Stran 1 od 2
Težave clio 1.4rt
Objavljeno: Ne avg 13, 2006 7:04 pm
Napisal/-a Ziggy
lep pozdrav. moj clio (230.000km) mi je spet zmetu vso hladilno tekočino ven. Glede na to da sem že 2krat menjal tesnilo glave, me zanima kaj je poleg tega še lahko vzrok da ti zmeče vso vodo ven. pelju sem se v ljubljano in ko sem vidi da kazalec za temp. leze na max sem ustavu in vidu da je vsa tekočina po motorju. Potem sem dolil vodo in pelju nazaj v kamnik (25km). vmes sem 2krat ustavu, počaku 20 min spet dolil vodo in tako sem pripelju do doma. moti me samo to, da mi ni ventilator hladilnika delu in to da sem se sploh lahko pelju, ker v prejšnjih dveh primerih, ko sem imel iste težave, avta nisem mogu več vžgat, ker je voda prišla v cilindre. Zato sprašujem katera okvara je še možna, ker tretjič v 60.000km tesnil preprosto ne bom več menju, raj avto v graben ruknem. hvala za odgovor
Objavljeno: Ne avg 13, 2006 8:02 pm
Napisal/-a RedBull™
sumim na počeno glavo... Zdaj je tudi že vprašanje,kaj je s tesnili pod pušami,ko ti je avto tolikokrat zakuhal
Objavljeno: Ne avg 13, 2006 8:29 pm
Napisal/-a renault no 1
Če se ti ventilator ni vklopu potem je to lahko samo stikalo ventilatorja ali pa sam ventilator. mislim da bi na tvojem avtu lahko zvezal tudi ventilator direktno. in če dela potem je stikalo. to je cca 2000 sit.Stikalo vent. in termostat bi ti itak lahko zamenjali pri zadnji menjavi tesnila saj to ni nek velik strošek(max 4000sit)
Objavljeno: Ne avg 13, 2006 8:32 pm
Napisal/-a joztom
To kar opisuješ je ponavadi termostat, zamenjaj ga preden se kaj naprej odločiš. Poskusiš ga lahko vzeti ven in če je potem motor prehladen, je to. Itak je samo ene tri jurje pri Potokar.
Objavljeno: Ne avg 13, 2006 9:11 pm
Napisal/-a g.Kromfelna
Termostat obvezno ven vzet in se vozit brez. Če potem avto dela normalno, najverjetneje termostat ne odpira, tako da se voda segreje na polno, ventilator pa je kljub vrtenju ne more ohladit, ker dejansko voda sploh ne kroži po hladilniku.
Objavljeno: Ne avg 13, 2006 9:19 pm
Napisal/-a čare
če termostat ne bi delu pol tud ventilator ne bi delu ker termostikalo za vklop ventilatorja je na hladilniku če pa termostat ne dela pa tud vroča voda ne pride v hladilnik ,tko da vprašanje kaj je s tesnili pod pušami in pa če je bil sistem očiščen ker znano je da imajo renoji radi zelo umazano vodo kar pa tud ni dobr pa poglej še cevko na ekspanzijski posodi če je pretočna
Objavljeno: Ne avg 13, 2006 9:51 pm
Napisal/-a Ziggy
hvala za odgovore
@ čare: sej pravm da ventilator ni delu, pol bom probu res najprej kr termostat zamenjat, za tisto cevko pa ne vem točn kero misliš, ampak ena je počena ker je tm voda vn špricala, seprav najbrž je pretočna
Objavljeno: Ne avg 13, 2006 9:54 pm
Napisal/-a im nobody
no mi smo imeli isti problem.skos je metal vn tekočino.pol smo dal pa termostat vn je pa vse ql
Objavljeno: Ne avg 13, 2006 9:57 pm
Napisal/-a RedBull™
Nasvet za vse...ko menjaš tesnilo na glavi,zamenjaj še termostikalo ter termostat,da si potem nekaj čas ziher. Itak pa,če si ti že prej menju tesnilo glave,to pomeni da si moral sistem odzračit in tudi tolko časa počakati da ti je ventilator vklopu.
Objavljeno: Po avg 14, 2006 9:56 am
Napisal/-a sonček
Pa drugač če se ti avto ogreje prek 3/4 potlej veš da se ne smeš peljat.
No tako kot so ti drugi povedal ti vžgi zjutraj motor in pejt pogledat na motor naslednje stvari(prim tisto cev k pride na hladilnik k pride iz termostat..... je na zgornji strani in jo drž če bo cev topla potem veš da je termostat odprt če to ne štima je termostat 100 % če pa dela da je topla cev potem pa ti ventilator ne vključi)zamenaj stikalo oz. preglej kontakte našpricaj z wd-jem in bo delalo za 1 teden tok da zrihtaš.
lp
lp
Objavljeno: Po avg 14, 2006 8:45 pm
Napisal/-a neved
Jaz imam sorodno težavo, ki sicer ni enaka, zato bom vprašanja zastavil kar tukaj.
Nedavno (pred nekaj dnevi) sem postal lastnik Cliota 1,2 RT 1993, dobro ohranjen, od prve lastnice (prijateljice). Videl sem neke kapljice tekočine na desni strani pod predalom, mislil, da to notri pušča voda od dežja.
Danes pa sem se vozil in videl, da merilnik temperature motorja gre nekam visoko, prišel je do tretje od štirih velikih črtic, pri počasni vožnji čez mesto je hotel še nekoliko narasti, če sem pa pospešil, je nekoliko upadel. Podobno, kot kažejo senzorji pri zračno hlajenih motorjih. Mimogrede sem ugotovil še, da je kar naenkrat nehalo delovati tudi ventiliranje (zraka v kabini)...
Ker nisem ravno tehničen tip, prosim za nasvet, kaj točno narediti v tem primeru, kaj lahko sam preverim? Sicer je bil avto za v sredo itak naročen pri mehaniku, ampak - ali se lahko do tja (cirka 6-7 km čez mesto) peljem ali ne?
Že vnaprej hvala za nasvete
Objavljeno: Po avg 14, 2006 9:00 pm
Napisal/-a _YUGO-GVX_
če se ti je v mestu v gužvi dvignil na 3/4 ni to nič takega.
za ventilator pa nevem kaj bi imel veze z tem. drugač sem na identičnem avtu imel problem z konektorjem na samem ventilatorju. najdeš ga pa tako: dvigni haubo, pred sovoznikom je mrežica kjer je notri dvigalka. ko boš dvignil mrežico boš videl ventilator proti sredini šipe
upam da sem kaj pomagal
Re: Težave clio 1.4rt
Objavljeno: So jan 28, 2012 5:47 pm
Napisal/-a Dj Big
Imam težave z Clio-tom 1.4 RT letnik 1997 prevoženih 215.000KM Avto je delal po 3 cilindrih in nenormalno tresel in kadil beli dim.. Ko sem ga ugasnil je iz izpušnega sistema kapljala voda.. Ugotovil sem da je ena svečka za nič..samo skrbi me da motor ni pomešal vodo in olje.. ob pregledu olja ni videti da bi bilo kaj vode.. Ali je normalno da zaradi delovanja po 3 cilindrih avto kadii kot lokomotiva ? ? ? Nebi rad brezveze menjal svečke potem pa izvedel da je itak mašina pomešala vodo in olje ker potem ga zapeljem v grabn

Re: Težave clio 1.4rt
Objavljeno: So jan 28, 2012 5:50 pm
Napisal/-a no-body
poglej kable pa svečke..pa cinčpulo...če je to vse ok pa dalje
Re: Težave clio 1.4rt
Objavljeno: So jan 28, 2012 6:12 pm
Napisal/-a Dj Big
sej vem da mi ena svečka ne dela .. a je možno da zarad ene svečke avto tko kadiiiii ? a je lahko še kšna druga okvara razlog za takšno stanje? (dim) ..
Re: Težave clio 1.4rt
Objavljeno: So jan 28, 2012 6:19 pm
Napisal/-a no-body
ja pol pa zamenji...sej ne boš bankrotiru..ti zmanjkuje vode?voda iz auspuha je kondenz če je avto vožen na kratke relacije
Re: Težave clio 1.4rt
Objavljeno: So jan 28, 2012 8:17 pm
Napisal/-a Fan
Pozdravljeni
Sicer ne razumem, da se ne zamenja vžigalnih svečk, kljub temu, da je jasno da so uničene.
V koliko zmanjkuje hladilna tekočina..........................obstaja možnost ( če ne pušča kje drugje ), da se je poslovilo tesnilo motorne glave. Lahko pa je samo kondenz.
Samo tesnilo je lahko prepihano kjerkoli, ni pravilo, da hladilna tekočina pride v motorno olje.
Osebno bi najprej zamenjal, to kar se ve, da je potrebno. Prevozil par kilometrov................... in v koliko se ne stabilizira, se išče napako naprej.
Lep pozdrav
Re: Težave clio 1.4rt
Objavljeno: So jan 28, 2012 8:34 pm
Napisal/-a Dj Big
Ne ne bom bankrotiru .. Kokr vidm v mojih komentarjih nikjer ne omenjam, da ne bom zamenjal pokvarjene svečke .. ( po nepotrebnem si sarkastičen no-body ) pa hvala za "nasvet" ..
Drugače me samo zanima kaj bi bili lahko poglavitni razlogi za takšno stanje avtomobila .. Ker se mi ne zdi racionalno, da bi v njega vlagal več denarja kot je sam vreden, saj planiram v kratkem kupiti drug avto.
Re: Težave clio 1.4rt
Objavljeno: So jan 28, 2012 9:19 pm
Napisal/-a Mgajvr
si pregledal stanje hladilne tekočine? zamenjaj svečko in se zapelji, pa boš videl kako se avto obnaša.
če boš samo spraševal kaj in kako?!? mojstri ti poskušajo pomagat, ampak če sam ne boš kaj naredil, se tudi avto ne bo sam popravil.
vzrok nedelovanja svečke je lahko slab kabel (prebija) ..
Re: Težave clio 1.4rt
Objavljeno: Ne jan 29, 2012 2:23 pm
Napisal/-a _YUGO-GVX_
najprej avtu privošči komplet svečk, pa kable preglej. ker to itak že zdavnaj moral med servisom naredit...