogaja dokler se avto ne ogreje potem teče kot urca.

Do sedaj sem menjal kot rečeno 2 šobi za vbrizg, svečke, vžigalno tuljavo (vse 4 v eni z kabli vred), nastavitev lopute, čiščenje nekega motorja za prosti tek.

Sem pa avto pozimi rahlo butnil in je šla prednja desna luč zadnja napaka ki smo jo odkrili je da je pod to luč ogljena posoda, pri kateri je bil snet pokrov, na vrhu posode (kjer je nekakšno grlo za pokrov na katerem pride cevka) pa je bila voda. to spo prepihali in ščistili ter nasadili nazaj, je možno da bi bila vlaga tudi v posodi in bi to nagajalo, sprašujem če ima smisla menjat ker bi očitno največ prihranil če bi se avta znebil...

Računalnik ne pokaže nobene napake, se pa očasno prižiga/ugaša lučka za izpušne pline spodaj desno pri števcih.

Za vsak namig se zahvalujejm. LP Tine

Re: Clio 1.4 16V (2002) – Hladen cuka + prosti tek

Objavljeno: To jul 23, 2013 9:56 pm
Napisal/-a Fan
Pozdravljeni

V koliko se prižiga opozorilna lučka ................. je koda napake shranjena v ECUju, ta pa se lahko prebere s testerjem. V koliko se je priklapljalo tester ( po možnosti kakšnega univerzalnega Kitajca ) in čakalo kdaj bo tester pokazal čudež ..................... ga ne bo. Bo potrebno pogledati v spominski del ECUja in prebrati kodo napake. Torej pot do napake bo znana.

Lep pozdrav

Re: Clio 1.4 16V (2002) – Hladen cuka + prosti tek

Objavljeno: To jul 23, 2013 10:20 pm
Napisal/-a tintek
Človek bi rekel da je tako, vendar sem bil na pooblaščenemu servisu reno kar nekajkrat, kjer so mi naredili več škode kot koristi, dele so menjavali kar po spisku, pa nove svečke pa novo špuli, pa nove šobe, tester baje ne pokaže nič na ORIGNAL servisu. pol so mi odšravfal svečko in gledal če iz cilindra šprica kaj goriva, takrat sem rekel adijo pooblaščeni renault servis.

Sicer je avto dokaj vozen ker ga imam le za v službo ampak mi dodobra požira živce, najraje bi ga prodal (prvega in zadnjega renoja) vendar zdaj ni nič vreden tak kot je.

Zanima me še to če je možno da bi te težave delala mokra oglena posoda, da kupim eno rabljeno za probat, ker kot sem že rekel je bila v njej voda ampak nek mehanik pravi da to nima veze...

Hvala in LP Tine

Re: Clio 1.4 16V (2002) – Hladen cuka + prosti tek

Objavljeno: To jul 23, 2013 10:54 pm
Napisal/-a Fan
Pozdravljeni

Ja, tale oglena posoda zna dobro nagajati, še posebej, če notri pride voda. Če jo boste menjali, ščistite še vode/cevi do posode.

Lep pozdrav

Re: Clio 1.4 16V (2002) – Hladen cuka + prosti tek

Objavljeno: Sr jul 24, 2013 5:36 am
Napisal/-a tintek
Super, bom probal še to zamenjat kar z kakšno rabljeno, kakšen pa je izraz za to posodo ker jo na spletu ne najdem da bi vsaj videl okvirno ceno.
Z čim pa naj bi se čistile cevi, ena gre do motorja druga pa do rezervoarja ali kako? če jo snamem pri motorju ima ta precej vakuuma tako da bi v tem mesecu že moglo pozavhat vlago :huh:

Hvala in LP

Re: Clio 1.4 16V (2002) – Hladen cuka + prosti tek

Objavljeno: Če jul 25, 2013 6:55 am
Napisal/-a tintek
Pozdravljeni!

Poizkusil sem odklopiti to cev ki gre na motor in jo zamašiti pa so simptomi povsem enaki torej lahko to posodo izklučim, probal sem še odklopiti drugo lambdo sondo povsem enako.

Danes sem naredil malo več km in ko se je avto enkrat ogrel na delovno temperaturo je lavfal brez problema pa še lučka je ugasnila (ponavadi delam le relacije 8km v službo)

Ima smisla menjat svečke četudi so stare le par mesecev, nekje sem zasledil da so svečke precej problematične pri teh motorjih, res ne vem več kam bi pogledal oz peljal avto.

LP

Re: Clio 1.4 16V (2002) – Hladen cuka + prosti tek

Objavljeno: Če jul 25, 2013 7:19 am
Napisal/-a .com
Pozdravljen! Moj clio je tudi meni povzrocal podobne preglavice... na stant gasu mi je vgasal, na nizkih obratihi je bil nemiren, skratka tezek za vozit... pri meni je zmeraj to tezavo odpravila zamenjava sveck .
lp