Stran 1 od 2

Žre olje

Objavljeno: Pe avg 11, 2006 6:32 pm
Napisal/-a da hype
ZDravo. Evo pa sm mal uniču motor svojega avta saj mislm tako.

Mel sm težavo zdej pred 3 tednim se mi je pojavla in sicer se mi je začel pregrevat toda nism mel cajta zamenat hladilnik in sm šov kljub temu na dopust. Seveda na AC nism šov več kot 120km/h ker je bča temp. vode skoz pod rdečo, no in pridem na cilj kao vse ok pogledam če je kj olja požrlo pa vidm da mam olja pod minimum, dobr natočm da bo tok kokr treba in se furam gor pa dol in vsakič k ga pohodm v višje vrtlaje zasmrdi po olju in se pokadi plavo vzadi. Prej mi ni žrlo nč.
Se prav naj bi bli obročki zanič al je še kaj zanič, kako naj bi ugotovu kaj vse je zanič in kaj vse se menja pri tem problemih in kolk to prbližn košta pa če bo pol normanlo delalo se pravi naj nebi več se kadilo.

Aja avto je bencinar civic esi

Objavljeno: Pe avg 11, 2006 6:40 pm
Napisal/-a bass
Olje je bilo vroče, ko si kontroliral in razmazano po motorju. Zato je pri kontroli pokazalo manj olja, saj ni steklo v karter. Ti si ga dolil in zdaj imaš preveč olja v avtu, zato se tudi kadi plavo, ker izgoreva tudi olje.
Po mojem si katalizator že uničil. (mucho dineros)

A je moč avta nespremenjena? Če je upadla je velika možnost, da je padla kompresija.
Če je to problem, si pa počasi tam, kjer ni muh.

Preveč olja lahko naredi enako škode kot premalo olja. Spustit ga je treba ven.

Mozno pa je tudi, da ti olje uhaja v bencin, kar lahko povzroči t.i. "iberturo" - avto znori, mnogo bolje vleče (turbo/nitro scena), zato, ker izgoreva tudi olje, ko pa tega zmanjka....ribne motor.

Malo več povej o avtu - letnik, kilometri - verjetno jih ima vsaj 200k?

Objavljeno: Pe avg 11, 2006 6:55 pm
Napisal/-a Sigor
Kaj veliko ti pa za avto ni mar, kajne. Greš na dopust čeprav se motor pregreva in je skoz malo pod rdečo, pa ga teraš v višje vrtljaje...

Objavljeno: Pe avg 11, 2006 7:29 pm
Napisal/-a da hype
Ne ne ni mi vseeno za avto itak. Sej ko je bil pod rdečo ga nism vrtel v visoke vrtlaje niti enkrat. Ko sm bil pa v mestu al pa v gužvi mi pa temp. normlalno kaže, malo pod polovico takrat sm ga pa mal pohodil.Ko grem na AC začne rasti temp. pol pa nč več.

Ko sm meril količino olja je bil motor hladn, sm drug dan pregledu. Moč je ostala nespremenjena edin kar je da zasmrdi ko pa ga mal zavrtim v višje vrtlaje in se malo zakadi.
Če bi pomeril kompresijo bi mi to znal velik povedat o istrošenosti motorja al ne.

Avto je letnik 92, prevoženih pa lih 200 000 km.

Objavljeno: Pe avg 11, 2006 7:56 pm
Napisal/-a SAVINJCAN
še vedno nevemo za kateri avto gre :(

Objavljeno: Pe avg 11, 2006 8:08 pm
Napisal/-a milankregar
SAVINJCAN je napisal/-a:še vedno nevemo za kateri avto gre :(

1. Načeloma nima to nobene veze
2. Je napisal, da je Civic ESI l.92 ;)

Objavljeno: Pe avg 11, 2006 8:12 pm
Napisal/-a sonček
To je men pri golfu naredl k sem šel na ac proti primorsk tiščal sem ga tam okrog 130 km/h in kar naenkrat poskočil kazalec do skoraj rdečga polja že pred tem sem avto peljal manj in je šel motor v iberturo k sreči sem ga ugasnil(zmetal je vn vodo ter olje), pregledam motor, vžgem in se peljem dalje do naslednjega postajališča tam dolijem vodo in grem dalje po 1 mescu ne duha ne sluha o kakšni okvari.

Ti se sam voz. Če ma res avto tok mal kilometrov pol se ni treba sekirat moj golf jih ma še enkrat več. Pa dela kot urca.

lp

Objavljeno: Pe avg 11, 2006 8:13 pm
Napisal/-a sonček
milankregar je napisal/-a:
SAVINJCAN je napisal/-a:še vedno nevemo za kateri avto gre :(

1. Načeloma nima to nobene veze
2. Je napisal, da je Civic ESI l.92 ;)


Vidm da ma Hondo pol pa se res nima kej sekirat to dela k urca pa šiba po cest škoda k nimam honde bi pičil po ac-ju.

lp

Objavljeno: Pe avg 11, 2006 8:18 pm
Napisal/-a TUNING_BOY
Mogoč ti je pa dihtungo na glavi prepihalo-(ti je spustla)!

Objavljeno: Pe avg 11, 2006 8:29 pm
Napisal/-a robertos_664
sonček je napisal/-a:
milankregar je napisal/-a:
SAVINJCAN je napisal/-a:še vedno nevemo za kateri avto gre :(

1. Načeloma nima to nobene veze
2. Je napisal, da je Civic ESI l.92 ;)


Vidm da ma Hondo pol pa se res nima kej sekirat to dela k urca pa šiba po cest škoda k nimam honde bi pičil po ac-ju.

lp


jezus kristus. :roll:

Objavljeno: Pe avg 11, 2006 11:37 pm
Napisal/-a sonček
TUNING_BOY je napisal/-a:Mogoč ti je pa dihtungo na glavi prepihalo-(ti je spustla)!


Če mu vodo pije al pa da je olje v antifrizu.
Za vsak slučaj prever

lp

Objavljeno: So avg 12, 2006 12:03 am
Napisal/-a bass
Pa malo razmisli o novem avtu, no vsaj novejšemu. Temu se počasi že izteka življenska doba.

Objavljeno: So avg 12, 2006 12:31 am
Napisal/-a subi92
Ko boš menjal dihtungo na glavi obvezno vgradi original ker drugače boš vrgu denar stran :!: To spedeni in voz še neki časa dokler ne razpade nato menjaj saj za tak denar ne dobiš praktično nič... pa še izgubiš na hondi bore malo :idea:

Objavljeno: So avg 12, 2006 9:00 am
Napisal/-a civic 99
Pa za drugič razmisli če boš šel na pot al pa popravil (b****) :D :D :D

Objavljeno: So avg 12, 2006 9:39 am
Napisal/-a da hype
civic 99 je napisal/-a:Pa za drugič razmisli če boš šel na pot al pa popravil (b****) :D :D :D


Te čisto zastopm sam j*** so se mil začele te težave tedn pred dopustom pa nism mel cajt zamenat za hladilnik od vti-ja.

Objavljeno: So avg 12, 2006 9:41 am
Napisal/-a da hype
TUNING_BOY je napisal/-a:Mogoč ti je pa dihtungo na glavi prepihalo-(ti je spustla)!


Kako naj pa to vem kaj je narobe. Najbol da na servis pelm pa bojo tm povedal.

Objavljeno: So avg 12, 2006 9:46 am
Napisal/-a da hype
sonček je napisal/-a:
Če mu vodo pije al pa da je olje v antifrizu.
Za vsak slučaj prever

lp


Vode mi nič porablo.Isto ko prej pa še termostat sm dal vn da naj bi kao blo mal bol
Sam fora je da če furam lepo v easy pa mi nč ne pije olja če ga pa vrtim mal v višje vrtlaje pa sej veste zasmrdi pa zakadi se, to mestne relacije mislm.

Objavljeno: So avg 12, 2006 9:49 am
Napisal/-a TUNING_BOY
lahk pa da so tefloni bol bogi!

Objavljeno: So avg 12, 2006 11:39 am
Napisal/-a sonček
Pol pa čimprej prodaj, če ti kadi. Jest bi se zglasil bi kakšnem fušarju in mu povedal problem. Itak pa boš za tako hondo dobu 300 čukov pa še prodal jo boš prec.

lp

Objavljeno: So avg 12, 2006 12:00 pm
Napisal/-a SkIDiver
Zmer kompresijo (ta bo OK, če so šli tefloni). Če ni upadla moč motorja in ni olja v ekspanzijski posodi oz na pokrovču za dolivanje olja ni krem pene so 99% šli tefloni(1% še vedno obstaja, da je nekaj drugega se razume). Za zihr glavo dol, zamenjat tesnilo in kupit NOVE vijake za pritrditev glave! Da ne boš stare dajal nazaj, če ti je kaj do avtomobila! Pa seveda zamenjat teflone. Nazaj skupi pa bo delalo dalje. Pa zamenjaj hladilnik. Marička sej maš par vijakov pa dve cevi. Pa ko boš že pri delu daj notr še nov termostat ;)

Pa naredi čim prej. Strošek bo cenejši, če daš kvalitetnemu fušarju v popravilo kot pa na kak pooblaščen servis ;) Razn, če maš €€€. Odločitev je tvoja.

PS: Ventili pravijo, da se drugače obdelujejo-v glavi.