Stran 1 od 2

merjenje alternatorja

Objavljeno: So avg 12, 2006 3:28 pm
Napisal/-a ghostrider
Lepo bi prosil da mi nekdo razloži ne najbolj enostaven način, kako se meri alternator!! :pray:

Objavljeno: So avg 12, 2006 3:29 pm
Napisal/-a ghostrider
aja, pa gor so ene oznake b pa d+ al neki- štirje kabli vglavnem. Med kermu naj pomerim?

Objavljeno: So avg 12, 2006 3:48 pm
Napisal/-a BimmerM
D+ je izhod regulacijskih diod oz. dovod kontrolne žarnice iz armaturne plošče in povezava na regulator
DF je izhod regulatorja in povezava na ščetke
D- je masa regulatorja oz. masa vzbujevalnega navitja preko ščetk
B+ povezava z akumulatorjem(polnenje)

Objavljeno: So avg 12, 2006 3:52 pm
Napisal/-a ghostrider
In kje pomeriti?

Objavljeno: So avg 12, 2006 4:17 pm
Napisal/-a BimmerM
Kaj pa je narobe z alternatorjem? A ti gori kontrolna lučka v avtu?

Objavljeno: So avg 12, 2006 4:25 pm
Napisal/-a ghostrider
ubistvu ne. to je od traktorja pa se je aku. čist spraznil, zdj bi pa rad probal, če alternatzor sploh kj od sebe da, da ga pol popravljam. Prosim, povej mi, med katerimi kontakti naj merim in kaj mi mora v- meter pokazati. aja, pa aku je dober je sam za napolnit, ker se je čist spraznil. Prosim za čimhitrejši odgovor!! :pray: zato da vem ali moram naprej iskat če je kje brez stika in podobne reči. :pray:

Objavljeno: So avg 12, 2006 4:37 pm
Napisal/-a BimmerM
Zdi se mi da moraš za napetost polnenja pomeriti med sponkama B+ in B-,ker ti dve sponki sta povezava med alternatorjem in akumulatorjem! Ne me pa za besedo držat ker je že kar nekaj časa minilo odkar sem nazadnje to delal!

Objavljeno: So avg 12, 2006 6:38 pm
Napisal/-a danny
Enostavno... na akumulator priključiš voltmeter in ko motor deluje, ti mora kazat več kot 12V in manj kot 14V ne glede na obrate. Če kaže voltmeter enako ali več pri ugasnjenem motorju kot pri vžganem potem alternator ne dela.

Objavljeno: So avg 12, 2006 6:40 pm
Napisal/-a nebivedu
danny je napisal/-a:Enostavno... na akumulator priključiš voltmeter in ko motor deluje, ti mora kazat več kot 12V in manj kot 14V ne glede na obrate. Če kaže voltmeter enako ali več pri ugasnjenem motorju kot pri vžganem potem alternator ne dela.


Mislim da priklučit voltmeter zna, sprašuje na katere konektorje mora priklučit voltmeter, da mu bo pravilno pokazalo vrednost.

Pa tut mene to zanima, sicer imam voltmeter že vgrajen v avto, ampak vseeno...

No štromarji, kje ste?

Objavljeno: So avg 12, 2006 6:52 pm
Napisal/-a Neo32
voltmeter vezes na B+ in maso in vides razliko med prizganim in ugasnjenim avtom

drugace pa ce pa najbolje pomeris napetost na alternatorju (b+ in maso) in nato se napetost na minus klemi in plus klemi akuja in ce nista enaki pomeni da se nekje slabi spoji oz presvoh kabel na + kabel iz alternatorja na aku ali pa slaba povezava minus kleme na karoserijo.

uglavnem ce se ti to naredi zamenjas kable z debelejsimi na novo pobrusis in scistis stike in jih prespricas z kontakt sprejem

Objavljeno: So avg 12, 2006 7:36 pm
Napisal/-a DrMr
Neo32 je napisal/-a:voltmeter vezes na B+ in maso in vides razliko med prizganim in ugasnjenim avtom
drugace pa ce pa najbolje pomeris napetost na alternatorju (b+ in maso) in nato se napetost na minus klemi in plus klemi akuja in ce nista enaki pomeni da se nekje slabi spoji oz presvoh kabel na + kabel iz alternatorja na aku ali pa slaba povezava minus kleme na karoserijo.
uglavnem ce se ti to naredi zamenjas kable z debelejsimi na novo pobrusis in scistis stike in jih prespricas z kontakt sprejem


... to je vse :clapclap :clapclap :clapclap ...
... Ghostrider: lučka za aku ti gori, ko daš kontakt ? (če jo sploh ima)
... Nebivedu: imaš lučko+Vmeter...za drugo ne skrbi...

Objavljeno: So avg 12, 2006 7:55 pm
Napisal/-a Neo32
evo ena slikca vezave alternatorja (tukej gor je vec opcij narisanih)

upam da se bo text vidu

Objavljeno: So avg 12, 2006 8:05 pm
Napisal/-a nebivedu
DrMr je napisal/-a:
... Nebivedu: imaš lučko+Vmeter...za drugo ne skrbi...


V vitari tega ni, zato bom voltmeter montiral v avto in zato rabim navodila, kako se ga priklopi.

Objavljeno: So avg 12, 2006 8:15 pm
Napisal/-a Neo32
nebivedu je napisal/-a:
DrMr je napisal/-a:
... Nebivedu: imaš lučko+Vmeter...za drugo ne skrbi...


V vitari tega ni, zato bom voltmeter montiral v avto in zato rabim navodila, kako se ga priklopi.


najbolj tocna meritev bo ce iz kabine potegnes dva kabla ki ju priklopis na plus in mius klemo akuja, tako bos vedu kaksna napetost je na akuju, posledicno je taka napetost tudi na alternatorju (seveda ce je kablovje od alternatorja do akumulatorja u redu in ce so stiki u redu)

Objavljeno: So avg 12, 2006 8:47 pm
Napisal/-a joztom
Kot so ti napisali pomeriš kleme akumulatorja pri prižganem motorju. Pri dodajanju gasa naraste napetost tja do 13,7V v zdravem sistemu. Če ne naraste je ena celica v akumulatorju v stiku in akumulator deluje kot zener dioda v tokokrogu. Če zalaufaš brez akumulatorja skuriš diode. Tudi če je akumulator slabo privit (kleme) se ti zgodi isto. Očistiš kleme in pole akumulatorja, primerno priviješ in posprayaš z vazelinom.

Objavljeno: So avg 12, 2006 8:53 pm
Napisal/-a nebivedu
Neo32 je napisal/-a:
nebivedu je napisal/-a:
DrMr je napisal/-a:
... Nebivedu: imaš lučko+Vmeter...za drugo ne skrbi...


V vitari tega ni, zato bom voltmeter montiral v avto in zato rabim navodila, kako se ga priklopi.


najbolj tocna meritev bo ce iz kabine potegnes dva kabla ki ju priklopis na plus in mius klemo akuja, tako bos vedu kaksna napetost je na akuju, posledicno je taka napetost tudi na alternatorju (seveda ce je kablovje od alternatorja do akumulatorja u redu in ce so stiki u redu)


Sem šel pogledat na ferozo. Res meri na akumulatorju, tko da bom na vitari tut tko naštimal.

Objavljeno: So avg 12, 2006 9:11 pm
Napisal/-a DrMr
... pa vežeš na + ključavnice, pa ti je lažje in v bistvu isto...

Objavljeno: So avg 12, 2006 11:03 pm
Napisal/-a xyxyxy
joztom je napisal/-a:Kot so ti napisali pomeriš kleme akumulatorja pri prižganem motorju. Pri dodajanju gasa naraste napetost tja do 13,7V v zdravem sistemu. Če ne naraste je ena celica v akumulatorju v stiku in akumulator deluje kot zener dioda v tokokrogu. Če zalaufaš brez akumulatorja skuriš diode. Tudi če je akumulator slabo privit (kleme) se ti zgodi isto. Očistiš kleme in pole akumulatorja, primerno priviješ in posprayaš z vazelinom.


Kako boš zalaufal brez akumulatorja? Tudi napetost se z dodajanjem gasa ne sme spreminjati, mogoče minimalno.

Objavljeno: Ne avg 13, 2006 7:11 am
Napisal/-a piblo
Po mojih izkusnjah je najbolje merit direktno n akumulatorju.

Najveckrat sem to meril pri traktorjih, ki so vec casa v garazi kot v pogonu in se lastniki pogosto sprasujejo, al je akumulator zanic, al pa ne polni.
V glavnem. Traktor kar dobro obremeni akumjulatorr ob zagonu in jaz sem zadevo ponavadi sprobal tako:
Dobis enga in ga posadis v traktor/avto. Na klemah od akumulatorja meris napetost. Tisti v traktorju/avtu zadevo zalaufa in ti moras lepo videt, kako napetost na akumulatorju pade, ponavadi za kaksen 1.5V in potem lepo raste do cca 14V. Prav lepo se vidi, kako se akumulator polni.
Akumulator pa ti verjetno za kaksno kavico al pa celo zastonj stestira kaksen avtoelektricar (mocno obremeni akumulator in pogleda, cezmore nazivni tok).

LP!

Objavljeno: Ne avg 13, 2006 11:46 am
Napisal/-a ghostrider
hvala za informacije. Sprobal sm ga tko, da sva ga s fotrom potegnila da je zalaufal, odklopu sm aku., pol sm pa pomeru z b+ na maso pa mi je kazal dva volta pri prižganem traktorju. V ponedeljek gre alternator na servis. je že odšraufan.