Stran 1 od 1

RAdiator fiat punto mk1

Objavljeno: To avg 08, 2006 7:48 pm
Napisal/-a piblo
Zivjo!
Rabim nasvet. Zgleda, da mi pusca pečka v mojem puntotu l 99 mk1. Vsaj simptomi so taki. Ko vklopim gretje, smrdi, sipe se zarosijo, pa tudi hladilna tekocina pocasi izginja. Tesnilo glave je bilo ze menjano in lahko je prebita pecka samo posledica prebitega tesnila,a ne?

No, rabim nasvet. Na avto triglav so mi rekli, kar sem ze tudi sam pogruntal, da je treba za menjavo pecke pobrati dol celo armaturo. Tarifa jecca 6 ur+ pecka, pridem na okoli 50k SIT.
Mi zna kdo povedat, ce se da zadevo zamenjat brez pobirat dol kompletno armaturo, kar je verjetno kar precej dela in mogoce svetovati, h komu na goriskem koncu naj grem to zamenjat, da bi blo manj kot na avto triglav. Sej tam poznam glavnega mehanika, ki ze pozna moj avto, vseeno pa se mi zdi 50k malo dosti.

Hvala in LP!

Objavljeno: To avg 08, 2006 9:00 pm
Napisal/-a civic 99
ne gre drugače kot so ti rekli . Veliko dela je verjemi sem že delal.

Objavljeno: To avg 08, 2006 9:03 pm
Napisal/-a YugoGTI
Armatura mora it v vsakem primeru dol druge ni. Mislm da je pa ponaredek pečke 16k originalna je pa 30k. Rajš pejd k enmu k privat šraufa, te bo pol ceneje pršlo.

Objavljeno: To avg 08, 2006 10:37 pm
Napisal/-a sašo&FIAT
original pečka je za bravota 12k
je pa dela cca 4 ure
sm jo že menju na bravotu

Objavljeno: Sr avg 09, 2006 6:09 am
Napisal/-a piblo
Hvala, fantje,
sem samo rabil potrditev. Sam nimam casa, da bi cel dan sraufal avto, zato bom peljal avto verjetno k enmu poznanemu mehaniku.
Obvescanje sledi!

LP!

Objavljeno: Sr avg 09, 2006 1:14 pm
Napisal/-a piblo
Preden grem k mehaniku: kako je pa kaj z uporabo raznih testnilcev? Upam, da ne bo kreganja, samo sem gledal po netu in jih obstaja kar nekaj, tako, da nekaj morajo bit vredni.
Me ima, da bi probal reskirat tistega dobrega jurja, samo upam,da ne bo drugih posledic na motorju.

Ima kdo kaksno mnenje oz. izkusnje?

LP!

Objavljeno: Sr avg 09, 2006 10:33 pm
Napisal/-a joztom
Ne nalivaj nič v avto, ker ne pomaga. Ko je radiator v Q je pač treba to narediti, če kaj nalivaš, boš imel še stroške zaradi morebtnega slabšega hlajenja itd.

Objavljeno: Če avg 10, 2006 10:26 am
Napisal/-a peters
predno menjaš notranjo pečko, preveri, če morda ne spušča na ventilu, ki odpira in zapira gretje na tej pečki. Tudi to je dokaj pogosta napaka.