Stran 1 od 1
Pomoc - Razbit Peugeot 406
Objavljeno: Če avg 17, 2006 11:08 am
Napisal/-a Vitamin_G
Zivjo!
Potrebujem dele za razbitega Peugeot-a 406 letnik 2000 (2.0 16V).
Morda kdo ve, kje bi lahko dobil poceni (rabljene ali nove - original ali neoriginal) dele?
Potrebujem:
Sprednji odbijač
Mreža za zrak za sprednji odbijač
Sprednja leva luč
Sprednja leva meglenka
Ohišje ventilatorja hladilnika
Ohišje zračnega filtra
Nosilec akumulatorja
Leva kolotečna plastika
Nosilec odbijača
Zgornji pokrov za varovalke
Sprednji levi blatnik
Sprednji levi del vezne stene
Kovinski nosilec hladilnikov
Leva kovinska šalica (na katero se pritrdi nosilec odbijača)
Hladilnik vode
Sprednji levi drog na katerega pride nosilec hladilnikov
Plehnati nosilec prednjega levega blatnika
15" jekleno platišče
Sprednja leva obesa kolesa (roka, amortizer, premnik, vagica ki pride na stabilizator in amortizer)
Tako da, ce kdorkoli ve, za kako od zadaj razbito 406 (novi model) ali pa ve za koga, ki bi mi lahko ugodno zrihtal te dele, naj mi prosim javi.
Vsem hvala v naprej in lep pozdrav,
Gasper.
Pirotehnicni zategovalnik pasov - Peugeot
Objavljeno: Če maj 10, 2007 10:18 pm
Napisal/-a Vitamin_G
Vse dele sem dobil in sedaj ugotovil, da potrebujem se sprednji levi in desni pirotehnicni zategovalnik pasov za Peugeot 406 (letnik 2000, 2.0 16v, oznaka motorja RFR).
Ali morda kdo ve, kje bi jih lahko ugodno dobil - eBay, Salomon, Avto.net? Lahko tudi ponudbe na ZS (nova ali rabljena - samo da sta ok).
V naprej vsem iskrena hvala za pomoc!
Objavljeno: Če maj 10, 2007 11:31 pm
Napisal/-a sebaveh
lep spisek... Torej vse kar je pred mašino, je bilo za šrot? In koliko so te stali ti deli? Zanima me, ker sem pred 3 leti imel enak spisek škode, le za letnik '95, pa so predračunali 600.000 do 700.000 (neoriginal in original deli, pri ne-Peugeotovem kleparju)
Objavljeno: Če maj 10, 2007 11:37 pm
Napisal/-a phoebus
Pa a se tako zbit avto dejansko popravi da je OK? Saj mora bit kar načeta konstrukcija če dobi tak šus...
Objavljeno: Če maj 10, 2007 11:46 pm
Napisal/-a sebaveh
Če ni motorja prestavilo, potem ni panike. Saj če pogledaš osnovno nosilno konstrukcijo avta, oziroma šasijo, se vidi da pred motorjem ni nič "zanimivega". Sama plastika, umetne mase, nenosilni deli...
Objavljeno: Če maj 10, 2007 11:51 pm
Napisal/-a snoopek
pomoje dokler šasije ne zategne je ok? al ni res?

Objavljeno: Če maj 10, 2007 11:56 pm
Napisal/-a sebaveh
Dokler ni treba na ravnalno mizo, ali popravlati kritičnih stvari, kot je streha, stebrički.... Do takrat še gre ja. Kaj več pa je enostavno preveč dela.
Objavljeno: Pe maj 11, 2007 1:12 am
Napisal/-a snoopek
ja, če ti zategne šasijo se pomojem res ne splača kj dost popravlat, ker avto po tem nikoli ni več isti!
Objavljeno: Pe maj 11, 2007 8:13 am
Napisal/-a joztom
Kaj pa govorite, za zategnjene šasije pa ima klepar ravnalno mizo. Obenem tudi razstavlja krake in ostale stvari po punktih in jih po ravnanju nazaj vari. Res pa nekateri režejo počez, zvarijo in gladko pobrusijo, kar močno škoduje nosilnosti. Zdaj se popravljajo samo še dragi in novejši avti, za katere je interes na trgu in se dobi kaj nakradenih delov na Poljskem zanje.
Objavljeno: Pe maj 11, 2007 1:51 pm
Napisal/-a Vitamin_G
sebaveh je napisal/-a:lep spisek... Torej vse kar je pred mašino, je bilo za šrot? In koliko so te stali ti deli? Zanima me, ker sem pred 3 leti imel enak spisek škode, le za letnik '95, pa so predračunali 600.000 do 700.000 (neoriginal in original deli, pri ne-Peugeotovem kleparju)
Nekaj vec kot 700.000 pri ne-Peugeot kleparju, z vsemi deli, kleparskim, licarskim in mehankarskim delom (zamenjani tudi vsi jermeni, sponerji, tekocine, klima,...).
Ce bi vedu, da me bo toliko prislo, ga ne bi rihtal. Res da je tipi-topi zdej, sam vseen predrago.
Zdej pa se te pirotehnicni zategovalniki pasov... A kdo ve za kako ugodno varianto? Pliiiiz!

Objavljeno: Pe maj 11, 2007 6:19 pm
Napisal/-a DrMr
.... glede mize, spiska delov,itd... malo poglejte datum, kdaj je začel,... zdaj je avto že na cesti

...
Objavljeno: So maj 12, 2007 12:29 am
Napisal/-a snoopek
hehe pa res

sploh nisem pogledu datuma kdaj je vse skupi se začel

Objavljeno: Ne maj 13, 2007 5:03 pm
Napisal/-a Vitamin_G
Tezko je dobit dele pri nas za ta avto - razen na pooblscenem servisu, kjer so itak cist predragi.
1 leto in 2 mesca je trajal, s tem da se ga klepar prvih 12 mescev sploh ni lotu...
