Stran 1 od 1

Menjava manšete

Objavljeno: Če avg 10, 2006 9:08 pm
Napisal/-a Dakar
Na Renaultu 5 GTS mi je počila manšeta (in iztekla mast) na polosovini pri levem ležaju. Nameravam jo zamenjati sam, pa me zanima na kakšen način jo lahko zamenjam?

Objavljeno: Če avg 10, 2006 9:40 pm
Napisal/-a bsmuk31
Tako da stakneš polos iz motorja in kolesa, odstraniš staro manšeto dol in namestiš gor novo ter vanjo daš mast ;)

PS: pa ne pozabi olja iz menjalnika ven izliti, pa novega pripraviti.

Objavljeno: Če avg 10, 2006 9:44 pm
Napisal/-a black
Zakaj bi ven iz diferenciala daju polgred če mu je pri homokinetinčnem počla manšeta?

Objavljeno: Če avg 10, 2006 9:47 pm
Napisal/-a bsmuk31
Ja v bistvu res ni treba :oops: , samo jaz rajši delam tako da se mi ni treba sklanjat, lepo daš na mizo polos in štrikaš :D

Objavljeno: Če avg 10, 2006 9:56 pm
Napisal/-a samekk
Zakaj bi ven iz diferenciala daju polgred če mu je pri homokinetinčnem počla manšeta?

Tako je, sam spredaj na pestu potisni polosovino ven in enostavno zamenjaj manšeto...

Objavljeno: Pe avg 11, 2006 6:00 am
Napisal/-a RedBull™
Pri R 5 se ne iztakne homokinetični zglob.... tako da bo treba celo vzeti ven,in jo na drugem koncu podreti...

Objavljeno: Pe avg 11, 2006 7:14 am
Napisal/-a Bor
Isto je pri Cliu 1. Je treba staknit pol os in manšeto nataknit iz druge strani. Ampak pri tem ne steče nobeno olje, kot je nekdo napisal. ( saj pri cliotu ne)

Objavljeno: Pe avg 11, 2006 8:54 am
Napisal/-a Alfist
Pri 5ki tudi ne steče nič olja iz menjalnika, saj pri Campuski ni.

Lp

Objavljeno: Pe avg 11, 2006 4:37 pm
Napisal/-a bruki
Pri menjavi na desni strani res ne izteče olje.Če pa se menjava na levi strani pa je potrebno odviti tri vijaki obroča ki drži notranjo manšeto na menjalnik in nato kompletno polos z križem izvlečti iz menjalnika.

Objavljeno: Pe avg 11, 2006 4:42 pm
Napisal/-a bruki
Še nekaj za informacijo,notranja manšeta ima še ležaj katerega je potrebno sneti,pri snetju se uniči tako da je še njega potrebno zamenjati,tako da se znesek popravila znatno poveča.Priporočam da se gre zamenjati k kakšnemu mehaniku ki ima posebno pripravo (konusni tulec)s katerim ti zamenja manšeto kar preko zgloba,tako vso ostalo delo odpade.

Objavljeno: Pe avg 11, 2006 9:23 pm
Napisal/-a Dakar
Najprej hvala za informacije. Manšeto sem zamenjal uspešno. Ležaja pod manšeto pri menjalniku nisem odstranil, ampak sem tisto manšeto, ki sem jo zamenjal, z nekaj vztrajnosti "prevlekel" čez ležaj, tako da je ostal cel :D
Zanima pa me še naslednje: pri menjavi mi je izteklo slab deciliter olja iz menjalnika. Kje lahko preverim nivo olja v menjalniku oziroma ali je kritično, če mi ga je nekaj izteklo?
Hvala še enkrat

Objavljeno: Pe avg 11, 2006 11:40 pm
Napisal/-a imilet1
pomoje,da ce ne škrta in če se šalta normalno ni kritično.

Objavljeno: Pe avg 11, 2006 11:45 pm
Napisal/-a imilet1
pomoje,da ce ne škrta in če se šalta normalno ni kritično.

Objavljeno: Pe avg 11, 2006 11:47 pm
Napisal/-a imilet1
pomoje,da ce ne škrta in če se šalta normalno ni kritično.

Objavljeno: So avg 12, 2006 6:51 am
Napisal/-a bruki
Olje lahko preveriš na sprednji strani menjalnika,večina renaultov ima plastični vijak v obliki metuljčka,nekateri pa imajo na njem celo merilno palico s katerim izmeriš količino olja.Če ti je izteklo le deci ni problem,vseeno pa preveri,saj ne veš koliko ga je že prej majnkalo.